Web Analytics Made Easy - Statcounter

امامان جمعه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تاکید بر اینکه نگاه دولت، رفع مشکلات اقتصادی کشور است ،اظهار داشتند : اصلاحات اقتصادی زمانبر اما شدنی است و دولت با نگاه امیدوارانه آن را دنبال می‌کند.

خطیبان جمعه سراسر کشور امروز ۲۱ آبان  ماه در خطبه های این هفته نماز جمعه گفتند : دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم و مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند را مهار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها تصریح کردند: هر چند دولت نقش خود را در این مسیر به خوبی ایفا می‌کند ،اما هستند دست‌هایی که با به خطر افتادن منافع آن‌ها در مسیر اصلاحات اقتصادی ، کارشکنی می‌کنند اما مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند.

امامان جمعه همچنین  تاکید کردند : دولت برای تعدیل و حذف یارانه ترجیحی ابتدا باید به تبعات اقتصادی آن توجه داشته باشد و قوه مجریه و مقننه مراقب باشند با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شاهد تاثیر رورانی آن در جامعه و تورم شدید نباشیم.

آنها در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای، گفتند:در این مذاکرات، دیپلماسی سازنده و اتخاذ تضمین برای اجرای تعهدها، سیاست دولت در این حوزه به منظور تامین منافع مردم کشورمان است .

تاکید بر مطالعه و تاثیر آن بر ارتقای اندیشه و بهبود زندگی موضوع دیگر مورد تاکید خطیبان جمعه بود که در این خصوص اظهار داشتند : آمارهای رسمی بیانگر پایین بودن میزان مطالعه و ارتباط مردم با کتاب است که این زیبنده جامعه اسلامی و ملت متدین، فرهنگی و ریشه دار ایران نیست. ارتقای اندیشه و تفکر در جامعه و بهبود کیفیت زندگی محصول مطالعه است .

امامان جمعه در بخش دیگری از سخنان خود به حمله سایبری دشمن به پمپ بنزین ها اشاره کردند و گفتند :دولت با کمک و همراهی مردم به خوبی توانست فتنه حملات سایبری پمپ بنزین‌ها از سوی دشمن را خنثی کند.

جلوگیری از خام فروشی محصولات و تاکید بر فرآوری آنها ، گرامیداشت ولادت امام حسن عسگری(ع)، سالروز شهادت شهید تهرانی مقدم و رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) ،بزرگداشت علامه طباطبایی و علامه جعفری ،سالروز تصویب قانون اساسی،استفاده  از جوانان در پست های مدیریتی و شایسته گزینی ،تاکید بر قرار گرفتن یارانه ها در مسیر درست ، تاکید بر نظارت و کنترل قیمت ها  از دیگر محورهای خطبه‌های نماز جمعه استانها بود.

مازندران(ساری)

نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به اینکه این استان ظرفیت های خوبی از نظر منابع و نیروی انسانی دارد، گفت : استاندار جدید علاوه بر اجرای طرح های نیمه تمام باید به مقولات فرهنگی و عدالت اجتماعی در استان توجه ویژه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی با اشاره به مناسبت های پیش رو گفت : سالروز تصویب قانون اساسی ایران از جمله این مناسبت ها است که تهیه و تصویب آن که یکی از بهترین اقدامات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است .

محمدی لائینی به سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم به عنوان دیگر مناسبت هفته آینده اشاره کرد و افزود : او سردار سازندگی بنیان امنیت و دفاع این مملکت بود .

لرستان(خرم‌آباد)

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مردم این استان برای رفع مشکلات خود به سفر رییس جمهوری امید دارند بنابراین انتظار می رود نتیجه سفر آینده آیت الله رییسی به لرستان، رفع مشکلات بیکاری، تخصیص آب و تورم باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با اشاره به سفر احتمالی هیات دولت به لرستان اظهار کرد: در این راستا هیات های مختلفی به لرستان و از لرستان به تهران سفر کرده اند که امیدواریم نتایج این سرکشی متفاوتر از سفر رییس جمهورهای گذشته باشد.

کرمان

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان با بیان اینکه مبارزه با فساد و مفسد همواره یکی از رسالت های روحانیت و حوزه های علمیه است گفت: در طول تاریخ روحانیت با هر گونه فساد و مفسد مبارزه کرده و همیشه پرچمدار این رسالت مهم بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی تصریح کرد: هیچگاه بین مفسدان و رانت خواران با حوزه روحانیت آشتی وجود نداشته؛ این رسالت فوق العاده بزرگ و مشکلی است که علما و فقها به جان خریدند و شاهد بر این ادعا زندگی علما و فقها در طول تاریخ بوده که چندین بار در مصادیق متعددی از زندگی خود گذشتند تا این رسالت را بخوبی انجام دهند.

وی با اشاره به بزرگداشت علامه طباطبایی و علامه جعفری، ۲ ستاره درخشان در آسمان فقاهت علم، فهم و عمل دین اظهارداشت: از جمله رسالت روحانیت در حوزه عقاید اسلام احکام، اخلاق و گسترش فرهنگ دینی است که در طول قرن ها حوزه های علمیه در دوران غیبت کبری این رسالت را حراست و نگهبانی کردند .

گیلان(رشت)

نماینده ولی فقیه گیلان و امام جمعه رشت گفت: زیرساخت های برداشتن ارز ترجیحی یا چهار هزار و ۲۰۰ تومانی به جز در موارد دارو، گندم و آرد باید فراهم شود.

آیت الله رسول فلاحتی اظهار داشت: نتایج باهم بودن قوای سه گانه کشور، مصونیت جامعه از آسیب ها است ؛اما امروز مشکل کسری بودجه، نقدینگی افسار گسیخته و  ارز ترجیحی یا چهار هزار و ۲۰۰ تومانی سه مشکل پیش روی قوای سه گانه است.
خطیب جمعه رشت با بیان اینکه فشارهای اقتصادی و افزایش قیمت ها دردآور است،بیان کرد:  قبول داریم مشکلات ناشی از ضعف نظارت ها و مدیران نالایق یک شبه درست نمی شود؛اما مدیران انقلابی و عاقل هر چه زودتر بیایند و دردها را درمان کنند.
وی با بیان اینکه هنوز یارانه ها در مسیر درست خود قرار نگرفته است، تاکید کرد: باید دهک های یارانه بگیر و بخش های آسیب پذیر مورد توجه قرار بگیرند.

فارس (شیراز)

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت:مجلس انقلابی وظیفه اصلاح قوانین را دارد و قوانینی که در مسیر خدمت و برقراری عدالت، برای مدیران دست و پاگیر هستند باید اصلاح شوند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در خطبه‌های نمازجمعه امروز شیراز اظهار داشت : توقع ما این است که در کشور کسی که مسئول و مدیر می شود باید از خدا بترسد و به مردم ظلم نکند. اما متأسفانه در حال حاضر ظلم ها و بی عدالتی‌های برخی از مدیران به بحث عدالت در کشور لطمه زده است.

وی ادامه داد: البته کسانی که مسئول گزینش مدیران هستند باید شایسته گزینی را مورد توجه قرار دهد و معیارها و ملاک های انتخاب مدیر بایستی با رویکرد شایسته گزینی باشد. اگر کسی شایستگی، علم و آگاهی لازم را ندارد نباید به عنوان مدیر انتخاب شود.

همدان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: هرچند بیشتر کارشناسان اقتصادی حذف ارز ترجیحی را به نفع مردم و اقتصاد کشور می دانند اما باید مراقب جو روانی جامعه و جلوگیری از گرانی افسار گسیخته ناشی از حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی باشیم.

آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی»  با بیان اینکه به تازگی لایحه حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تقدیم مجلس شده است، افزود: دولت قبلی برای کنترل قیمت کالاهای اساسی از جمله دارو، مرغ، روغن و گندم برنامه ای تحت عنوان ارز ترجیحی را تدوین کرد که این ارز به وارد کنندگان پرداخت می شد.

وی تاکید کرد: دولت برای تعدیل و حذف یارانه ترجیحی ابتدا باید به تبعات اقتصادی آن توجه داشته باشد و قوه مجریه و مقننه مراقب باشند با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی شاهد تاثیر رورانی آن در جامعه و تورم شدید نباشیم.

آیت الله شعبانی موثقی با بیان اینکه باید مراقب شوک های تورمی بود، اظهار داشت: دولت باید با طراحی یک برنامه قوی در این زمینه باعث شود که مردم با حذف ارز ترجیحی، دچار سختی و مشقت نشوند.

سیستان و بلوچستان(زاهدان)

امام جمعه موقت زاهدان گفت: سلاح تحریم آمریکا شکست خورده است، امروز ایران اسلامی در دوران گذر از مشکلات خود با اتکا به نیرو و امکانات داخل است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: براساس توافق صورت گرفته، شروع مجدد مذاکرات در آذرماه اعلام شده تا باردیگر آمریکا و غرب مورد آزمایش جهانی قرار گیرند، ایران اسلامی امروز با قدرت و اقتدار از ۶۰ درصد اورانیوم غنی شده برخوردار است.

وی  به حمله سایبری به پمپ های بنزین کشور اشاره کرد و گفت: دشمن بدنبال ایجاد اغتشاش و جان دادن به اغتشاشات آبان ماه سالهای گذشته بود اما مردم با اعتماد به حضور رییس جمهوری در صحنه برای حل این مشکل و با اعتماد به رسانه های داخلی این توطئه دشمن را نیز  خنثی کردند.

سمنان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: دولت سیزدهم قواعد بازی برجام را تغییر داد و مذاکرات نتیجه محور را در دستور کار خود قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ابراز داشت: پیشرفت هسته‌ای در این مدت به همراه پشتوانه مردمی باعث می‌شود دست مذاکره کنندگان پر باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی گفت: زمانی که مردم ایران برای مطالعه می گذارند بسیار پایین است و همانطور که فرهنگ کتابخوانی از تاکیدات مقام معظم رهبری است باید بیشتر از آن استقبال شود.

چهارمحال و بختیاری (شهرکرد)

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه نگاه دولت، رفع مشکلات اقتصادی کشور گفت: اصلاحات اقتصادی زمانبر، اما شدنی است و دولت با نگاه امیدوارنه آن را دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونم اظهار داشت: دولت در تلاش است که اصلاحات اقتصادی ایجاد کند و جلوی گرانی‌ها را بگیرد و تورم و مشکلات معیشتی که مردم با آن درگیر هستند را مهار کند.

وی ادامه داد: هر چند دولت نقش خود را در این مسیر به خوبی ایفا می‌کند ،اما هستند دست‌هایی که با به خطر افتادن منافع آن‌ها در مسیر اصلاحات اقتصادی ، کارشکنی می‌کنند اما مردم باید با صبوری خود دولت را یاری دهند.

قزوین

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دولت با کمک و همراهی مردم به خوبی توانست فتنه حملات سایبری پمپ بنزین‌ها از سوی دشمن را خنثی کند.

آیت الله عبدالکریم عابدینی افزود: انصافا دولت با هوشیاری کامل توانست یک فتنه خطرناک را خنثی کند و مردم هم صبورانه در این میان همراهی کردند.

وی با بیان اینکه مدیریت دولت انقلابی تاکنون بسیار خوب بوده است، اظهار داشت: مدیریت واکسن کرونا ، سلامت و بهداشت، مدیریت هوشمندانه فتنه برجام و مذاکرات با کشورهای غربی و در حوزه مبارزه با فساد و گرانی کارنامه خوبی را از دولت هستیم.

آیت الله عابدینی تاکید کرد: دولت و قوه قضاییه هرچقدر بیشتر با فساد مبارزه کنند مردم نیز بیشتر با آن‌ها همراهی خواهند کرد و در این راه باید ثابت قدم باشند.

مرکزی (اراک )

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: اقتصاد بدون نفت کلید رفع مشکلات اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها و توطئه دشمنان علیه کشور است.

آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: اقتصاد متکی به نفت از جمله مهمترین مشکلات اقتصادی است و در مدت چند سال گذشته با تحریم ملت ایران توسط دشمنان و عدم پرداخت پول نفت، این مشکلات به مراتب بیشتر شده‌ است.

وی ادامه داد: به‌ جای صادرات نفت خام باید فرآورده‌های آن که درآمد اقتصادی و اشتغال بیشتری برای کشور به همراه دارد، صادر شود.

اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به مشکل آب اصفهان، گفت: تقاضا داریم مسوولان در خصوص جبران خسارت گذشته کشاورزان اقدام جدی داشته باشند.

آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای امام خمینی (ره) این‌شهر برگزار شد، گفت: فرماندار اصفهان با ۸۰ نفر از اعضای شوراهای شهر تصمیماتی داشتند و وزیر نیرو را به اصفهان دعوت کردند.
وی با اشاره به حضور وزیر نیرو در اصفهان افزود: امروز وزیر نیرو بازرسی‌هایی از مناطق دارند و امیدواریم با رعایت همه حقوق مصوباتی داشته ‌باشد و اجرایی شود.
امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به دیدار نمایندگان اصفهان، قم و سمنان با رییس جمهوری ادامه داد: در این دیدار رییس جمهوری بر اعمال راهکارهای قانونی کوتاه‌مدت و بلندمدت تأکید داشته‌اند.

البرز(کرج)

  نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۰ رزمندگان اسلام در خلیج فارس و دریای عمان بشارت خوبی برای ملت ایران بود، گفت: این رزمایش اقتدار نظامی ایران اسلامی را به رخ رژیم صهیونیستی و دشمنان فرامنطقه ای کشید.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی با اشاره هوشیاری محور مقاومت اظهار داشت: محور مقاومت خواب و خوراک را از رژیم صهیونیستی به عنوان جرثومه تباهی گرفته و آن را  زمینگیر کرده است؛ اینکه گفته بر علیه ایران اقدام می کنیم ما هم منتظر هستیم که یک اشتباهی صورت گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص حذف ارز چهارهزارو ۲۰۰ تومانی از کالاهای اساسی گفت : دولت باید با دقت آثاری که این اقدام بر اقشار ضعیف دارد بررسی کند؛ گرانی ها به اندازه کافی فشارآورده  و  لازم است اقدامات مناسب برای پیشگیری از تورم انجام  شود.

خراسان شمالی (بجنورد)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: امروز برخلاف سال های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا تنها با ایران روبه رو نیست بلکه تمامی آزادی خواهان در کشورهای مختلف منطقه در مقابل این نظام استکبار قرار دارد.

حجت الاسلام رضا نوری هم  اظهار داشت: امروز آمریکا نه تنها از ایران سیلی خورده بلکه از لبنان، سوریه، یمن و عراق سیلی می خورد امروز آمریکا در جبهه ای به عظمت کشورهای منطقه قرار گرفته است و البته روز به روز ضعیف تر می شود.

وی با بیان اینکه مردم ما امروز تنها نیستند گفت: جوان عراقی دولت را وادار به تصویب قانون اخراج آمریکا کردند  این نوید برای پیروزی اسلام است.

خراسان جنوبی (بیرجند)

امام جمعه موقت بیرجند گفت: امروز ترویج فرهنگ کتابخوانی و علم‌آموزی نه تنها یک وظیفه ملی بلکه واجب دینی است و بیشتر از همه جوانان و نوجوانان ما باید در این زمینه احساس وظیفه کنند.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: مقام معظم رهبری از توجه کم به مساله کتابخوانی گلایه دارند و می‌فرمایند کتاب مادر تمدها و عصاره آنهاست و بشر با پدیدآوردن درس‌های بی‌شماری که در کتاب تکوین به او آموخته شده و در محیط بشری منتشر می‌کند این گونه گنجینه بشری روز به روز غنای بیشتری پیدا می‌کند.

خراسان رضیوی (مشهد)

امام جمعه مشهد گفت: بدنه میانی دولت، تنبل، سنگین و به زمین چسبیده است و در صد روزی که از دولت جدید می‌گذرد نتوانسته است پا به پای عملیات جهادی مدیران تراز اول کشور به پیش بیاید.

آیت الله سید احمد علم الهدی  افزود: حدود صد روز از روی کار آمدن دولت سیزدهم می‌گذرد که می توان به خدمات مثبت و منفی این صد روز اشاره کرد، بزرگترین تحول مثبت این دولت در این مدت کوتاه ایجاد تحمل گفتمانی بین حکومت و جامعه است.

وی افزود: ایجاد تحول گفتمانی بین دولت و ملت مهترین دستاورد دولت سیزدهم در این مدت کوتاه است اما ایجاد تحول اجرایی و عملیاتی هم برای حل مشکلات مردم مهم است که رخ نداده است.

قم

خطیب نماز جمعه قم، با بیان اینکه در رابطه با مذاکرات هسته‌ای اقدام‌های خوبی انجام شده است، گفت: حرف منطقی این است که تعهد در مقابل تعهد.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری  افزود : ما مذاکره را برای مذاکره نمی خواهیم؛ امروز ارتش و سپاه ما قوی است، این رزمایش اخیر و این حضور قوی ارتش و سپاه ما در خلیج فارس و دریای عمان نشاندهنده این است که به قول یکی از سردمداران آمریکا باید با ایران به ‌عنوان یک دولت مقتدر حرف زد.

وی به  روحیه همکاری خوبی بین سه قوه وجود دارد، تقریبا هر هفته جلسه برگزار می‌کنند و امیدواریم خروجی این جلسات در جامعه نمایان شود و سه قوه در تامین کالاهای اساسی اقدام ها و تلاش‌های زیادی کردند؛ کالا هست، اما باید کالاهای اساسی به قیمت مناسبت به دست مردم برسد.

زنجان

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: امروز جامعه از هر زمانی بیشتر به همدلی نیاز دارد و همراهی مردم یکی از مهمترین نیازها است.

حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نمازجمعه این هفته زنجان با اشاره به کوتاه ترین توصیه امام خمینی (ره) به هیات دولت، افزود: هرکس هر جایی هست اگر کار خود را درست و کامل انجام دهد تمامی مشکلات حل می شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت برای کنترل قیمت ها، اظهار داشت: اگر اصناف و مردم انصاف را رعایت نکنند گرانی ها ادامه پیدا می کند و در این میان معیشت مردم تعارف ندارد که با تدبیر و نظارت بیشتر آرامش به مردم برمی گردد.

هرمزگان(بندرعباس)

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس نیز با تاکید بر گسترش روابط با کشورهای همسایه و کشورهای شرقی، گفت: پیشرفت های اقتصادی، علمی و هسته ای کشور نباید وابسته به مذاکرات باشد.

حجت الاسلام  والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار داشت: همزمان با انجام مذاکرات هسته ای، باید به دنبال گسترش روابط با کشورهای دیگر بود و در نظر داشت که طولانی شدن مذاکرات هیچ نفعی برای مردم ندارد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سیاست های دولت سیزدهم در مذاکرات هسته ای، گفت: در این مذاکرات ، دیپلماسی سازنده و اتخاذ تضمین برای اجرای تعهدها، سیاست دولت در این حوزه به منظور تامین منافع مردم کشورمان می باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: شرط کشور ایران برای ورود به مذاکرات هسته ای، لغو تمام تحریم های ظالمانه علیه کشورمان است.

اردبیل

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل هم پیشنهاد کرد تا دولت با طراحی نرم افزاری به صورت آنلاین قیمت ها را از مبدا کارخانه کنترل کند.

آیت الله سید حسن عاملی همچنین  به مذاکرات وین اشاره و تاخیر ایران در حضور در وین را مطلوب دانست  و خاطر نشان کرد: تانی دولت در حضور در وین بسیار مطلوب شد اگر ابتدا دوان دوان می‌رفت آنها به سر دولت همان بلایی را می‌آوردند که سر دولت قبلی آوردند .

عاملی  اضافه کرد: حماسه سپاه در خلیج فارس در برابر تفرعن آمریکا نیز موضع ایران را بسیار تقویت کرد و عملاً ثابت شد که تلاش نیروهای مسلح مکمل خوبی برای دیپلماسی رسمی است.

بوشهر

امام جمعه موقت بوشهر نیز گفت: با هدف کاهش مشکلات اقتصادی در کشور انتخاب مدیران جهادی، میدانی و همدرد مردم در اولویت کار دولت باشد.

حجت الاسلام حسین دشتی هم  افزود: مردم که می ‏دانند ولی باز بهتر است که به یاد بیاورند در فضای جنگ اقتصادی زندگی می‏‌کنیم و مشکلات کنونی در یک حالت عادی قرار ندارد.

وی بیان کرد: چنانچه کشور در تحریم نبود بدون شک مشکلات کمتر از این بود ولی دشمن با انگیزه بالا کشور را تحت تاثیر قرار داده و از دشمنی دست نمی‏‌کشد./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خطبه های نماز جمعه این هفته حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی رفع مشکلات اقتصادی اصلاحات اقتصادی مذاکرات هسته ای امام جمعه موقت کالاهای اساسی حجت الاسلام آیت الله سید رییس جمهوری دولت سیزدهم امامان جمعه ارز ترجیحی گرانی ها قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» تلاش دارد با آماده کردن بستری مناسب برای معرفی داوطلبان نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گامی در جهت کمک به مردم برای انتخاب اصلح و برگزاری پرشور انتخابات بردارد.

«علی جعفری‌آذر» از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به پویش بزرگ انتخاباتی خبرگزاری مهر با عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته گزینی» در دور دوم انتخابات پیوست. متن گفت‌وگوی وی با خبرگزاری مهر را در ادامه می‌خوانید:

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی می‌کنم اکثر افرادی که با دولت فعلی همراه بوده و اصولگرا هستند، به مجلس آینده راه می‌یابند.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

امروزه بیشترین دغدغه و مطالبات مردم و اقشار فرهنگی از جمله دانشجو و دانش آموز مشکلات اقتصادی و معیشتی است که در این راستا باید گام‌های لازم برداشته شده و مردم نتایج آن را به طور ملموس آن را ببینند.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون امنیت ملی و اقتصادی برای من بسیار مهم است و با توجه به وقایع دنیا نیز اهمیت بالایی دارد.

مهمترین چالش استان را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

یکی از مهمترین مطالبات مردم در خصوص دریاچه ارومیه بوده که با تدابیر انجام شده تاحدودی احیا شده است، چالش‌های اجتماعی شامل خودکشی جوانان و ترک تحصیل نیز مهم است و باید برای امیدوار کردن قشر جوان به آینده نظام قدم‌های بزرگی برداشت از طرفی باید از پتانسیل‌های استانی به نحو احسن استفاده کنیم، چراکه ظرفیت فکری و اقتصادی خوبی داریم و از ظرفیت مرز مشترکی که با سه کشور داریم، باید استفاده کرد.

کد خبر 6080483

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • مشکلات اقتصادی و معیشتی مهمترین دغدغه مردم است
  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تهران از استان‌های محروم کشور است
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • نگاه به ماجرای غزه از منظر «ما رأیت إلا جمیلا»
  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود