Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان  روز جمعه در نشست با روسای هیات های ورزشی، مربیان ، ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش جزیره زیبای کیش افزود: ارائه خدمات شایسته در کیش از قبیل ایستگاه های دوچرخه سواری می تواند رضایتمندی گردشگران را به دنبال داشته باشد و تحقق این مهم نیز سبب رونق گردشگری می شود.

وی  با تاکید بر جایگاه مهم کیش در حوزه ورزش ادامه داد: سازمان منطقه آزاد کیش و دستگاه های اجرایی مسوولیت مهمی در قبال مردم دارند و باید در استای مسوولیت اجتماعی برای ارتقاء و پیشرفت ورزش جزیره تلاش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: عزت و امید آفرینی در جامعه از اولویت های نخست وزارتخانه است و با جدیت تمام و تلاشی مضاعف در این مسیر گام های موثری خواهیم برداشت.

وزیر ورزش و جوانان اشاره به برنامه ریزی های وزارت ورزش در راستای تحقق بیانیه گام دوم رهبری اظهار داشت: در دولت مردمی و انقلاب با روحیه مطالبه گری تکلیف شده است که بیانیه گام دوم رهبری دنبال شود و با توجه به این بیانیه باید به جوان ها که نسل واسطه کاری، نسلی که با آن ها جهش و دگرگونی در حوزه های مختلف در جمهوری اسلامی روی خواهد داد باید میدان داده شود.

سجادی با بیان اینکه در جزیره کیش نیز باید اهداف بیانیه گام دوم رهبری پیاده سازی شود تاکید کرد: اختیارات وزارت ورزش و جوانان در جزیره کیش به سازمان منطقه آزاد کیش تفویض شده است که یک فرصت مناسب برای مسئولان این منطقه برای تقویت ورزش و ارتقاء زیرساخت ها ایجاد می کند.

وزیر وزرش و جوانان اظهار داشت: آنچه در اختیار بخش حاکمیتی( وزارت ورزش) قرار دارد و سهم این وزارت خانه برای ارتقاء و رشد و توسعه ورزش در جزیره کیش است محقق می شود ولذا در کیش ظرفیت های خوبی وجود دارد که عقل سلیم می گوید که باید به خوبی از آن ها استفاده کرد.
سجادی همچنین با تبریک پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در برابر لبنان گفت: پیام تبریک ما را به بچه های تیم ملی برسانید چرا که برخی گله داشتند که دیده نمی شوند ولی تشویق های مادی در برنامه دیده شده ضمن اینکه در صورت امکان، برای بازی ایران و سوریه امیدوارم در ورزشگاه حضور خواهم یافت و با درخواست از حاضران برای تشویق تیم ملی به صورت ایستاده از تلاش های فرزندان ایران زمین و برد پرافتخار در برابر تیم ملی لبنان تقدیر کرد.
وی بیان داشت: ۱۴ هزار هیات ورزشی در استان ها ریشه های درخت قهرمان پروری کشور را تشکیل داده اند، با رویکرد جدید نسبت توانمند سازی ساختار در حوزه ورزش اقدام کردیم از این رو برگزاری رویداددهای مختلف ورزشی به مناسب بزرگداشت روز کیش در جزیره خبر مسرت بخشی است و دست اندرکاران این رخداد مهم قابل تقدیر هستند.
برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی در جزیره کیش، با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی با مشارکت سازمان منطقه آزاد کیش، برگزاری دوره های آموزشی وارتقاء دانش ورزشی در رشته های مختلف، ارتباط هیات های ورزشی کیش با فدراسیون های ورزشی در راستای برگزاری اردوهای اکتیو رست در کیش، برگزاری مسابقات برون مرزی با همسایگان ( شهرهای مرزی برای برگزاری مسابقات برون مرزی نیاز به هماهنگی با شورای برون مرزی ندارند) مانند مسابقات جاده ای مختلف (road race) و راه اندازی شورای ورزش و شورای جوانان از پیشنهادات وزیر ورزش و جوانان در راستای ارتقاء ورزش جزیره کیش بود که در این نشست مطرح شد.
در این نشست روسای هیات های ورزشی کیش و جمعی از پیشکسوتان ورزش جزیره کیش همچنین علیرضا شاملی قهرمان بین المللی اسکواش جزیره کیش مطالبی در خصوص مشکلات حوزه ورزش مطرح کردند.
حمید سجادی همچنین پنجشنبه شب در نشست با سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش در خصوص سرمایه گذاری در حوزه ورزش و ارتقاء و توسعه ورزش جزیره کیش و بهره گیری از ظرفیت های جزیره برای برگزاری مسابقات و اردوهای ورزشی در جزیره گفت وگو کرد.

برچسب‌ها کیش وزارت ورزش و جوانان هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش وزارت ورزش و جوانان هرمزگان کیش وزارت ورزش و جوانان هرمزگان منطقه آزاد کیش ورزش و جوانان جزیره کیش وزیر ورزش ورزش جزیره وزارت ورزش حوزه ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی در این گردهمایی گفت: برنامه ریزی برای توسعه ورزش محلات و بردن ورزش به محل تجمع مردم از اهداف این همایش است.

خلیلی افزود: به دنبال انجام ورزش در تمام نقاط کمتر توسعه یافته و حاشیه نشین، روستا‌ها و شهر‌های مختلف هستیم.

وی افزود: طرح ورزش و مردم هم از طرح‌های مهم امسال در وزارت ورزش و جوانان است تا از طریق آن نشاط عمومی در جامعه افزایش یابد.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی گفت: در مرحله اول این طرح ۱۵هزار سالن ورزشی در کل کشور آزادسازی خواهد شد و روزی ۴ ساعت به صورت رایگان در اختیار مردم قرار گرفته و ۶هزار مربی آموزش دیده در این طرح ورود می‌کنند و خدمات رایگان ورزشی را به مردم ارائه خواهند داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است