Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران با حضور ۲۵ گروه نمایش از سراسر کشور در شهرستان اهر در حال برگزاری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاهر، پانزدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر ارسباران با حضور هنرمندان 15 استان کشور در قالب 25 گروه نمایشی صحنه ای، خیابانی و سنتی از 17 لغایت 21 آبان ماه 1400 در شهرستان اهر در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این جشنواره، جشنواره غذاهای سنتی و محلی و صنایع دستی نیز با ارائه محصولات بومی این منطقه به همت اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با استقبال پرشور علاقه مندان برگزاری می شود.

گفتنی است اختتامیه جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران، با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار آذربایجان‌شرقی عصر امروز برگزار خواهد شد.

راه‌یابی 25 اثر به جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسبارانآثار هنرمندان تئاتر مازندران در کتاب فرهنگ جامع تئاتر دفاع مقدس ثبت می‌شودمعرفی داوران مرحله بازخوانی تئاتر خیابانی نخستین فصل‌واره استانی "ایثار"

انتهای پیام/111/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تئاتر خیابانی خانه تئاتر آذربایجان شرقی تئاتر خیابانی خانه تئاتر جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • الهام چرخنده به تئاتر برگشت
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر «بچه‌های مسجد»
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • اعظم بروجردی، الهام چرخنده داور یک رویداد تئاتری
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • معرفی هیئت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • معرفی هیأت داوران جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت