Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در چهارمین دیدار خود از رقابت‌های سطح «ب» کاپ آسیا ۲۰۲۱ که به میزبانی اردن در حال برگزاری است، برای کسب عنوان پنجم این مسابقات به مصاف تیم سوریه رفت و در نهایت این دیدار را با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به سود سوریه واگذار کرد.

این دیدار ظهر امروز جمعه ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۴:۳۰ (به وقت تهران) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوان ایران با ترکیب دلارام وکیلی، شادی عبدالوند، آناهیس خداوردیان، شیدا شجاعی و کیمیا یزدیان تهرانی این بازی را آغاز کردند.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۷ بر ۷ به سود تیم ملی کشورمان و کوارتر دوم با نتیجه ۱۶ بر ۱۳ به سود سوریه به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۱۴ به نفع سوریه شد و در نهایت تیم ملی ایران این دیدار را با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به سوریه واگذار کرد.

دلارام وکیلی با کارایی ۱۹، شیدا شجاعی با کارایی ۱۵ و نگین رسولی‌پور با کارایی ۱۱ موثرترین بازیکنان ایران در این دیدار مقابل سوریه بودند.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های لبنان و سوریه همگروه بود.

ملی‌پوشان کشورمان در اولین دیدار مقابل لبنان با نتیجه ۶۶ بر ۴۴ مغلوب شدند.

تیم ملی ایران در مصاف با سوریه با نتیجه ۷۸ بر ۷۱ این دیدار را واگذار کرد.

ملی پوشان ایران پس از آن به عنوان تیم سوم گروه A به مصاف تیم اندونزی به عنوان تیم دوم گروه B رفتند که این دیدار با نتیجه ۷۶ بر ۶۸ به سود اندونزی به پایان رسید.

بانوان ایران برای کسب عنوان پنجم با تیم سوریه به رقابت پرداختند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۶۳ بر ۵۸ به نفع سوریه شد.

تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در جایگاه ششم رقابت‌های سطح B کاپ آسیا ۲۰۲۱ اردن قرار گرفت.

بسکتبال بانوان ایران پس از ۴۷ سال اولین حضور خود را در رقابت‌های کاپ آسیا تجربه می‌کرد.

کد خبر 5349919

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بانوان ایران کاپ آسیا بسکتبال تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال لبنان مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر مسابقات انتخابی جام جهانی فوتبال مهدی طارمی لیگ برتر والیبال دراگان اسکوچیچ تیم فوتبال استقلال تهران کاراته لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی بسکتبال بانوان ایران والیبال بسکتبال بانوان ایران دیدار با نتیجه بانوان ایران کاپ آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • طعنه مدیر بایرن: باز اشتباه نکنیم، رئال را می‌بریم
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین