Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:53:35 GMT

امامان جمعه بوشهر:دولت به رفع مشکلات اهتمام دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۶۳۲

امامان جمعه بوشهر:دولت به رفع مشکلات اهتمام دارد

بوشهر

 امام جمعه موقت بوشهر گفت: با هدف کاهش مشکلات اقتصادی در کشور انتخاب مدیران جهادی، میدانی و همدرد مردم در اولویت کار دولت باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین دشتی در خطبه ‏های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: مردم که می ‏دانند ولی باز بهتر است که به یاد بیاورند در فضای جنگ اقتصادی زندگی می‏‌کنیم و مشکلات کنونی در یک حالت عادی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشتی ادامه داد: با چنین شرایطی باید با حضور مدیران جهادی شرایطی فراهم شود تا بدنه مدیریتی کشور بیش از پیش تقویت شود که در چنین مبحثی میدانی و همدرد با مردم بودن بودن رئیس جمهور و رئیس قوه قضاییه قابل تقدیر و ظرفیت الگوبرداری دارد.

وی عنوان کرد: اگر فساد اقتصادی در جامعه مشاهده می‏‌شود بدون شک این مهم در همکاری با مدیران دولتی میسر نبوده که با این شرایط مسئولان دولتی اکنون وظیفه دارند تا در انتخاب مدیران توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین با تبریک انتخاب استانداری جهادی برای استان بوشهر اظهارکرد: انتخاب فردی از سال‏‌های حماسه و جنگ جای تبریک دارد و انتظار مردم از چنین مدیرانی به مراتب بالا است که باید به تناسب انتظارات مردم به آنان پاسخ داده شود.

خورموج

امام جمعه خورموج مرکز شهرستان دشتی گفت : روستای بن بید دشتی با ۴۰ خانوار جمعیت یکی از کم برخوردارترین روستاهای استان بوشهر است که از حداقل امکانات اولیه مانند راه مناسب، بهداشت و درمان و ارتباط تلفنی چه ثابت و چه سیار محروم است.

حجت السلام علی زادهدوست در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر خورموج افزود: از استاندار پر تلاش و جهادی استان توقع و انتظار داریم با یک جرکت جهادی و انقلابی و بسیج امکانات دستگاههای اجرایی بخش از مطالبات به حق مردم این روستا در زمینه تامین وبرقراری ارتباط مخابراتی ، بهداشت د درمان ونوسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی پیگیری ویژه و برطرف کنند.

وی بااشاره به مشکل لایروبی اسکله بند لاور ساحلی افزود: با لایروبی و توسعه اسکه وموج شکن لاور ساحلی ظرفیت این بندر دشتی از ۴۰ لنج موجود به ۹۰ لنج صیادی و تجاری افزایش خواهد یافت و موجب توسعه اقتصادی و درآمد ساحل نشنینان  شهرستان می شود.

برازجان

  امام جمعه برازجان یکی از مشکلات شهرستان را مشکل کم آبی نخیلات شهرستان خواند و گفت: می توان با ایجاد سد و طرح های آبخیزداری از جمله تکمیل و تسریع در ساخت سد دالکی و طرح تحول آبیاری بویژه توجه به باغات بخش ارم و بوشکان و کشاورزی آن منطقه که شغل اصلی آنهاست این مشکلات را تسهیل کرد.

حجت الاسلام حسن مصلح افزود:برنامه ریزی برای ایجاد انگیزه و علاقه به مطالعه و کتابخوانی در اقشار جامعه و اعمال سیاست های تشویقی و حمایت جدی از مولفان و ناشران با ارائه تسهیلات لازم  از راهکارهای ترویج و اشاعه  فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه است.

دیر

امام جمعه موقت دیر گفت: دولت سیزدهم توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی را در اولویت برنامه های خود قرار داده است اما باید اقدام کند.

حجت الاسلام سید ابراهیم سعیدی در خطبه های نماز جمعه شهر دیر افزود:مسئولان باید در مسیر جلوگیری از تورم و گرانی بیشتر تلاش کنند زیرا می‌دانیم کنترل گرانی امکان پذیر است.

امام جمعه موقت دیر ضمن قدردانی از حضور گسترده مردم در استقبال از خانواده شهید رستم علی بابایی در بردخون گفت: شهید فراموش نمی شود و حضور گسترده مردم در این مراسم نشان دادند که پیرو شهدا هستند و از آنان الهام می گیرند.

وی دستاورد شورای حل اختلاف را خوب ارزیابی کرد و گفت: اختلاف باعث سستی بنیاد خانواده می شود و همه باید هر چه در توان دارند در جهت حل اختلاف خانواده ها و افراد تلاش کنند تا کار آنان به شکایت و دادگاه کشیده نشود.

اهرم

امام جمعه اهرم  مرکز شهرستان تنگستان گفت: جایگاه معنوی و حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه (س) پایگاهی برای شروع انقلاب اسلامی و تحقق اراده خدا برای مبارزه با مستکبران عالم است.
 
حجت الاسلام حبیب پهلوزاده افزود: ایثار و مقاومت در برابر سختی‌ها و دشمنی دشمنان نیازمند به تمرین پذیرش ولایت فقیه است.

وی با اشاره به  زمزمه  تغییر فرماندار شهرستان تنگستان از تلاش‌ها و پیگیری‌های عبدالحسین رفیعی پور فرماندار فعلی این شهرستان در به نتیجه رساندن پروژه‌های مهم شهرستانی تجلیل کرد. 

پهلوزاده گفت: فرماندار جدید تنگستان نیز لازم است سابقه مردم این شهرستان در دیانت و در دفاع از انقلاب اسلامی و در مبارزه با استعمار و استکبار مد نظر داشته و برای رشد و تعالی این جایگاه تلاش‌های  شبانه روزی و موثر داشته باشد.

وی اضافه کرد: انتظار می‌رود فرماندار جدید در رفع مشکلات و دغدغه‌های همه اقشار بخصوص کشاورزان و اشتغال جوانان گام‌های موثری بردارند.

برچسب‌ها بوشهر تنگستان دشتستان خورموج بندردیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تنگستان دشتستان بوشهر تنگستان دشتستان خورموج بندردیر حجت الاسلام امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، علی اکبر چراغیان در جمع نمازگزاران جمعه بردسکن از برگزاری بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود:  آموزش و پرورش بردسکن در حوزه پرورشی از جمله اقامه نماز در مدارس یکی از شهرستان‌های برتر در استان انتخاب شده است و طرح سه‌شنبه‌های معنوی هر هفته با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات در یکی از مدارس برگزار می‌شود. 

مدیر آموزش و پرورش بردسکن از راه‌اندازی مهد الرضا برای آموزش قرآن در رده سنی زیر۶ سال خبر داد و افزود : در همین راستا نیز توانسته ایم بیش از ۶۰ مربی قرآن  در شهرستان تربیت کنیم.
 وی به طرح قاضی در مدارس اشاره کرد و افزود : با اجرای این طرح که با مشارکت دادگستری و مشاوران اجرا می‌شود باعث شده است بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در بین دانش آموزان و والدین کاهش پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن وضعیت آموزشی دانش آموزان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود :  ۱۵ درصد قبولی دانش آموزان در مقطع‌های  مختلف تحصیلی نسبت به سال تحصیلی گذشته  افزایش پیدا کرده است که از این لحاظ آموزش و پرورش شهرستان بردسکن جز  ۱۰ نواحی آموزش و پرورش در سطح استان می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • اعتراض ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا و اروپا محور مهم سخنان امامان جمعه گلستان
  • امام جمعه همدان: مطالبه‌گر‌ مشکلات مردم خواهم بود
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • کمک ۸۵ میلیارد تومانی خیران و دولت به حوزه آموزش و پرورش بردسکن
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • رسانه‌های استان بوشهر در انتخابات اهتمام ویژه‌ای به امیدآفرینی داشته‌اند
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش