Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدمحمدرضا مدرسی یزدی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته افزود: در این مذاکره باید منافع ملت، کشور اسلامی و انقلابی به جد در دستور اقدام و برنامه های مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: استکبارجهانی و دشمنان در وضعیتی نیست که بخواهد ما را تهدید کند بنابراین باید با قدرت ،  صلابت و روحیه انقلابی همواره مصالح و منافع نظام جمهوری اسلامی را مدنظر داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه اظهارکرد: این توهم اگر در مقابل دشمنان در مذاکره هسته‌ای و سایر مسایل کوتاه بیاییم آنها همکاری و مساعدت دارند تجربه گذشته آن را باطل می‌کند.

مدرسی گفت: سابقه غرب و اروپا نشان داد آنها تاکنون انسان‌های زیادی را کشته اند تا به اهداف و منافع خود برسند و این ظلم از سوی آنها علیه ملت‌ها و کشورهای زیادی اتفاق افتاد.

امام‌جمعه موقت یزد افزود: اروپایی و آمریکایی‌ها آنقدر بی‌رحم هستند که حتی به بیماران ما رحم نکردند و اجازه ارسال دارو ندادند و آنها خیلی بدعهد هستند.

مدرسی یادآور شد: هدف دشمنان انقلاب‌ این است که جلو توسعه ، عزت ، اقتدار ملت و نظام اسلامی را بگیرند تا هیچ چیز در هیچ زمینه‌ای برای ما باقی نماند.

عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه به بیست و نهمین هفته کتاب( ۲۴ آبان تا اول آذرماه) جمهوری اسلامی و نقش مطالعه در جامعه و فرهنگ‌سازی آن اشاره کرد و همکاری بخش‌های مختلف برای تحقق آن را خواستار شد.

مدرسی همچنین به میلاد امام حسن عسکری (ع) اشاره و با برشمردن فضایل و مناقب این امام همام بر حرکت مردم و جوانان در مسیر ائمه اطهار (ع) برای رسیدن سعادت و عزت تاکید کرد.  

امروز همزمان با سراسر کشور نماز  عبادی سیاسی جمعه در ۲۱ شهر و هفت روستای پرچمعیت استان یزد برگزار شد.    

برچسب‌ها برجام شورای نگهبان یزد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام شورای نگهبان یزد برجام شورای نگهبان یزد ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به هفته کار و کارگر و همچنین شعار سال، گفت: تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است، زیرا نقش اصلی تولید بر عهده کارگران است.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های  نماز جمعه اصفهان با تاکید بر مطلب فوق اظهار کرد: جهش تولید باعث استقلال اقتصادی می‌شود و استقلال اقتصادی نیز زمینه‌ساز استقلال سیاسی و فرهنگی است.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه، تصریح کرد: عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق باعث شد موج اعتراض‌های مردمی در قبال جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی به درون کشورهای اروپایی و حتی خود آمریکا راه پیدا کند، به‌طوری که دانشگاه‌های این کشورها محل اعتراض دانشجویان نسبت به جنایت‌های رژیم صهیونیستی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی