Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:58:48 GMT

بازگشت ستاره فوتبال زنان به میادین (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۸۷۴

بازگشت ستاره فوتبال زنان به میادین (عکس)

کاپیتان سابق تیم فوتبال زنان سپاهان در پیامی اینستاگرامی خطاب به فرزندش، خبر از بازگشت به میادین داد.

به گزارش "ورزش سه" الهام فرهمند که یکی از چهره‌های شاخص فوتبال زنان ایران به شمار می‌رود، در یک سال گذشته به واسطه به دنیا آمدن فرزندش از میادین ورزشی دور بود اما در ماه‌های اخیر تلاش می‌کرد تا بتواند به مستطیل سبز بازگردد و بتواند بار دیگر در فوتبال زنان به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهمند که یکی از زوج‌های فوتبالی ایران را شکل می‌دهد و همسر حسین پاپی ستاره سابق سپاهان است، یکی از هافبک‌های خلاق و بازیساز فوتبال زنان است و حالا تصمیم گرفته بعد از دوری یکساله به میادین بازگردد.

 

این هافبک 28 ساله که سابقه قهرمانی در لیگ برتر با تیم آینده‌سازان اصفهان را دارد، پس از تجربه پوشیدن پیراهن سپاهان اصفهان و وچان کردستان حالا برای فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان با تیم ذوب‌آهن اصفهان به توافق رسیده است.

 

 

 

الهام فرهمند در پیامی اینستاگرامی خطاب به فرزندش، خبر از بازگشت به میادین داده و گفت:

 

«دختر نازنینم
میخوام اینو بدونی اگه دارم چندین ساعت در طول روز ازت دور میشم، اگه دارم این حجم از فشار و سختی و تمرین و دلتنگی و گهگاه درد رو تحمل میکنم بخاطر اینه که در آینده بتونی به مامانت افتخار کنی و بدونی وجود تو باعث انگیزه ای شده تا من بیشتر تلاش کنم. توی راه خیلی خیلی سختی قدم گذاشتم، امیدوارم لطف خدا و دعا و محبت همه ی شما توی این مسیر منو همراهی کنه. میدونم توی باشگاه بزرگ و ریشه داری اومدم، با تمام توان برای پیروزی و سربلندی نام ذوب آهن میجنگم»

 

فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان از فردا آغاز خواهد شد و تیم فوتبال زنان ذوب‌آهن اصفهان در خانه پذیرای پالایش گاز ایلام خواهد بود.

 

فوتبال بانوان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتبال بانوان فوتبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • گل گهر 0-0 شمس آذر قزوین؛ بازگشت لیگ برتر به تنظیمات کارخانه!
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • طهرانچی: بانوان باید برای نقش‌آفرینی‌های جدی در جامعه آماده شوند
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • بعد از 9 ماه: کورتوا با کلین‌شیت برگشت
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان