Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نعمتی در خطبه های نماز جمعه نیر افزود: این اقدام در زمانی‌که عده‌ای از مسئولان، مطالبه گران را تهدید می‌کنند کاری خوب و ارزشمند بود.

وی با بیان اینکه مسئولین موظف به شنیدن صدای مردم هستند، گفت: مردم بهتر از هر کسی خط قرمز نظام را می شناسند.

او  به وضعیت نامطلوب آرد و نان شهرستان اشاره کرد و گفت: مشکل آرد و نان و توزیع آن در شهرستان نیر به معضل جدی تبدیل شده که نهادهای قضایی و امنیتی باید در راستای حل آنها ورود کنند چون در فصل بهار و تابستان جمعیت شهرستان دوبرابر و گاهی سه برابر می‌شود و کمبود نان در شهرستان بیداد می‌کند

خطیب جمعه نیر از شورای شهر و شهرستان نیر خواست تا از حق مردم در راستای احقاق آن در بین مسئولان استانی و  کشوری دفاع کنند و مطالبه‌گری بحق را مد نظر قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام  نعمتی درادامه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه اشاره کرد و از مراکز علمی و نهادهای فرهنگی خواست به ترغیب جوانان برای کتابخوانی، ترویج فرهنگ مطالعه و تولید فکر در جامعه بیشتر از گذشته بپردازند.پ

وی بیان کرد: دین و دنیای بشر بوسیله کتاب تامین و تغذیه می‌شود و کتاب عصاره تمدن‌ها است که به نسل‌ها منتقل می‌شود.

نعمتی افزود: گرایش مردم به کتاب در سال های اخیر به سبب گستردگی فضای مجازی و جذابیت های نهفته آن کم شده است اما با این حال،  کتاب جایگزین ندارد.

او  خطاب به متولیان فرهنگی گفت: متولیان فرهنگی و نهادهای آموزشی در این زمینه باید احساس وظیفه کنند و برای اعتلای فکر و فرهنگ کشور اسلامی، کتابخوانی و علم آموزی را در سرلوحه اولویت های فرهنگی و برنامه های ترویجی خود قرار دهند.

امام جمعه نیر به وضعیت معیشت مردم و اقتصاد جامعه اشاره کرد و از دولتمردان خواست تا نگذارند وضعیت معیشت و اقتصاد مردم به برجام و مذاکرات هسته‌ای رقم بخورد و در راستای حل آن برنامه‌ریزی کنند. 

امام جمعه شهرستان نیر به فشارهای اقتصادی اشاره کرد و گفت: فشارهای اقتصادی معیشت مردم با درامد ثابت را ضعیف کرده است بنابراین حضور قدرتمند و مسئولانه مجریان و ناظران اجرای طرح های ملی و اقدامات زیر ساختی در کنار گفتگوی صادقانه با مردم، آرام کردن التهابات اقتصادی، به ثبات رساندن نسبی بازار پول و سرمایه و کالا می‌تواند در این مسیر به دولت کمک کند.

برچسب‌ها استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل استان اردبیل ستاد اقامه نماز کشور اردبیل جمعه نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تقدیر استاندار لرستان از کارگران یک معدن
  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد