Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی هرناندز خیلی زود پاک‌سازی ها در بارسلونا را شروع کرده است.

ژاوی هرناندز در نشست خبری مراسم معارفه خود روی نکته مهمی انگشت گذاشت و گفت که مصدومیت های زیاد در بارسا ممکن است به دلیل خوب تمرین نکردن بازیکنان و ضعف بدنی شان باشد. او همچنین فیزیوتراپ های بارسا را هم مقصر می دانست و به همین دلیل در روز شروع کارش دو فیزیوتراپ باشگاه را اخراج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسا فصل جاری از مصدومیت های متعدد بازیکنانش رنج می برد و کادر فنی قبلی به ندرت می توانست 11 بازیکن موردنظر خود را به زمین بفرستد. 

ژاوی دوست ندارد در دوران او نیز این اتفاقات تکرار شود و خیلی زود شروع به پاکسازی کرد.

دیروز خوامه بارترس یکی از آنالیزورهای بارسا نیز با دستور ژاوی برکنار شد و امروز نوبت به جدایی دو نفر دیگر رسید. 

خوان رامون تاراگو بدنساز اصلی بارسلونا و نیز رائول پالائس شماره یک آنالیزورهای باشگاه استعفا کردند. هر دو استعفای خود را تقدیم متئو آله مانی نایب رئیس بارسا کرده اند ولی از آنها درخواست شده تا ژانویه یا زمان پیدا شدن حانشین برای شان صبر کرده و به کارشان ادامه دهند. 

پیش از این دستیاران رونالد کومان نیز با وجود پیشنهاد ژاوی، استعفا کرده بودند./ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دومین فصل روبرت لواندوفسکی در بارسلونا به اندازه فصل اول او خوب نبود. لوا که فصل قبل 33 گل در همه رقابت‌ها زد و قبل از جام جهانی بی‌نظیر کار کرد، امسال تا اینجای فصل فقط 20 گل زده است.

ستاره 35 ساله لهستانی فصلی بدون جام را با بارسا پشت سر گذاشته و موفق به کسب هیچ افتخاری نشد. او در کورس آقای گلی نیز از آرتم دووبیک و جود بلینگام عقب مانده است.

لوا تابستان سال گذشته پیشنهادی عالی از فوتبال عربستان داشت ولی به‌خاطر بارسا رد کرد. پیشنهادی که هنوز هم سر جایش است و فوتبال سعودی خوش‌بین به اینکه بالاخره لوا پاسخ مثبت را بدهد اما طبق ادعای اسپورت، مهاجم لهستانی تمایلی برای جدایی ندارد و می‌خواهد به دو سال باقی‌مانده از قراردادش پایبند باشد. 

او قطعا فصل بعد خواهد ماند و طبق توافق قبلی، از ژوئن دستمزد او تصاعدی بالا خواهد رفت. در بارسلونا نیز از داشتن لوا راضی هستند و همکاری طرفین حداقل یک سال دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • پدرو تماشاگر ویژه دیدار بارسلونا و والنسیا / عکس
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم