Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت امیدوارم حمایت‌ها تداوم یابدتا بتوانیم با کمک خدا صعود راحتی به جام جهانی داشته باشیم.

شهاب‌الدین عزیزی خادم در نشست وزیر ورزش با مسئولان ورزش جزیره کیش گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری، عزیزی خادم در ابتدا اظهار داشت:

باید ابتدا پیروزی روز گذشته تیم ملی فوتبال ایران را تبریک بگویم و از همه عزیزان مخصوصاً حمید سجادی که همواره کمک حال فوتبال بوده‌، قدردانی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این حمایت‌ها تداوم یابدتا بتوانیم با کمک خدا صعود راحتی را به جام جهانی داشته باشیم و نماینده خوبی برای کشورمان باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه در خصوص گزارشی که به وزیر ورزش و جوانان ارائه داده توضیحاتی را بیان کرد و گفت:

نگاه ما در فدراسیون بعد از استقرار این بود که بتوانیم فضای جدیدی را برای برنامه‌ریزی تیم‌های ملی فوتبال ایجاد کنیم. در همین راستا با تکیه بر ظرفیتها و زیرساختهای ورزشی برای جزیره ی زیبای کیش برنامه‌ریزی کردیم تا در راستای یک همکاری دوجانبه با نگاه توسعه‌‌ای زمینه رشد و شکوفایی فوتبال را مهیا کنیم. به همین دلیل از خرداد تفاهم‌نامه برای تیم ملی فوتبال، فوتسال و بانوان تنظیم کرده تا در آینده برای مسابقات بین‌المللی و همچنین تاسیس یک پایگاه دائمی برای تیم‌های ملی در جزیه کیش ایجاد شود.

وی با اشاره به برنامه های توسعه‌‌ای فدراسیون فوتبال اظهار داشت:

طبق برنامه ریزی ها تصمیم گرفتیم 5-4 زمین فوتبال و دو سالن یکی برای بدنسازی و یکی برای پزشکی است احداث کنیم.

عزیزی خادم با بیان اینکه تیم‌های ملی فوتبال ایران امروز صاحب برند هستند، توضیح داد:

تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان جهانی هستند و تیم ملی فوتبال نیز امروز در رده اول آسیا و گروهش قرار دارد. ضمن اینکه این تیم از رده چهلم به بیستم دنیا ارتقا پیدا کرده و به یکی از تیم‌های صاحب سبک و صاحب نام در آسیا و دنیا تبدیل شده است.

وی سبقه ورزشی حمید سجادی را مورد توجه حاضران قرار داد و افزود:

فکر می‌کنم چنین فرصتی دیگر برای دولت و فوتبال ایجاد نخواهد شد. چون شخص وزیر ورزش وجوانان که سابقه مدیریت ورزش جزیره را هم داشته‌ در کنار ورزش است. البته این موضوع مسئولیت او را بیشتر می‌کند. سجادی اشراف خوبی در حوزه علمی و اجرایی دارند و ما نیز همراه او هستیم. همچنین حضور محمد برای توسعه مناطق آزاد و فوتبال مثمرثمر است. فکر می‌کنم باید از این فرصت تاریخی استفاده کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال از جزیره کیش به عنوان گنجینه‌ای از خاک کشور نام برد و گفت:

هرجا بتوانیم کمک کنیم با افتخار می‌آییم. سجادی همه تلاشش را می‌کند تا اتفاق خوبی برای فوتبال و کیش رخ بدهد. سرمایه عظیمی پشت فوتبال ایران است و حضور ملی‌پوشان ایرانی می‌تواند دیگر رشته‌های ورزشی را به این جزیره بکشاند. برای رسیدن به این مرحله باید یک پایگاه دائمی برای فوتبال و ورزش ایران تشکیل می‌دادیم. در این راستا ما ابتدا روی سه زمین چمن نظر داشتیم ولی سجادی نگاه بلندنظرانه داشت و گفت چه اشکالی دارد پنج زمین تاسیس شود تا باشگاه‌ها نیز استفاده کنند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ملی فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی

حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان از حمایت سراسری دانشجویان جهان از فلسطین، به عنوان طوفان الاقصی دوم یاد کرد و گفت: امروز شاهد هستیم که یک جنگ نرم جهانی علیه اسرائیل و صهیونیست‌ها برپا شده است.

وی با بیان اینکه طوفان ضد اسرائیلی از آمریکا شروع شده و کم کم تمام کشورهای غربی را نوردیده و حالا به دانشگاه‌های عربی رسیده است، ابراز کرد: این طوفان شگفت‌انگیز است و از همه جا سیلی‌های محکمی به گوش استکبار گران وارد کرده است.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه گسترش دامنه و وسعت جنایت‌های رژیم صهیونیستی سبب ساز این رویداد بزرگ شد، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع معلمان فرمودند که حالا جامعه جهانی به این نقطه رسید که وقتی مردم ایران می‌گویند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، برای چه می‌گویند و امروز حقانیت کلام مردم ایران مشخص شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • شهرداری تهران قصد خرید پرسپولیس را ندارد
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • سایه مالک نساجی بر سر ورزش ایران مستدام!
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی