Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ سید عبدالباعث قتالی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اهل سنت شهر بندرعباس اظهار کرد: امنیت ملی خط قرمز هر جامعه است و باید به گونه‌ای عمل شود که اقتدار و امنیت ملی کشور همواره در بهترین حالت قرار گیرد.

وی با بیان این که اقتدار نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منشأ اقتدار و امنیت ملی است، خاطرنشان کرد:  تأمین پایدار امنیت آبهای کشور و تردد نفت‌کش‌ها امری قابل تقدیر از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اهل سنت بندرعباس با اشاره به اقتدار سپاه در صیانت از منافع ملی کشورمان در ماجرای دزدی نفتی آمریکایی‌ها در دریای عمان، تصریح کرد: این اقدام نیروی دریایی سپاه مایه مباهات شد و اقدامی اقتدار آفرین و توطئه شکن بود که دست‌درازی دشمن را ناکام گذارد.

شیخ قتالی گفت: این اقدام سپاه که با سلاح ایمان انجام شده نشانه اقتدار ملی است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت بندرعباس هرمزگان اقدام سپاه در دریای عمان نیروی دریایی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمام مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ساخت دستگاه حفاری تا عمق ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی
  • ساخت دستگاهی برای حفاری عمق تا ۳ هزار متری توسط محققان پژوهشگاه اقیانوس شناسی
  • نخستین کاوش محققان ایرانی در عمق ۲ هزار متری دریای عمان