Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال قشقایی شیراز با پیروزی خارج از خانه خود مقابل ماشین‌سازی تبریز به صدر جدول لیگ دسته اول فوتبال صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هفته پنجم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز (جمعه) با انجام 9 بازی همزمان برگزار شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

ملوان 2- پارس جنوبی جم یک

بادران تهران  صفر - مس شهر بابک یک

سایپا 2- خیبر خرم‌آباد یک

شهرداری همدان 3 - رایکا بابل صفر

ماشین‌سازی تبریز صفر - قشقایی شیراز یک

آرمان گهر 2 - ویستاتوربین تهران صفر

استقلال ملاثانی صفر - استقلال خوزستان یک

خوشه طلایی ساوه یک - مس کرمان یک

شاهین شهرداری بوشهر صفر - شهرداری آستارا صفر

خیبر خرم‌آباد صدرنشین لیگ با شکست مقابل سایپا 10 امتیازی باقی ماند و صدر جدول را به قشقایی واگذار کرد و با توجه به پیروزی تیم‌های شهرداری همدان و ملوان در رتبه چهارم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان مهدی رجب‌زاده در تیم قشقایی نیز با شکست ماشین‌سازی 12 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند. شهرداری همدان و ملوان هم با پیروزی مقابل حریفان با 11 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین استقلال خوزستان هم نخستین پیروزی‌اش را در دربی خوزستان مقابل استقلال ملاثانی کسب کرد. 

اعلام ساعت و محل برگزاری مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس لیگ دسته اول فوتبال شهرداری همدان صدر جدول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • صعود سخت سپاهان در جدال با تیم دسته اولی
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان 2
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود گل گهر، هوادار و چادرملو، ملوان و تراکتور/ استقلال ملاثانی یک- سپاهان یک
  • فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان