Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دولت مکلف شده است تا پایان برنامه ششم، کلیه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را استخدام کند.

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: در قانون، دولت مکلف شده تا پایان برنامه ششم توسعه، کلیه فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد را استخدام کند و تکلیف قطعی و قانونی است و استان باید این مهم را پیگیری و محقق کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سمنان، استانی پیشرو و مؤثر در کشور و حتی سطح بین‌الملل است، اضافه کرد: مردم استان سمنان فرهیخته هستند و عنصر علم و فرهنگ بین آنها بسیار موردتوجه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه زیرساخت‌های اصلی در حوزه‌های مختلف در استان سمنان بسیار ارزشمند است، افزود: مردم استان سمنان جزو مبارزان و پیشکسوتان انقلاب اسلامی هستند.

قاضی‌زاده‌هاشمی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند، شهادت قله است و دامنه این قله سبک زندگی‌ای است که در دامن خود شهید، پرورش داده است.

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یعنی اینکه خانواده‌ای شکل بگیرد که چنین افرادی، چنین دختران و پسرانی پرورش می‌دهند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در دیدار با خانواده شهید محمدحسین حمزه، عنصر خانواده‌ای که این شهید بزرگوار در آن پرورش‌ یافت، نمایان بود و در خانواده جانباز سردار شهید حاج غلامعلی مثبت شاهجویی نیز، همسر شهید عنصر اصلی فرهنگ ایثار و شهادت بود.

قاضی‌زاده‌هاشمی گفت: انسان‌ها نیاز به الگو دارند، ما قهرمانان و شهدای بسیار والا و ارزشمندی در کشور داریم که در سطح جامعه به‌جای الگوبرداری سلبریتی غربی، باید از آنها استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: صدا و سیمای استان‌ها نیاز است تا پای کار باشد و سالی یک فیلم سینمایی و یا سریال فاخر در خصوص قهرمانان و شهدای شاخص هر استان تولید کند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه باید پیگیری انجام گیرد تا بحث مالکیت سند پروژه نیمه‌تمام شاهرود، برطرف شود، گفت: در بحث تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران، بر اساس قانون، همه سازمان‌ها، مؤسسات، نهادها و ادارات، مشمول این مهم می‌شوند.

قاضی‌زاده‌هاشمی عنوان کرد: با مواردی که از این مهم استنکاف کرده و با دلیل‌های مختلف در این امر کوتاهی کنند، اعلام و برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: در بحث مسکن ایثارگران، قانون جامع ایثارگران شامل این مهم می‌شود و نیاز است تا تخصیص زمین در شأن ایثارگران در استان صورت گرفته و مورد پیگیری قرار گیرد و این دغدغه برطرف شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما باید گذرها، خیابان‌ها و معابر خود را به نام شهدا مزین کنیم، اضافه کرد: اقدامات خوبی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط شهرداری‌های استان سمنان صورت گرفته که قابل‌تقدیر است و این اقدام سازنده و گزارش را می‌توان به‌عنوان الگو برای سراسر کشور ارسال کرد.

قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: علاقه‌مندان به رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران، می‌توانند در قالب گروه‌های جهادی با استفاده از امکانات بنیاد شهید و سپاه و سایر دستگاه‌ها، سازماندهی شوند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با حضور استاندار سمنان که فردی میدانی و در صحنه است و از الطاف الهی برای مردم این استان محسوب می‌شود، شاهد رشد و شکوفایی استان و برطرف شدن مشکلات حوزه امور ایثارگران باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استخدام فرزندان شهدا جانبازان برنامه ششم توسعه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و شهادت امور ایثارگران قاضی زاده هاشمی فرزندان شهدا استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام