Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-09@02:27:50 GMT

پایتخت طبیعت در روز بارانی!!+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۲۹۷

پایتخت طبیعت در روز بارانی!!+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ بیش از یک دهه است که نام پایتخت طبیعت ایران را روی شهر یاسوج گذاشته‌‌اند و همه جا برای معرفی این شهر از چنین واژه سنگین و با وجاهتی برای شهر یاسوج مرکز استان استفاده می‌شود.

مسئولان در سخن و نه در عمل به دنبال رونق و رواج صنعت گردشگری در استان هستند و برای همین منظور برنامه 5 ساله در دولت گذشته تدوین شد که یکی از محورهای توسعه استان به گردشگری اختصاص داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که با نظری گذرا به شهر یاسوج در خواهیم یافت که این شهر آمادگی پذیرایی از مسافران و گردشگران را به صورت کلان و برای یک شهر پایلوت گردشگری ندارد شاید توان پذیرایی تک و توکی مسافر و گردشگر را در فصل‌هایی از سال داشته باشد اما مسئولان چیزی به نام زیرساخت آن چنانی برای رونق این صنعت در استان ایجاد نکرده‌اند.

منظور یکی دو اداره مثل گردشگری و شهرداری نیست بلکه در وضعیت کنونی شهر یاسوج همه سهیمند از اداره راه و راهداری گرفته تا دستگاه‌های فرهنگی و آموزش و پرورش و ارشاد و خبرنگار که وظیفه فرهنگ سازی خود را انجام نداده‌‌اند همه و همه در چنین وضعیتی دخیل هستند که با یک نم باران چنین اوضاعی بر شهر پایتخت طبیعت حکمفرما شود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری طبیعت آموزش و پرورش توسعه خبرگزاری فارس یاسوج زباله شهر یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود

هواشناسی خراسان جنوبی برای آخر هفته هشدار سطح زرد صادر کرد.

فاطمه زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به نفوذ توده هوای ناپایدار جوی از امروز، سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت در سطح استان خراسان جنوبی هشدار زرد صادر می‌شود.

وی افزود: وزش باد، گردوخاک، رگبار و رعدوبرق، جاری شدن رواناب و آب‌گرفتگی معابر، برخورد صاعقه در مناطق کوهستانی و کوهپایه‌ای در این مدت پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول هواشناسی خراسان‌جنوبی ادامه داد: منطقه اثر این توده ناپایدار در شهرهای سرایان، قائنات، طبس، فردوس، بشرویه، حاجی‌آباد زیرکوه، سربیشه، درمیان، نهبندان و بیرجند است، از این رو توصیه می‌شود از صعود به مناطق کوهستانی، اتراق در مسیرهای رودخانه‌ای، سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و کشاورزان و دامداران برای محافظت از محصولات باغی و دام خود اقدامات لازم را انجام دهند.

کد خبر 751436

دیگر خبرها

  • گشت و گذار در سرزمین انبه‌های ترش | یخچال کله قندی ۲۷۰ساله در حوالی پایتخت
  • روز‌های بارانی و لطیف گیلان
  • تامین زمین در یاسوج برای طرح ملی مسکن
  • تهران تا کی بارانی است؟
  • صدور هشدار هواشناسی سطح زرد؛ هوای خراسان جنوبی دوباره بارانی می‌شود
  • نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • اکثر محورهای اصفهان بارانی است
  • فارس بعد از ظهر امروز بارانی‌ می‌شود
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند