Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرستو گلستانی، در واکنش به این ادعای بهاره رهنما که در ویدئویی گفته بود آن‌ها که پس از ۳۰ سال کار به رفاه نرسیده‌اند بی دست و پا هستند، از او خواست که نمک به زخم مردم نپاشد.

پرستو گلستانی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، در یک نوشتار اینستاگرامی، به سخنان بهاره رهنما که این روزها جنجالی شده است، واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در مقدمه نوشتار خود آورده است: «در مورد آنکه تصویری از بی‌دست‌پایی را از نظرگاه شخصی خود -و هم‌مسلکان این روزگاری‌اش- ترسیم کرد.»

گلستانی در ادامه نوشته است:

«این چه جور آدمی است که خود را هنرمند فرض می‌کند و -به قول خودش- بعد سی‌سال هنوز نمی‌فهمد که از راه هنر واقعی، البته در ایران، نمی‌شود -و تاریخ می‌گوید، تا امروز نشده است- به زندگی و رفاه -حتی از نوع مختصرش- رسید.
شنیدیم، دیدیم و همچنان می‌شنویم و می‌بینیم که هیچ اهلِ واقعی هنر و شعور و فرهنگ در این مملکت، روزگار به رفاه، حتی نسبی، نمی‌گذراند.
هنرمندها و کلاً‌ آدم‌ها نمی‌توانند با درآمد بازیگریِ واقعی -و حتی کارمندی و کارگری و…- روزگار به رفاه -حتی نسبی- بگذرانند.
تو در جهانی زندگی می‌کنی که معیارهایت یا ایرانی نیست یا نشانه‌ای از شرافت، صداقت، سلامت، نجابت در آن یافت می‌نشود.
پس، ای هنری‌زن، به رفاه خودت برس و نمک‌پاش دل ریش مردم روزگارت نباش.»

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، مسئول برگزاری مسابقات کورس بهاره یزد گفت:این مسابقات در مسافت یک هزار و ۴۰۰ متر برگزار شد.
یثربی افزود:۷۷ سوارکار از ۱۲ استان کشور در این رقابت‌ها حضور داشتند و به برترین‌های این مسابقات سه میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا شد.
وی ادامه داد:این مسابقات سه هفته دیگر در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • واکنش به استفاده جنجالی یک بلاگر از آمبولانس
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • به جای واکنش احساسی، چهره واقعی اسلام را به دنیا نشان دهیم
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • سکوت مسلمین در قبال جنایات صهیونیست‌ها زبانه‌های آتش را به جهان اسلام خواهد کشید