Web Analytics Made Easy - Statcounter

۶۸ اقتصاددان در نامه‌ای به رئیس رسانه ملی خواستار تغییر نام شبکه «ایران کالا» به «اقتصاد ایران» شدند.

۶۸ اقتصاددان در نامه‌ای به پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی خواستار تغییر نام شبکه «ایران کالا» به «اقتصاد ایران» شدند.

نام و متن نامه این افراد به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

همانطور که مستحضرید رسانه در دنیای امروز نقش بی‌بدیل در ارتباط بین دولت، مردم و اقتصاددانان ایفا می‌کند و طی گفتگو‌های چند جانبه، خواسته‌ها، ایده‌ها، دیدگاه‌ها و راه حل‌ها انتقال می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وضعیت کنونی، هم از دید مردم و هم حکومت، اقتصاد مهم‌ترین مسأله کشور است؛ لذا آن رسانه محترم می‌تواند با توجه به اهمیت اقتصاد و نامگذاری سال‌های مختلف با این موضوع، یک شبکه سیما را به اسم شبکه اقتصاد ایران نامگذاری کند. 

در این راستا، ضمن تشکر از آن سازمان محترم که در برنامه چشم انداز شبکه ایران کالا، طی دو سال گذشته، آزادانه صدای اقتصاددانان سراسر کشور بوده است؛ برای مشارکت و آگاهی بیشتر مردم، تحقق اهداف اقتصادی کشور برای رفع مشکلات معیشتی، توانمند سازی علمی دولت و استفاده از توان کارشناسی اقتصاددانان، درخواست می‌شود شبکه ایران کالا به شبکه اقتصاد ایران و با اهداف و موضوع اساسی‌تر در حیطه‌های اقتصاد خرد، کلان و توسعه ایران، تغییر نام دهد.

امضاءکنندگان نامه در تصویر زیر معرفی شده‌اند:

انتهای پیام/

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: رسانه رسانه ملی صدا و سیما جبلی اقتصاد اقتصاد ایران ایران کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد

تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» امضا شد.

به گزارش خبرنگار شانا، تفاهم‌نامه همکاری بین «ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست» و «شرکت پالایش نفت آبادان» صبح امروز (دوشنبه، ۱۰ اردیبهشت‌) با هدف حرکت از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی و ایجاد ارزش افزوده برای طرح‌ها در محل معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، بین حکیم قیم، مدیرعامل پالایشگاه نفت آبادان، و محمدمهدی نوربخش، دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آب، اقلیم و محیط‌زیست، امضا شد.

هدف از امضای این تفاهم‌نامه اجرای تدابیر مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه ظرفیت‌ها، ایجاد هم‌افزایی و تحقق اقتصاد دانش‌بنیان و عمل به اصل ۵۰ قانون اساسی بوده است.

شرکت پالایش نفت آبادان، به‌عنوان نخستین شرکت صنعتی در کشور، در همکاری با ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، آب، اقلیم و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در زمینه‌های مختلفی ازجمله کارگروه‌های راهبری و فنی دوجانبه، ارائه و واکاوی اجرایی برای طرح‌های اولویت‌دار با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان برای گذر از اقتصاد خطی به اقتصاد چرخشی، و ایجاد ارزش افزوده برای این طرح‌ها در سطح این مجتمع صنعتی این تفاهم‌نامه را امضا کرده است.

شرکت پالایش نفت آبادان به‌منظور تحقق شعار خود با عنوان پالایشگاهی سرآمد و پیشرو در زمینه تولید، توسعه و مانع‌زدایی در طرح‌های زیست‌محیطی، استفاده از توان شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستور کار قرار داده است.

با اجرای این تفاهم‌نامه، افزون بر ایجاد یک مرکز هم‌آفرینی، محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح منطقه و کشور و «جهش تولید با مشارکت مردم» عملی می‌شود و رشد و اعتلای شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات فناوری به دیگر کشورهای منطقه تحقق می‌یابد.

دیگر خبرها

  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به کاهش قیمت دلار در روز‌های اخیر
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • ضربه مهلک قاچاق کالا بر پیکر اقتصاد
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • توسعه استان اصفهان با توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و گردشگری
  • مومنی، اقتصاددان: در هشت سال دولت احمدی نژاد، قیمت نان 32 برابر شد!
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد