Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سعید کریمی‌زاد امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه دهدشت نسبت به استفاده از اسلحه در مجالس هشدار داد و گفت: ما به صورت نامحسوس همه مجالس را رصد می‌کنیم و با مخلان نظم و امنیت و آرامش برخورد قاطع خواهیم داشت.

دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: طی یک هفته اخیر و شب گذشته تعدادی از متهمان در این زمینه دستگیر و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در برخورد با مخلان امنیت و آسایش مردم اغماض نخواهیم داشت، افزود: به مردم قول می‌دهیم کسانی که امنیت را هدف قرار دهند ما خودشان را هدف قرار می‌دهیم ذره‌ای در مقابل امنیت کوتاه نخواهیم آمد.

کریمی‌زاد گفت:در مقابل پدیده شوم استفاده از سلاح شکاری و جنگی در مجالس و مناسبت‌های ختم و عروسی هرگز سکوت نخواهیم کرد.

این مسؤول با اشاره به انتظار کلیپی از نا امنی  در شهرستان افزود: این قول را می‌دهم مخلان به اشد مجازات برسند.

وی با بیان اینکه استفاده از اسلحه در مجالس قابل توجیه نیست، گفت: زمانی فقط در مجالس عروسی این برنامه بود الان در ختم هم رسم شده است از همه نهادها و سازمان‌های ذی‌ربط می‌خواهیم در خصوص صدور و تحویل مجوزها با دادستان هماهنگی داشته باشند.

وی گفت: معضل اساسی اسلحه‌های دارای مجوز است که به نام پدر مجوز گرفته اما اسلحه در دست پسر است و در مجالس استفاده می‌کند.

این مقام قضایی با بیان اینکه مجوز مالک اسلحه به عنوان مجوز سلاح شکاری و نه استفاده در مجالس است، تصریح کرد: مراجع مرتبط با تمدید مجوزها بررسی کنند از مقام‌های ذی‌ربط استعلام بگیرند.کسانی که توانایی کنترل احساسات و هیجانات را ندارد آیا مصلحت است مجوز اسلحه داشته باشد.

دادستان کهگیلویه با تأکید بر اینکه برای تأمین امنیت مردم کوتاهی نداریم، گفت: برخی در فضای مجازی شهرستان را از حیث امنیت خدشه‌دار می‌کنند این اقدام سرمایه‌گذاران را فراری می‌دهد.

وی اضافه کرد: در بعد امنیت اجتماعی و اقتصادی در شرایط کنونی ورود کردیم و ادامه خواهد داشت با مخلین نظم امنیت و آسایش مردم بدون اغماض برخورد قاطع خواهیم داشت.

انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی دادستان نماز جمعه صلح تیراندازی در عروسی مخلان امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی توهین به جایگاه معلم در یکی از سکانس‌های قسمت هشتم سریال افعی تهران و در راستای صیانت از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم و به منظور حفظ حقوق معلمان و کارکنان نظام آموزش و پرورش کشور، غلام‌عباس ترکی؛ معاون حقوق عامه دادستان کل کشور در نامه‌ای از دادستان عمومی و انقلاب تهران خواست ضمن تشکیل پرونده قضائی جهت رسیدگی به تخلفات سازندگان و عوامل تولید سریال "افعی تهران"، چگونگی صدور مجوز و نحوه نظارت بر تولید و پخش مجموعه مذکور از سوی ساترا به عنوان متولی قانونی موضوع نیز در دستورکار قرار گیرد.

کد خبر 6098522

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای عوامل سریال افعی تهران
  • تشکیل ۱۳ پرونده قضایی برای مروجین اکاذیب در فضای مجازی کرمان
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • تالار افلاک خرم آباد به علت تیراندازی‌ در مجالس عروسی پلمب شد
  • اصلاح قوانین اسلحه و مهمات برای جلوگیری از وقوع جرم است
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های این شهر را لغو کرد
  • تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد
  • وقتی تیراندازی در عروسی پروازهای فرودگاه خرم‌آباد را لغو کرد