Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیناتا دیالو، بازیکن تیم زنان پاری سن ژرمن فعلا از اتهام کتک زدن خیرا حمراوی، هم تیمی اش تبرئه شد

چند روز پیش بود که امیناتا دیالو (سمت چپ تصویر)، بازیکن فرانسوی تیم زنان پاری سن ژرمن به اتهام اجیر کردن دو مرد برای کتک زدن خیرا حمراوی (سمت راست تصویر)، هم تیمی اش از سوی پلیس پاریس دستگیر شد تا تحقیقات بیشتری روی این پرونده انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری بازیکن تیم زنان پاری سن ژرمن به اتهام کتک زدن هم تیمی اش!

طرفداری | به گزارش یورو اسپورت، امیناتا دیالو هافبک پی اس جی بدون ثابت شدن اتهام درباره کتک زدن عامدانه خیرا حمراوی، هم تیمی خود آزاد شد. البته دادستانی فرانسه این پرونده را همچنان دنبال می کند تا افراد ضارب و انگیزه آن ها را شناسایی کند. شب چهارم نوامبر بود که سه بازیکن تیم زنان پاری سن ژرمن یعنی امیناتا دیالو، خیرا حمراوی و سکینه کرشاوی پس از پایان مهمانی شام در باشگاه پاری سن ژرمن در یک ماشین در حال حرکت بودند که دو مرد نقاب دار با میله آهنی، خیرا حمراوی هافبک 31 ساله پی اس جی و سابق بارسلونا را از ماشین بیرون کشیدند و او را کتک زدند. دست و پاهای حمراوی در اثر شدت ضربه ها آسیب شدیدی دیده و او فعلا دور از میادین است. 

امیناتا دیالو و سکینه کرشاوی، دو سرنشین آن ماشین که هیچ گونه آسیب مالی و جانی به آن ها نرسید، اکنون آزاد شده اند. یکی از دلایل اتهام به دیالو این است که او راننده ماشین بود و پیش از رسیدن آن دو مرد، بسیار آهسته رانندگی می کرد اما دیالو در دفاع از خود گفته خیابان بسیار باریک بود و نمی توانست از آن تندتر برود. تحقیقات پلیس و دادستانی پاریس برای یافتن مقصر ماجرا همچنان ادامه دارد. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هم تیمی اش کتک زدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی

پاری سن ژرمن می‌تواند امشب قهرمانی‌اش در لیگ 1 فرانسه را قطعی کند.

طرفداری | دو تیم پاری سن ژرمن و لوآور در چارچوب هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و لوآور بستر مسابقه: هفته سی و یکم لیگ 1 فرانسه، فصل 24-2023  تاریخ: شنبه، 8 اردیبهشت 1403 (27 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه پارک دو پرنس (پاریس) داور: ویلی دلاژود ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن و لوآور پاری سن ژرمن (3-4-4): ناواس | حکیمی، مارکینیوش، پریرا، برالدو | آسنسیو، ویتینیا، زئیر امری | بارکولا، کولو موانی، دمبله لوآور: اعلام می‌شود...

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 3-3 لوآور (لوشامپیونه - 2023/24)
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • پاری سن ژرمن - لوآور؛ ترکیب رسمی
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!