Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@22:42:38 GMT

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۴۷۹۶

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان

هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان با پیروزی تیم‌های پالایش نفت آبادان، بوتا پارس ایرانیان، فرهان ملارد، پیکان و کیمیای اسفراین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان امروز جمعه _۲۱ آبان ماه_ با شش دیدار در دو گروه برگزار شد که تیم‌های هیأت فوتبال رودان و پارس آرا شیراز استراحت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتسال زنان هیئت فوتبال استان اصفهان که در دو هفته اخیر بازی‌های خود را واگذار کرده است امروز رو در روی کیمیای اسفراین قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد و بدون امتیاز در رده آخر جدول گروه دو باقی ماند، کیمیای اسفراین هم با سه امتیاز در رده ششم جدول جای گرفت.

تیم فوتسال زنان پیکان که در دو هفته اخیر بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته به مصاف ملی حفاری اهواز رفت که با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد و با ۹ امتیاز صدر نشین گروه دو باقی ماند و ملی حفاری اهواز هم با سه امتیاز و گل زده بیشتر نسبت به پارس آرا شیراز و کیمیای اسفراین در رده چهارم جدول قرار گرفت.

تیم فوتسال زنان پالایش نفت آبادان از گروه اول رو در روی مس کرمان صف آرایی کرد که با نتیجه سه بر صفر این تیم را شکست داد. پالایش نفت آبادان با ۹ امتیاز در رده اول و مس کرمان با شش امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال زنان به شرح زیر است:

گروه یک

۱_ پالایش نفت آبادان ۳ _ مس کرمان صفر ۰
۲_ بوتا پارس ایرانیان ۵ _ چیپس کامل مشهد ۱
۳_ پویندگان فجر شیراز ۲ _ فرهان ملارد ۹

گروه دو

۱_ نصر فردیس ۲ _ مس رفسنجان ۲
۲_ ملی حفاری اهواز ۱ _ پیکان ۲
۳_ هیئت فوتبال استان اصفهان ۱ _ کیمیای اسفراین ۲

کد خبر 534892

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال فوتسال لیگ برتر فوتسال بانوان فوتسال بانوان فوتسال ایران تیم فوتسال زنان پیکان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر فوتسال زنان پالایش نفت آبادان کیمیای اسفراین هفته سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری کاپیتان تیم فولاد خوزستان پس از مدت‌ها ناکامی در گلزنی اولین گل خود در نیم فصل دوم را مقابل آلومینیوم اراک به ثمر رساند و یک امتیاز مهم برای این تیم در هفته‌های حساس پایانی به دست آورد.

انصاری که در نیم فصل نخست روی اکثر امتیازات کسب شده فولاد تاثیر مستقیم داشت و برای این تیم گل‌های سه امتیازی به ثمر رسانده بود در این مسابقه هم ناجی فولاد بود و تک گل آنها را در خانه آلومینیوم اراک به ثمر رساند.

آخرین بازی که ساسان انصاری برای فولاد گلزنی کرده به هفته پانزدهم لیگ برتر مقابل نساجی مازندران باز می‌گردد که در بازی خانگی دروازه رشید مظاهری را باز کرد و همین تک گل سه امتیاز ارزشمند را برای فولادی‌ها به همراه داشت، این سه امتیاز در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به چشم می‌آید و اهمیت آن در ادامه لیگ هم تعیین کننده رتبه فولاد در جدول خواهد بود.

کاپیتان فولاد در روزهای سخت این باشگاه نقش کلیدی داشت و سرمربی‌های مختلفی که در این تیم حضور داشتند از حضور تاثیرگذار او صحبت کردند، ساسان در هفته‌های پایانی لیگ برتر نقش کلیدی در ترکیب این تیم خواهد داشت.

انصاری در این فصل از 25 هفته لیگ برتر 22 حضور ثابت و 2 بار به‌عنوان جانشین برای فولاد بازی کرده و 4 گل و 3 پاس گل عملکرد او در لیگ برتر بوده است.

دیگر خبرها

  • نتایج هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست سنگین خیبر برابر فجر/ رقابت نزدیک قعرنشینان برای بقا
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • آژیر خطر به صدا در آمد: خوزستان روی گسل سقوط!
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • آخرین گام‌های خیبر برای فتح لیگ یک/ جنگ ۴ تیم بر سر بقا
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • جدول لیگ برتر | همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • بررسی دیدارهای سرخابی ها در هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال
  • فولاد میزبان آلومینیوم