Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه، اظهار داشت: قانون، وظایف نمایندگان مجلس را مشخص کرده و این افراد باید در چارچوب وظایف خود در حوزه قانون‌گذاری و نظارت بر اجرای قانون فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه مساله جمعیت و فرزندآوری در اولویت مسوولان استان و کشور باید باشد ادامه داد: موضوع جوان‌سازی جمعیت باید مورد توجه قرار بگیرد، زیرا اگر فرزندآوری به روال قبل ادامه داشته باشد، جمعیت جوان در سطح جامعه کاهش می‌یابد که این بزرگترین آسیب به کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام قریشی بیان کرد: مسوولان باید موضوع فرزندآوری را در جامعه فرهنگ‌سازی کرده و با تصویب طرح‌هایی در این زمینه مردم را به فرزندآوری ترغیب کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به موضوع عدم پرداخت حقوق چندین ماهه در سازمان همیاری شهرداری ارومیه، گفت: در شرایط کنونی جامعه و وضعیت سخت اقتصادی، پرداخت نکردن حقوق کارکنان یک اداره و نهاد کار شایسته‌ای نیست.

وی تاکید کرد: متولیان امر باید پرداخت طلب و حقوق کارکنان را در اولویت کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه نماز جمعه امام جمعه توسعه آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه

فرمانده مرزبانى استان آذربایجان غربی اظهار کرد: مرزبانان هنگ مرزی ارومیه طی ایست بازرسی در محور مرزی سرو به ارومیه، به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند و سریعاً آن را متوقف کردند.

سردار محمد احمدی گفت: مرزبانان در بازرسی از خودروی توقیفی موفق به کشف ۳۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که در بخش های مختلف خودرو جاسازی شده بود، شدند.

وی افزود: راننده خودرو از محل متواری شد و تلاش مرزبانان برای شناسایی و دستگیری متهم و سایر متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • نرخ فرزندآوری در مادران جوان صعودی شد
  • کشف مواد مخدر شیشه در مرز ارومیه
  • معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی از خانه انصاری ارومیه بازدید کرد
  • رشد فرزندآوری در مادران جوان/ روند صعودی زایمان فرزند چهارم
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه