Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@21:57:55 GMT

چگونه یک روسری مناسب خود بخریم؟

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۵۱۹

خبرگزاری آریا- خانم‌ها در انتخاب لباس‌هایشان دقت زیادی دارند. زیرا لباس‌های آنها باید در تداوم زیبایی آنها باشد. لباس یک خانم خوش‌سلیقه در ظاهری هماهنگ تهیه شده ‌است و قطعا استفاده درست از روسری اصلی‌ترین ایده در تکمیل استایل نهایی بانوان است. روسری نقشی تاثیرگذار در پوشش خانم‌های ایرانی دارد. از انتخاب روسری نخی تا مدل‌های لاکچری روسری مجلسی و حتی هر سبک دیگری باید به هماهنگی آن با دیگر لباس‌ها و حتی ظاهر چهره توجه کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نگاه نخست روسری چیزی فراتر از یک پوشش اسلامی برای رعایت حجاب بانوان نیست. اما خانم‌های هوشمند و خوش‌پوش این روز‌ها ماجرای استفاده از آن را متفاوت کرده‌اند. آنها از روسری برای هر چه زیباتر کردن استایل زنانه خود استفاده می‌کنند. حالا این پارچه‌های ساده طرح‌ دار از عناصر قدرتمند در پوشش شخصی‌ سازی شده‌ی بانوان است. برگ برنده یک خانم خوش‌پوش در انتخاب مناسب آن است. پس در این مطلب همراه ما باشید تا به اصول کلیدی و در عین ‌حال ساده برای خرید مناسب یکی از آنها بپردازیم.

تعریف شما از روسری مناسب چیست؟

در ابتدای ماجرا برای مطرح کردن نکته‌های ساده که به خرید مناسب می‌انجامد، باید یک قدم اساسی برداشته باشید. قدمی که در آن قصد مطرح کردن کلمه‌ی مناسب را داریم. اینکه اصولاً روسری چیست؟  وچه روسری مناسب شما هست؟ و چطور ممکن است یک مدل از آن ویژگی‌های مناسب شما را داشته باشد، اما مدل‌های دیگر این شرایط را نداشته باشند؟

روسری در اصل یک نوع لباس مناسب پوشاندن موی بانوان برای رعایت حجاب است. قاعدتاً این جمله می‌ تواند ساده‌ ترین تعریف اسلامی از روسری باشد. با این ‌وجود چرا از این پارچه ‌های طرح ‌دار ساده در دیگر کشورها برای دیگر مردمان که اصولاً مسلمان نیستند نیز استفاده می ‌شود؟ به ‌این ‌ترتیب ظاهرا در جستجوی پاسخ این سوال که روسری چیست؟ باید دنبال جنبه ‌های طراحی تا کاربرد متفاوت ‌تری باشیم.

مناسب بودن چیزی متفاوت از باکیفیت بودن است. لزوماً هر مدلی که از پارچه‌های اصیل و باکیفیت تهیه ‌شده باشد، جایگاه مناسب برای تکمیل استایل نهایی شما را ندارد. کیفیت و اصالت تنها بخشی از داستان هزار توی مناسب است. کلمه‌ی مناسب یک عبارت نسبی است که تعریف آن در جزئیات بسیار برای هر کسی متفاوت می‌شود.

روسری؛ بخش تاثیرگذار در استایل هر بانوی ایرانی است. البته این پوشش بانوان فقط مخصوص کشورهای اسلامی نیست و حتی می‌ توانید در نزد بانوان دیگر فرهنگ ‌ها نیز زمینه ‌های استفاده از انواع شال و روسری را شاهد باشید. در این ‌میان خانم ‌های خوش ‌ذوق ایرانی یک قدم فراتر از دیگر بانوان نیاز به روسری ‌هایی زیبا، جذاب و متنوع دارند. به هر صورت روسری حالا تبدیل به یک نماد زیبایی در تکمیل استایل بانوان شده ‌است. برای همین است که ماجرای خرید روسری یک بحث همیشگی در نزد بانوان است. اینکه چگونه و از چه مکانی بتوانید روسری ‌هایی زیبا و خوش قیمت را با بهترین کیفیت در تنوع زیاد تهیه کنید.

قاعدتاً توجه به سلیقه یک نکته کلیدی در پیدا کردن  روسری مناسب است. مدل مناسب مدلی است که آن را دوست داشته باشید. در غیر این صورت خیلی سریع دل شما را می‌زند و به ‌سادگی فراموش می‌شود. اما سلیقه یک بازی حساس است. سلیقه گاهاً چیزی فراتر از نظرات شخصی شما خواهد شد. سلیقه گاهاً رسیدن به یک استایل خاص و یا هماهنگ شده ‌است. به ‌این ‌ترتیب عوامل متعددی مانند نوع لباس پوشیدن شما، مد روز، نگاه اطرافیان، رنگ پوست صورت و حتی رنگ موی شما در سلیقه شما برای انتخاب مناسب آن تاثیر می‌گذارد.

برای خرید روسری و دیدن روسری می توانید وارد لینک زیر شوید.

https://limooshop.com/12/scarf

در این مقاله همراه شما هستیم تا به معیارهای ساده برای انتخاب مناسب بپردازیم. لذا نگاه خودمان را از مطرح کردن چند قاعده خشک و تکراری و حتی کلیشه‌ای خارج می‌کنیم و با دیدگاه انتخاب براساس نیازهایی که دارید به بررسی مدل‌های متنوع آن می‌پردازیم.

نکته‌هایی برای خرید روسری مناسب

رعایت این نکته‌ها شما را به استایل شخصی‌ سازی شده که کاملاً مناسب حس و حال شما است می‌رساند. کافی است در ماجرای روسری قدم به قدم با این نقاط کلیدی همراه باشید تا بتوانید یک انتخاب مناسب برای خودد اشته باشید این نکات  به شرح زیر می باشد

از روسری نخی تا ابریشمی، به جنس پارچه توجه کنید: جنس پارچه اصلی‌ترین معیار در هنگام خرید است. زیرا جنس پارچه معرف کیفیت کار و همچنین فضای کاربردی می‌باشد. انواع روسری نخی، ابریشمی، پشمی، ساتن و حتی مدل‌های جذاب بافت از جنس پارچه‌های متفاوت در طراحی آنها هستند. روسری نخی محبوب‌ترین گونه است. این مدل از الیاف پنبه تهیه می‌شود و بافتی سبک و خشک دارد. یک ‌گونه مناسب فصل تابستان است. این مدل ها ارزان ‌قیمت هستند و با طراحی ساده و سبک مناسب استفاده در روزهای عادی برای مکان‌های عادی می‌باشند. به هر صورت اگر به‌ دنبال یک مدل مناسب برای روزهای عادی خود هستید، خرید روسری نخی بهترین پیشنهاد است. اما اگر قصد حضور در مجالس و میهمانی‌ها را دارید باید به سمت مدل های ابریشمی حرکت کنید. گونه های ابریشمی از پارچه‌های درخشان، زیبا و در عین ‌حال لخت ابریشمی تهیه می‌شود. آنها ظاهری زیبا و باطنی سبک و خنک دارند. مدل های پشمی و یا مدل‌های بافت دیگر گونه ‌ها هستند که برای گرم کردن چهره بانوان طراحی شده‌اند و عموماً از کالکشن‌های مناسب فصل پاییز و زمستان می‌باشند.

 به ‌این ‌ترتیب خرید روسری نخی یک انتخاب مناسب است. زیرا روسری نخی از سبک ترین، ساده ‌ترین و در عین ‌حال راحت ‌ترین روسری ‌ها است. البته در این‌ میان نباید از دنیای هیجانی بانوان امروزی غافل باشیم. زیرا آنها با دنیای مد در رنگ ‌بندی ها و طرح‌ های جدید و خلاقانه حرکت می‌ کنند. به ‌این ‌ترتیب ارائه روسری نخی جدید که همسو با ایده‌ های به ‌روز طراحی ‌شده باشد، همیشه مورد توجه قرار می ‌گیرد. 

برای استعلام روسری نخی و روسری نخی جدید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://limooshop.com/15/cotton-scarf

تفاوت کاربرد روسری مجلسی و مدل های عادی را بشناسید: کاربرد یک اصل کلیدی در انتخاب مدل‌های مناسب است. روسری مجلسی باید در میانه مجالس پوشیده شوند و در عین ‌حال مناسب روزهای عادی از مدل های روزمره داشته باشید. از طرفی مدل مناسب محیط اداری با یک مدل فانتزی برای یک دورهمی دوستانه کاملاً متفاوت است. هیچ خانمی با یک روسری مجلسی و یا گونه های عادی زندگی نمی‌کند. خانم‌ها انواع روسری مجلسی و روزمره دارند و بهتر است انواع آنها را هماهنگ با فضاهای مختلف تهیه کرده باشند.

استفاده از روسری مجلسی یکی از مهم‌ترین کالکشن های مورد توجه خانم‌ها است. همه مدل‌های مجلسی طرح و نقشی جذاب و درخشان دارند. اما این مدل‌های زیبا و مناسب استفاده در مجالس و جشن‌های عروسی و هستند قطعا با یک مدل مجلسی در بافت درخشان و ابریشمی نمی‌توانید فعالیت‌های عادی و یا روابط اداری و اجتماعی ساده خود را سپری کنید. یک خانم هوشمند به ‌خوبی قبل‌ از حاضر شدن در هر مکانی درک درستی از شرایط دارد و قطعا مدل مناسب برای آن فضا را تهیه خواهد کرد.  از کنار فرم لباس و انواع سبک‌ های زنانه که بگذریم، هر بانویی به یک روسری مجلسی نیاز دارد. روسری که سبک و راحت باشد، در عین ‌حال درخشان و زیبا بافته ‌شده باشد و از همه مهم ‌تر باعث به ‌هم خوردن ظاهر بانو و موهای مرتب شده او نشود.روسری مجلسیمکمل استایل شیک بانوان است و باید در هر چه زیباتر کردن لباس بانو مؤثر باشد. اما سوال کلیدی آن است که اینروسری مجلسیدقیقاً چیست؟ و چطور می‌ توانیم خرید روسری مجلسی را به بهترین حالت ممکن انجام بدهیم؟

روسری باید با استایل زنانه و دخترانه شما هماهنگ باشد: خانم‌ها در تهیه استایل زنانه سلایق و خواسته‌های خود را دنبال می‌کنند. گاه در تکاپوی رعایت مد روز هستند و گاهی هم کالکشن‌های شخصی و ایده‌های خاص خودشان را دارند. گاهی هم پایبند به یک سبک لباس پوشیده خاص و گاهاً سنتی هستند. هر طور که نگاه کنید هر خانمی یک استایل خاص خودش را دارد و روسری مناسب باید با این استایل هماهنگ ‌باشد. ست شدن آن با دیگر لباس‌ها امری کلیدی است. هیچ ‌چیز به‌ اندازه یک روسری ست شده لباس‌های خاص خانم‌ها را زیباتر نمی‌کند. برعکس یک روسری ناهماهنگ کل استایل بانو را در هم می‌ریزد. ست شدن لزوماً معنای یکی شدن نیست. قرار نیست با استفاده از رنگ‌های مانند دیگر لباس‌ها برای خرید آن اقدام کنید. بلکه باید مهارت پیدا کردن رنگ‌های ست ‌شده را داشته باشید تا بهتر بتوانید یک مدل روسری هماهنگ با لباس‌هایی که دارید را انتخاب کنید. البته لازم به ذکر است که برخی از خانم‌های کاربلد چندین مدل روسری در رنگ‌های خنثی دارند. زیرا آنها با رنگ‌های خنثی تقریباً با هر استایل و سبک لباس پوشیدن خانم‌ها جور درمی‌آید. اما در نهایت یک فضای عادی شده و عاری از هیجان دارند. لذا اگر هیجان یک پوشش چشمگیر را می‌خواهید حتما اصول رنگ ‌شناسی در مد لباس خانم‌ها را مطالعه کنید.

روسری مناسب باید با چهره شما هماهنگ باشد: در هنگام خرید متوجه رنگ پوست صورت خود باشید و در عین ‌حال از رنگ مو و حتی رنگ چشم‌های خود نیز غافل نشوید. این بازی رنگ‌ها در انتخاب نهایی شما تأثیری شگفت‌ انگیز دارند. روسری مناسب چهره بانو را زیباتر می‌کند و باید بتواند در هارمونی درست، رنگ پوست خانم‌ها را برجسته‌تر سازد. خانم‌های کاربلد به ‌خوبی از چند و چون این ماجرا اطلاع دارند. اگر می‌خواهید روسری مناسب خود را تهیه کنید، لازم است تا به مانند این خانم‌ها درک درستی از رنگ پوست چهره‌ی خود داشته باشید.روسری مناسب با هندسه صورت خود تهیه کنید: هندسه صورت که اصطلاحاً با عبارت فرم چهره می‌شناسید، یک نکته کلیدی در انتخاب مناسب است. چهره خانم‌ها در انواع حالت‌ها از صورت‌های گرد، لوزی، مربعی و حتی قلبی‌ شکل می‌باشد. از صورت کشیده تا صورت لاغر و حتی خانم‌های چاق با رخساره تپل نیازهایی متفاوت از یک روسری مناسب دارند. در این نکته نیز داشتن مهارت پیدا کردن یک روسری مناسب اهمیت دارد. مهارتی که قطعا با مطالعه و مشاهده الگوهای فرم صورت بانو به دست می‌آورید.

سخن آخر:

شاید روسری یک تکه پارچه مربعی ‌شکل با طرح‌های زیبا در نهایت سادگی باشد. اما انتخاب مناسب آن یک الگوی مرحله به مرحله است. در نگاه نخست طی کردن تمام این مراحل پیچیده به ‌نظر می‌رسد. اما وقتی قاعده بازی در پیدا کردن روسری مناسب خود را یاد گرفته باشید، حالا خیلی سریع و حرفه‌ای می‌توانید مدل روسری نخی تا ابریشمی از گونه روسری مجلسی و فانتزی و حتی نمونه‌های ساده خانگی را انتخاب کنید.  

شما می‌توانید پس از کسب راهنمایی  درباره خرید  روسری به https://limooshop.com  مراجعه کنید. در سایت لیموشاپ تنوعی بی نظیر از انواع شال و روسری ها را خواهید دید و می توانید بصورت آنلاین خرید روسری را  با ضمانت یک هفته ای بعد از خرید به هر دلیلی انجام دهید.
اطلاعات تماس:
آدرس: میدان امام خمینی جنب داروخانه دکتر ظاهری گالری روسری پاپیون

پست الکترونیک: Info@limooshop.com

شماره تماس: 08642210478 - 09390655017

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: روسری انتخاب مناسب داشته باشید روسری مناسب خرید روسری خانم ها مدل مناسب روسری نخی برای خرید جنس پارچه پیدا کردن یک روسری رنگ پوست ی بانوان ی مناسب لباس ها رنگ ها یک مدل مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟

عضو هیئت مدیره انجمن اعصاب ایران با بیان اینکه عوامل مختلفی بر میزان هوش و توانمندی فرزندان تأثیرگذار است، گفت: مادر در دوران بارداری باید به دوری از استرس و داشتن آرامش توجه داشته باشد و فراهم کردن تغذیه مناسب برای نوزاد از جمله مواردی است که بر تقویت هوش و توانمندی‌های او تاثیرگذار است.

میرشهرام صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عوامل مؤثر بر هوش کودکان اظهار کرد: عوامل مختلفی بر میزان هوش و توانمندی فرزندان تأثیرگذار است که بخشی از این عوامل به دوران نوزادی و بخش دیگری به دوران بارداری مادر مربوط می‌شود.

وی افزود: مادر در دوران بارداری باید به داشتن تغذیه مناسب و دوری از استرس، اضطراب و داشتن آرامش توجه بیشتری داشته باشد، چراکه موارد بیان شده بر رشد و نمو کودک تأثیر بسیاری دارد، همچنین یک مادر باردار باید از مواد سمی، آلاینده‌ها و داروهایی که بر مغز کودک تأثیرگذار است دوری کند تا نوزاد متولد شده از مغز سالم برخوردار و بهره هوشی خوبی داشته باشد.

عضو هیئت مدیره انجمن اعصاب ایران تصریح کرد: در دوران بارداری، مادر باید به خواب کافی خود اهمیت دهد و در صورتی که بارداری او دارای مشکلاتی است، به دنبال درمان باشد، همچنین ابتلای مادر به مشکلاتی از جمله آلرژی و حساسیت‌های خاص می‌تواند بر مغز کودک تأثیر داشته باشد.

صفری ادامه داد: با توجه به اینکه دوران نوزادی یکی از مهمترین دوران زندگی هر فرد به شمار می‌رود، فراهم کردن تغذیه مناسب برای نوزاد که همان شیر مادر است و استفاده مکمل‌ها با دستور پزشک از جمله موارد حائز اهمیت به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نوزاد باید خواب کافی داشته باشد و در صورتی که موانعی بر سر داشتن خواب کافی و باکیفیت کودک وجود دارد، والدین باید نسبت به رفع آن اقدام کنند، گفت: والدین باید به صورت مداوم با کودک بازی کنند، چراکه انواع بازی‌های مختلف منجر به افزایش توانمندی کودکان خواهد شد.

توانمندی کنجکاوی و جست‌وجوگری را در نوزاد تقویت کنید

عضو هیئت مدیره انجمن اعصاب ایران با بیان اینکه پخش شدن و شنیدن آهنگ‌های ساده و دارای کلام تأثیر مؤثری بر رشد هوشی کودک خواهد داشت و از جمله این آهنگ‌ها می‌توان به آهنگ‌های ساده کودکانه اشاره کرد، اضافه کرد: نوزاد در مراحل ابتدایی، یادگیری را از طریق آواها و ریتم تشخیص می‌دهد و از همین رو به آهنگ‌ها واکنش خوبی نشان می‌دهد.

صفری با بیان اینکه هنگامی که نوزاد مراحل رشد خود را طی می‌کند، توصیه می‌شود که والدین تمرین آواز و همخوانی با او داشته باشد، افزود: والدین باید با کلمات ساده صحبت کردن با نوزاد را آغاز کنند و سپس به سمت استفاده از کلمات پیچیده پیش بروند تا توانمندی‌های کلامی نوزاد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه تهیه کردن اسباب بازی‌های مناسب سن از دوران نوزادی تا بزرگسالی از جمله موارد حائز اهمیت به شمار می‌رود و منجر به رشد هوشی نوزاد می‌شود، تصریح کرد: لمس کردن و ماساژ بدن نوزاد منجر به افزایش توانمندی‌های حسی حرکتی او خواهد شد.

عضو هیئت مدیره انجمن اعصاب ایران با بیان اینکه توصیه می‌شود که والدین توانمندی‌های کودک را مبتنی بر حافظه او بسیار بالا نبرند و بیشتر توانمندی کنجکاوی و جست‌وجوگری را در نوزاد خود تقویت کنند، ادامه داد: والدین باید توجه داشته باشند که مهمترین توصیه برای رشد هوشی مناسب کودکان، پرهیز از استفاده وسایل ارتباطی دارای صفحه نمایش هوشمند از جمله تلفن همراه، تبلت و لپ تاپ است.

صفری خاطرنشان کرد: برای نوزادان زیر دو سال مدت زمان استفاده از تلفن همراه و سایر وسایل ارتباطی دارای صفحه نمایش هوشمند برابر با صفر و برای کودکان دو تا پنج سال حداکثر زمان توصیه شده یک ساعت است که والدین باید نسبت به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند.

کد خبر 750567

دیگر خبرها

  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • 4 روش برای جذاب‌تر کردن روشنایی آشپزخانه
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • چطور یک کولر گازی مناسب انتخاب کنیم
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • تم تولد پسرانه چیست؟
  • شرایط محور‌های مواصلاتی برای سفر مناسب نیست
  • نامزد انتخابات مجلس : چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟
  • خجسته: درباره زنان، مردان تصمیم گرفته‌اند / چرا دختران در مدارس روسری‌شان را برندارند؟