Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اسماعیل جبله در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ورزشکاران حاضر در این اردو خود را برای مسابقات کاراته قهرمانی آسیا که از ۲۸ آذرماه تا اول دی ماه در قزاقستان برگزار می شود آماده می کنند.

وی گفت که در رده امید محمدرضا سواری در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، مرتضی کریمی در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، هادی کیانی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، امیر اسلامی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم و محسن صفرنژاد در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم حضور دارند که زیر نظر علیرضا کتیرایی سرمربی و دیگر مربیان این رده سنی تمرین خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبله افزود : محمد حسین شیر صفت در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم، امیر حسین بمان‌زاده در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم، امیررضا برزویی در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم، سعید اله‌یاری در وزن منفی ۷۶ کیلوگرم و ابوالفضل نوری در وزن مثبت ۷۶ کیلوگرم ملی پوشان حاضر در رده سنی جوانان هستند که با هدایت مهدی جعفری به تمرین می پردازند.

رییس هیات کاراته گلستان اظهار داشت : در تیم ملی نوجوانان هم ابوالفضل همدمجو در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم، شهداد پورسلیمانی در وزن منفی ۵۷ کیلوگرم، علیرضا لفیطه پور در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم، سیدعلی موسوی‌نور در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم و پارسا محمدی در وزن مثبت ۷۰ کیلوگرم هدایت رضا میدانرو خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنند.

 جبله گفت : تیم منتخب گلستان هم در این اردو همپای سایر ملی پوشان مشغول آماده سازی خود برای مسابقات قهرمانی کشور است.

موسی گنج زاده، حمیدرضا فرهادی، ابوالقاسم پایدار و مجید خسروی، تورج ساسانی، الله کرم شهگل، حسین سمندر، سجاد شربتی، مهدی احمدی، قسمت اسیابری، محمد محمدی، نریمان ضامنی و ایرج زرین، مربیان تیم ملی رده هاس سنی کاراته حاضر در این اردو هستند که به صورت صبح و عصر مشغول تمرین به ملی پوشان هستند.

رییس هیات کاراته گلستان اضافه کرد: هم اینک ۲ هزار نفر به صورت سازمان یافته و بیش از چهار هزار نفر به صورت غیررسمی این ورزش را در استان انجام می دهند.

برچسب‌ها اردوی تیم ملی گلستان کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی گلستان کاراته اردوی تیم ملی گلستان کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۴۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد

اویس حسین‌زاده در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد: مسابقات شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور پنج شبه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی در ادامه گفت: ۳۵ کیلوگرم حسام شمسایی، ۳۸ کیلوگرم امیر محمد امانی، ۴۱ کیلوگرم ماهان نجفی، ۴۴ کیلو امیر عباس امانی، ۴۸ کیلوگرم محمد تقوی، ۵۲ کیلوگرم سبحان صدقی، ۵۷ کیلوگرم پوریا کاظم‌زاده، ۶۲ کیلوگرم عباس دلیرنیا، ۶۸ کیلوگرم مهدی حسین‌زاده، ۷۵ کیلوگرم سید جواد حسینی، ۸۵ کیلوگرم امیر محمد کمالی و ۱۰۰ کیلوگرم عرشیا امانی اعضای تیم استان در این رقابت‌ها هستند.

دبیر هیأت کشتی خراسان شمالی گفت: مهدی حسین‌زاده کشتی‌گیر شایسته شیروانی موفق شد در وزن ۶۸ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کرد.

کد خبر 6095338

دیگر خبرها

  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • پیش بینی افزایش نسبی و تدریجی دما در استان گلستان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • به صرف لبخند ؛ اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر استان فارس به اردوی تیم ملی
  • دعوت از ۲ کشتی گیر فارس به اردوی تیم ملی
  • گرگان در سوگ صادق آل محمد
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد