Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید میثم موسوی امام جمعه اندیکا گفت: کار امروز را به فردا واگذار نکنیم و از این فرصت‌ها استفاده کنیم و نماز جمعه ذکر الله است، مومنین در روز جمعه جمع می‌شوند و ذکر خدا می کنند و این حج فقرا است.

او با اشاره به اینکه نماز جمعه همچون حج هم عبادی است و هم سیاسی، افزود: نماز جمعه باید عدالت محور باشد و صدای رسای مردم باشد و مطالبه حقوق مردم جز امورات نماز جمعه است و خداوند این نعمت را در اختیار مومنین قرار داده است و مسئولین شهر که در کار خود کوتاهی کنند ما برای پیگیری حقوق مردم ورود خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات مردم خارج از خطبه‌های نماز جمعه حل می‌شود و گاهی اوقات نیز اگر کوتاهی شود بی تردید در خطبه‌های نماز جمعه تذکر داده خواهد شد و آن کسی که صندلی مسئولیت را برعهده گرفته باید خوب امانت داری کند و انتظارات مردم را برآورده سازد.

امام جمعه شهرستان ایذه اظهار داشت: دلسوزان انقلاب به قوانین بانک‌ها و بانکداری اعتراض دارند و نمایندگان در این مورد صحبت کردند، اما تا کنون اصلاحی صورت نگرفته است و کار اصلی نمایندگان در مجلس تصویب قوانین است و باید در فرصت اندکی که دارند اصلاحاتی که به نفع مردم و جوانان است را صورت دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدیریت و برنامه ریزی حل مشکلات نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه

منبع: تسنیم

tags # کاظم صدیقی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • کارگران در نماز جمعه تهران