Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یکی از روزنامه های پرتغالی گزارشی در خصوص پیروزی تیم ملی ایران بدون مهدی طارمی منتشر کرده است.
به گزارش آریا، مهدی طارمی بعد از برد ایران مقابل لبنان، از طریق توییتر پیامی را منتشر کرده بود که حالا این موضوع تبدیل به سوژه یکی از روزنامه های پرتغالی شده است. روزنامه «اوجوگو» پرتغال در گزارشی با عنوان « مهدی طارمی جنجال را کنار می‌ گذارد و برد ایران را فراموش نمی‌ کند»، به برد تیم ملی ایران بدون حضور طارمی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: مهاجم پورتو پس از پیروزی مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، در شبکه‌های اجتماعی به این پیروزی واکنش نشان داد. مهدی طارمی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند ثابت کند بحث با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است.
روزنامه اوژوگو پرتغال با بازتاب توئیت شب گذشته مهدی طارمی و تبریک پیروزی ایران، نوشت که بازیکن پورتو جنجال ها را کنار گذاشته است. پس از حواشی پیش آمده میان دراگان اسکوچیچ و مهدی طارمی، مربی کروات تصمیم گرفت تا روی نام مهاجم فوق ستاره اش خط قرمز بکشد و بدون برترین گلزن لیگ پرتغال به مصاف لبنان و سوریه برود. تیم ملی در اولین دیدار بدون طارمی مقابل لبنان دچار مشکل شد اما توانست با گل های ثانیه های پایانی، میزبان خود را مغلوب کند.
پس از پیروزی تیم ملی، مهدی طارمی با انتشار توئیتی پیروزی ایران را تبریک گفت. توئیتی که مورد توجه روزنامه اوژوگو قرار گرفت و با تیتر "طارمی جنجال را کنار می گذارد و برد ایران را فراموش نمی کند" به این موضوع پرداخت و نوشت: مهاجم پورتو پس از پیروزی ایران مقابل لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی، در شبکه های اجتماعی به این موضوع واکنش نشان داد.
اوژوگو در ادامه نوشت: طارمی از طریق شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا ثابت کند که بحث با دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی به پایان رسیده است. این مهاجم پس از آرزوی موفقیت برای همکارانش به پیروزی سخت (2-1) ایرانی ها در برابر لبنان واکنش نشان داد. در دیداری که ایرانی ها با دو گل در وقت های اضافه نتیجه را برگرداندند.
در بخش پایانی این گزارش با اشاره به توئیت طارمی آمده است: مهاجم پورتو در توئیتر خود نوشت: «به اعضای تیم ملی ایران برای پیروزی و حفظ صدرنشینی تبریک می گویم.» تیم ایران در 5 بازی گروه A در مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا 13 امتیاز دارد و با دو امتیاز بیشتر نسبت به کره جنوبی با مربیگری پائولو بنتو، بالاتر از این تیم قرار داد.
طارمی که به دلیل حواشی پیش آمده با اسکوچیچ به تیم ملی دعوت نشد، پس از برتری 2-1 تیم ملی مقابل لبنان در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: تبریک و خسته نباشید به اعضای تیم ملی بابت برد لبنان و تداوم صدرنشینی. زنده باد ایران.
جالب اینجاست که مهاجم گلزن باشگاه پورتو دقایقی قبل از انتشار این توئیت، مطلب دیگری با همین متن منتشر کرده بود که در آن پیروزی تیم ملی را برابر بحرین تبریک گفته بود! طارمی این توئیت را پاک و تصویر بالا را منتشر کرد!
نشریه آبولای پرتغال با اشاره به غیبت مهدی طارمی در دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان نوشت: ایران بدون مهدی طارمی برای پیروزی به دردسر افتاد و برای شکست دادن لبنان به 5 دقیقه وقت بیشتر پس از 90 دقیقه احتیاج پیدا کرد. ایران پنجشنبه این هفته در پنجمین بازی دور مقدماتی جام جهانی 2022 باید پنج دقیقه فراتر از دقیقه 90 پیش می‌رفت تا لبنان را شکست دهد و به این ترتیب جایگاه اول گروه A را به دست آورد.
ایران بدون مهدی طارمی بازیکن تیم فوتبال پورتو که به دلیل درگیری با دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم غایب بود و با حضور بیرانوند دروازه بان بوآویستا در ترکیب اصلی، در دقیقه 37 با گلزنی سعد برای لبنان خود را در شرایط ناگواری دید. تنها یک دقیقه بعد از دقیقه 90، آزمون مهاجم زنیت بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 5+90 نوراللهی بازیکن الاهلی دبی بازی را 2-1 کرد. ایران با 13 امتیاز، دو امتیاز بیشتر از تیم کره جنوبی پائولو بنتو که پیش از این امارات را شکست داد، صدرنشین است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مهدی طارمی اسکوچیچ مقدماتی جام جهانی شبکه های اجتماعی دراگان اسکوچیچ مقابل لبنان مهدی طارمی ایران بدون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران

تیمی با مالکیت مهدی طارمی ستاره بوشهری در یک سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد بعد از قهرمانی در لیگ بزرگسالان استان بوشهر به دستاورد جدیدی دست یافت.

مسابقات فوتبال زیر گروه مناطق کشور به میزبانی باشگاه شهریار بوشهر با حضور ۵ تیم برگزار شد.

باقر زنگنه و‌ دوستانش از لیگ جوانان استان بوشهر استارت زدند و بعد از حدود یازده ماه در ورزشگاه شهید مهدوی جشن صعود به لیگ یک را برگزار کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • برتری پورتو برابر چاوز/ مهدی طارمی «دراگائو» را به وجد آورد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی