Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدهاشم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه قم‌، بدقولی و عهدشکنی طرف‌های آمریکایی و اروپایی مذاکرات هسته‌ای در سال‌های گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: لغو یک‌باره تحریم‌ها و تعهد در برابر تعهد سخنی منطقی است که باید در مذاکرات جدید حاکم باشد.

خطیب جمعه قم ارتش و سپاه ایران را قوی‌تر از گذشته دانست و افزود: به گفته برخی از خودِ آمریکای‌ها در حال حاضر باید با ایران به عنوان دولتی مقتدر سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور، دولت کنونی را دولتی مردمی و ولایی خواند و ابراز امیدواری کرد، در پایان این دولت قول بی عملی در کارنامه رئیس جمهور نباشد.

آیت الله حسینی بوشهری تأمین کالاهای اساسی با نرخ مناسب را ضروری دانست و تصریح کرد: اگرچه در بازار کالاهای مورد نیاز به فراوانی وجود دارد، اما باید تلاش کرد قیمت‌ها به گونه‌ای شود که همگان توان خرید داشته باشند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رشد ارزش پول ملی و انسجام در بین بخش‌های اقتصادی را از مطالبات به حق مردم بیان کرد و از دولت خواست ترکیب گروه اقتصادی خود را به گونه‌ای بچیند تا یک صدای بر آن حاکم باشد.

وی نظارت بر روند تولید و توزیع کالا را ضروری خواند و گفت: انتظار مردم نظارت است، زیرا بدون نظارت جدی در میان راه، راهزنان کالای مورد نیاز مردم را به جایی دیگر می‌برند.

امام جمعه قم یکپارچگی بین قوای سه گانه و پیگیری فرامین مقام معظم رهبری را از ویژگی‌های مسئولان در این سه قوه خواند و ابراز امیدواری کرد: در سایه این همدلی مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم به زودی ساماندهی شود.

آیت الله حسینی بوشهری رسیدگی به وضعیت معیشت و زندگی مردم را عبادت خواند و گفت: ریشه برخی از ناهنجاری‌ها در جامعه به علت فقر است و اگر وضع معیشت مردم اصلاح شود برخی ناهنجاری‌ها خود به خود ساماندهی می‌شود.

امام جمعه قم ضمن قدردانی از زحمات آقای سرمست در جایگاه استانداری قم، آقای شاهچراغی استاندار فعلی را فرزند جبهه و جهاد خواند.

وی خدمت به مردم شهر قم با وجود حضور بانوی کرامت، مراجع تقلید و مردم ولایی و انقلابی را توفیقی دانست که باید به عنوان فرصت از آن بهره برد.

کد خبر 5349831

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری قم مذاکرات هسته ای نمازجمعه قم خطبه های نماز جمعه آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف بارش باران اردبیل عکس استانها سیستان و بلوچستان ایلام استانداری قم جمعه قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از الجزیره، وزارت خارجه رژیم صهیونیستی افزود که تل آویو در اقدامی تلافی‌جویانه، تصمیم به کاستن از سطح روابط اقتصادی میان ترکیه و تشکیلات خودگردان فلسطین و نوار غزه گرفته است.

وزارت تجارت ترکیه‌ پنجشنبه شب در بیانیه‌ای توقف روند صادرات و واردات به مقصد فلسطین اشغالی یا از مبدأ آن را تائید کرد.

بلومبرگ پیشتر در گزارشی نوشته بود: آنکارا از روز پنجشنبه، تمامی واردات از (رژیم) اسرائیل و صادرات به آن را متوقف کرد.

رئیس جمهور ترکیه، پیشتر از در دستور کار بودن قطع کلیه روابط تجاری با رژیم اشغالگر خبر داده بود.

به گزارش ایرنا، جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب تظاهرات گسترده مردمی در سراسر جهان از جمله کشورهای اسلامی و ترکیه شده است.

ملت ترکیه نیز مثل سایر مردم آزاده در سراسر جهان در این تظاهرات‌ها خواستار قطع کامل روابط دولت خود با تل‌آویو شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • دهه ۹۰؛ دهه‌ی «رکود، عبرت، تجربه»
  • پاشنه آشیل روسیه برابر تحریم‌های غرب
  • موفقیت کمپین تحریم اسرائیل در کشورهای اسلامی
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است
  • لبه تیغ
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • رژیم صهیونیستی در حال بررسی اعمال تحریم علیه ترکیه
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود