Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:38:08 GMT

نقشه شوم دشمن برای جذب دانش آموزان نخبه

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۳۹۸۴

نقشه شوم دشمن برای جذب دانش آموزان نخبه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده، ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری با تاکید بر جوان‌گرایی و تقویت جریان‌های انقلابی در کشور، گفت: دشمنان جوانان نخبه و حتی دانش‌آموزان نخبه را با آغوش باز پذیرش می‌کنند در‌حالیکه ما هل‌شان می‌دهیم.

او توجه به معیشت مردم، اشتغال جوانان و رفع موانع تولید را از جمله مسائل مهمی دانست که دولت باید به آن توجه بیشتری کند و افزود: متاسفانه باب تجملات و تشریفات باز شده و به جایی رسیده ایم که بسیاری از هزینه‌ها صرف تعمیر بارگاه به‌جای صرف تعمیر مملکت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب نمازجمعه ساری ادامه داد: متاسفانه بخش زیادی از هزینه‌ها صرف تعمیر بارگاه، تشریفات، تجملات و خرید خودرو‌های خارجی می‌شود.

محمدی‌لائینی گفت:همه مسؤولان اگر از تولیدات داخلی استفاده کنند هم از تجملات کاسته می‌شود هم کیفیت تولیدات داخلی افزایش پیدا می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با اشاره به برگزاری مراسم تکریم و معارفه استانداران قدیم و جدید از تلاش استاندار سابق تشکر کرد و گفت: در تاکید بر سخنان استاندار جدید مازندران، توصیه بررویکرد اقتصادی، عمران و آبادانی، مساله معیشت، اشتغال جوانان، رفع موانع تولید است.

نماینده، ولی فقیه در مازندران افزود: استاندار مازندران اجرای طرح‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌های مهمی که سبب تحول و باز شدن گره‌های توسعه استان می‌شود را پیگیری کند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با یادآوری سالروز  شهادت سردار شهید تهرانی‌مقدم پدر صنعت موشکی ایران، گفت: نقش سردار تهرانی‌مقدم‌ها و سردارانی که بنیان امنیت و دفاع این مملکت بودند را نمی‌توان فراموش کرد


انتهای پیام/ ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخبگان علمی نخبگان ایرانی نماز جمعه ساری ولی فقیه در مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۳۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در بازدید از کارخانه ماشین سازی خرم آباد و در نشست صمیمی مدیران عضو شورای هماهنگی تشکلات کارگری و کارفرمایی و جامعه کار و تولید بر بررسی و رفع موانع تولید در استان تأکیدکرد.

وی با بیان اینکه جامعه کارگری در کنار کارفرما و سرمایه گذار باید همدل باشند، افزود: مسئولان باید در مسیر تولید قدم بردارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی موظفند از تولید و اشتغال حمایت کنند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی است و دشمن برنامه ریزی کرده است که در تقابل با بخش اقتصادی کشورمان باشد، بنابراین همه باید برای کاهش مشکلات تولید در استان تلاش کنیم.

 حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه حرکت نظام اسلامی حرکت امیدآفرین و رو به جلو است، افزود: جامعه کارگری به دلیل تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها آسیب‌های زیادی دیده است که جلسات رفع موانع تولید باید برای استان و کاهش بیکاری خروجی داشته باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • ۶۰۰ کلاس درس جدید در هرمزگان ساخته می‌شود
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد