Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@06:33:48 GMT

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای اهواز رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۰۴۷

آب شرب سالم و پایدار به ۲ روستای اهواز رسید

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، با بهره برداری از خطوط انتقال جدید این طرح،  آب آشامیدنی مردم این منطقه به میزان سه هزار و ۵۰۰ متر مکعب در شبانه روز، از روز پنجشنبه گذشته به شکل پایدار تامین شد و آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مردم این مناطق قرار گرفت.

به گفته مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اجرای ۶ کیلومتر خط انتقال شامل چهار کیلومتر خط انتقال ۲۵۰ میلیمتر و ۲ کیلومتر خط انتقال ۱۶۰ میلیمتر و اتصال به تصفیه خانه گروه ملی اهواز، آبرسانی به ۲ روستای ام الطمیر و سیف السادات با جمعیت حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است پیش از این آب آشامیدنی این ۲ روستا  از تاسیسات شهدای جهاد تامین می‌شد اما به دلیل قدیمی و فرسوده بودن خطوط آب و وجود شکستگی فراوان، آب شرب منطقه از کیفیت و کمیت لازم برخوردار نبود، اکنون با بهره‌برداری از تاسیسات و خطوط جدید و با اتصال به تصفیه خانه گروه ملی، آب آشامیدنی از لحاظ کمیت و کیفیت افزایش یافته که موجب رضایت اهالی این روستاها شده است.

روستای ام الطمیر و سیف سادات از روستاهای بخش اسماعیلیه اهواز هستند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب خوزستان آبرسانی اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان آبرسانی آب و فاضلاب خوزستان آبرسانی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۵۱۱ روستای فاقد آب شُرب سالم در کرمانشاه ظرف ۳ سال
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • افزایش یک‌هزار کیلومتری طول خطوط لوله انتقال نفت در سال جاری
  • طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد/ انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲
  • تأمین آب کامل شهر توپ آغاج بیجار با اجرای ۴ کیلومتر خط انتقال آب
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است