Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپیدرود از شرایط نابسامان این تیم در آستانه شروع رقابت‌های لیگ دسته دوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن اشجاری، سرمربی سپیدرود رشت در شرایطی که تیمش دو روز دیگر باید دیدار هفته اول لیگ دسته دوم را برگزار کند حضورش در زمین قطعی نیست و مشکلات شدیدی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند ممکن است حتی تیم را به انحلال بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن اشجاری، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود در خصوص وضعیت تیمش در آستانه شروع رقابت ‌های لیگ دسته دوم گفت: وضعیت سپیدرود برای بازی اول افتضاح است و اصلا شرایط خوبی نیست. من به عنوان مربی نمی‌دانم کدام بازیکنانم را در اختیار دارم و کدام بازیکنم کارتش صادر می‌شود و اصلا فدراسیون به ما اجازه بازی می‌دهد یا نه. باشگاه بدهکاری سنگینی دارد و به فدراسیون بابت ثبت نام و حق عضویت بدهکار است و پنجره نقل و انتقالاتی ما به واسطه شکایت دوستان طلبکار بسته است و تا این لحظه برای بازی روز یکشنبه شرایط خوبی نداریم و ممکن است اصلا اجازه بازی نداشته باشیم.

وی در مورد اینکه چقدر از وعده‌هایی که به او داده شده عملی شده است، توضیح داد: روز اولی که به عنوان سرمربی به این تیم آمدم مسئولان قول دادند وضعیت متفاوت از فصل گذشته باشد و از ما حمایت کنند ولی متاسفانه امروز در حالی شصت و چهارمین جلسه تمرینی را برگزار کردیم که تا بحال هیچ مسئولی سر تمرین ما نیامده و چند روز که تمرینات ما برگزار نشد هیچکدام از مسئولان باشگاه و اعضای شورای شهر و شهرداری و نمایندگان پیگیر نشدند و ظاهراً هیچ اهمیتی به تیم شهر و استان نمی‌دهند. من خودم هرچه تلاش کردم نتوانستم مسئولان را ببینم و فقط تلفنی یک بار با فرماندار صحبت کردم که هیچ کمکی به تیم نشد. در حال حاضر تیم در تامین مخارج یومیه خود مانده است و هیچ پرداختی به بازیکنان نداشتیم و بدون پرداختی به بازیکنان و کادرفنی دو ماه و نیم تمرین کردیم.

سرمربی سپیدرود در مورد اینکه از این تیم می‌شود انتظار صعود داشت یا نه، گفت: با این شرایط شاید فقط هوادار از ما انتظار صعود باشد ولی اوضاع تیم ما به گونه‌ای نیست که بخواهیم به صعود فکر کنیم و اصلا شرایطش را نداریم و خودم اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم. روزی که اینجا آمدم اهداف بزرگی در سر داشتم ولی خبر نداشتم اوضاع تا چه حد بحرانی است. هیچکس به فکر سپیدرود نیست و تیم ریشه دار با بیش از ۵۲ سال قدمت هیچ آینده روشنی پیش رویش نیست و با این شرایط حتی احتمال انحلال سپیدرود وجود دارد و من اصلا امیدی به بهبود شرایط با این روند ندارم و امیدوارم مسئولان به خودشان بیایند و به تیم کمک کنند.

اشجاری در مورد اینکه چرا سهمیه لیگ لیگ برتری استان یه این روز افتاده گفت: خب مشخص است و همه می‌دانند دلیلش چیست. بی توجهی و بی اهمیتی مسئولان به این تیم کار را به اینجا کشانده و کسی به فکر سپیدرود نیست. امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به کمک تیم بیایند و سپیدرود را از این شرایط نجات دهند، در غیر این صورت اتفاقی که برای خیلی از تیم‌های قدیمی و ریشه دار فوتبال ما مثل برق شیراز و استقلال خوزستان رخ داده برای سپیدرود هم در پیش است و دوست ندارم چنین حرفی را بزنم ولی اگر امروز هشدار ندهم فردای روز مدیون هوادارانی هستم که دل خوشی شان این تیم است.  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سپیدرود رشت حسن اشجاری سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی

به گزارش ورزش سه، با اعلام ابراهیم هاشم‌پور سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، سیاوش اکبرپور سرمربی جوان استقلال ملاثانی از فردا در تمرینات نماینده خوزستان حاضر در لیگ دسته اول حاضر خواهد شد و تا پایان فصل در کنار تیم خواهد ماند.

در بیانیه باشگاه استقلال ملاثانی در خصوص اخرین وضعیت تیم چنین آمده است: «باتوجه به رایزنی ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه ، پس از بازی با سپاهان ، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.سیاوش  اکبرپور از عدم توجه مسئولان استان به ویژه مدیران صنایع و بی تفاوتی آنان در قبال فوتبال خوزستان خصوصا عدم حمایت مالی آن ها از باشگاه مردمی استقلال ملاثانی به شدت ناراحت بوده و همین امر موجب نگرانی و اعلام کناره گیری وی شد.»

دیگر خبرها

  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • هشدار آنروا: اسرائیل در تدارک عملیات نظامی بزرگ در رفح است
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • در حوزه عفاف و حجاب کار بر زمین مانده بسیار است
  • کلوپ: در رختکن با صلاح حرف زدیم، مشکل حل شد!‏
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • وعده یحیی گل محمدی به تی تی ها؛ مشکلاتم حل شود به تبریز می‌آیم
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند