Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد بدون نفت کلید رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها و توطئه دشمنان علیه کشور است.

به گزارش برنا از اراک ،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: اقتصاد متکی به نفت از جمله مهمترین مشکلات کشور است و در مدت چند سال گذشته با تحریم ملت ایران توسط دشمنان و عدم پرداخت پول نفت، این مشکلات به مراتب بیشتر شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به‌ جای صادرات نفت خام باید فرآورده‌های آن که درآمد اقتصادی و اشتغال بیشتری برای کشور به همراه دارد، صادر شود.

امام جمعه اراک با یادآوری دستور رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ قانون در کشور افزود: اجرای مناسب طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اصل ۴۴ در کشور، راهبرد اصلی رفع مشکلات اقتصادی است.

آیت الله دری نجف آبادی اظهار داشت: یک میلیارد دلار از مجموع واردات کالا به کشور، گوشی تلفن همراه بوده که با سرمایه گذاری و تولید این محصول می‌توان کشور را به یکی از کشورهای صادرکننده گوشی موبایل تبدیل کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با یادآوری صادرات مواد اولیه تولید عطر و سنگ خام از کشور افزود: برای افزایش درآمد اقتصادی در کشور باید از خام فروشی محصولات جلوگیری و محصولات فرآوری شده از کشور صادر شود.

آیت الله دری نجف آبادی یادآورشد: هشت میلیارد دلار منابع مالی در بودجه امسال به کالاهای اساسی اختصاص یافته است.

وی با یادآوری روز کتاب و کتابخوانی افزود: دانشجویان، دانش آموزان و سایر مردم جامعه باید نسبت به ترویج فرهنگ کتابخوانی همت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی آیت الله دری نجف آبادی نماز جمعه اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها

در یک نظرسنجی جدید، تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها نامزد احتمالی جمهوری‌خواهان در انتخابات ۲۰۲۴ را در مقایسه با رقیب دموکراتش در موضوعات اقتصاد و تورم قابل اعتماد دانستند.

به گزارش مشرق، آمریکایی‌ها در نظرسنجی جدید ای‌بی‌سی نیوز/ایپسوس اقتصاد و تورم را از موضوعات اصلی برشمردند و ۸۸ درصد آن‌ها گفتند اقتصاد در تصمیم‌گیری برای رأی دادن به چه کسی مهم است و ۸۵ درصد نیز همین نظر را در مورد تورم داشتند.

در این نظرسنجی ۴۴ درصد گفتند به ترامپ برای مدیریت تورم اعتماد دارند، در حالی که ۳۰ درصد همین نظر را درباره بایدن داشتند. درصد قابل توجه‌ای (۲۵ درصد) هم گفتند که به هیچ یک از این دو نفر در این موضوع اعتماد ندارند.

چهل و سه درصد (۴۳%) از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند که وضعیت مالی آن‌ها از زمان ریاست‌جمهوری بایدن بدتر شده، ۴۰ درصد گفتند که تقریباً همان وضعیت را دارند و ۱۶ درصد هم گفتند که وضعیت بهتری دارند.

پرسش درباره رقابت فرضی بایدن و ترامپ هم در این نظرسنجی نشان داد رقابت همچنان بین این دو نفر نزدیک است.

ترامپ حمایت ۴۶ درصدی و بایدن ۴۴ درصدی را در بین همه شرکت‌کنندگان به دست آورد، اما در بین رای‌دهندگان ثبت‌نامی (که احتمال رای دادنشان بیشتر است) وضع بایدن بهتر بود و از حمایت ۴۶ درصدی در مقابل ۴۵ درصد ترامپ برخوردار شد.

این نظرسنجی با شرکت دو هزار و ۲۶۰ آمریکایی بین ۲۵ تا ۳۰ آوریل (ششم تا ۱۱ اردیبهشت) انجام شد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • بزرگترین هنرستان جوار صنعت کشور در استان مرکزی ایجاد شده است
  • حسینی: مجلس نظام ارزی را بازبینی می‌کند
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • نگاهی به مسایل اقتصادی کشور، در برنامه گفتگوی اقتصادی