Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@23:16:17 GMT

بارش برف ۴۰ سانتیمتری در ارتفاعات تالش

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۲۲۴

صراط:

اداره کل هواشناسی استان گیلان اعلام کرد: در بارش‌های اخیر ارتفاعات تالش با ۴۰ سانتی متر بیشترین بارش برف را داشته و دمای هوا هم ۸ تا ۱۶ درجه کاهش یافته است.

در شهرستان رودبار ارتفاع بارش برف در مناطق کوهستانی از جمله داماش، خورگام، عمارلو، چهارمحل، کلیشم به ۵ تا ۲۰ سانت رسیده است.

ارتفاع برف در گردنه لاریخانی شهرستان سیاهکل هم به حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر می‌رسد و تردد وسایل نقلیه فقط با تجهیزات و زنجیرچرخ امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در شهرستان رضوانشهر نیز بارش برف که از شب گذشته در مناطق کوهستانی آغاز شد، همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در روستا‌های سنگده و زندانه حدود ۳۰ سانتیمتر است.

تمامی راه‌های روستایی این شهرستان باز و رفت و آمد در مسیر‌های کوهستانی فقط با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

بارش برف همچنین ٢٠ روستای اشکورات رحیم آباد در شهرستان رودسر را هم سفیدپوش کرد.

ارتفاع برف در مناطق کوهستانی شهرستان املش هم به ۱۵ سانتیمتر رسیده است.

آبگرفتگی منازل روستایی گیلان بر اثر بارش شدید باران

۱۰ واحد مسکونی روستای باقلاکش بخش تولمات صومعه‌سرا هم بر اثر بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شد.

به گفته بخشدار تولمات بارندگی شدید روز گذشته و بالا آمدن آب رودخانه روستای باقلاکش موجب تخریب دیواره رودخانه این روستا شده و موجب آبگرفتگی ۱۰ واحد مسکونی در این روستا شده است.

او افزود: از شب گذشته تاکنون نیرو‌های خدمات امدادی و اعضای ستاد بحران شهرستان برای رفع مشکل روستاییان در این روستا حضور دارند.

بخشدار گوراب زرمیخ هم گفت: بالا آمدن آب رودخانه‌های پلنگ ور و میانبر موجب شده پل‌های آب‌نمای روستای سه سار و میانبر و پشتیرگوراب زرمیخ به زیر آب رفته همچنان بسته است و عبور و مرور از روی این پل‌ها انجام نمی‌شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بارش برف صراط بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، محمداشرفی با بیان اینکه این طرح‌ها درقالب آبرسانی به یک مجتمع و دو روستا در حال انجام هستند، اظهار داشت: آبرسانی به مجتمع ۵ روستایی حمزیان شامل روستا‌های قورول سفلی، بالاکهریز، قره کهریز، حمزیان علیا و حمزیان سفلی و روستا‌های علی آباد و فیض آباد این طرح‌ها را شامل می‌شود.

وی افزود: در اجرای این طرح‌ها حفر یک حلقه چاه، احداث و راه اندازی ایستگاه سرچاهی، لوله گذاری خط انتقال به طول ۱۶ کیلومتر، ایستگاه‌های پمپاژ و مخازن ذخیره آب پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، اتمام و بهره برداری از این طرح‌ها را سه ماهه اول سال جاری اعلام و اظهار کرد: با بهره برداری از این طرح ها، ۲۵۳ خانوار روستایی با ۸۶۹ خانوار از آب شرب سالم، بهداشتی و پایدار برخوردار خواهند شد.

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • دو روی سکه باران در ایلام
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی
  • هشدار هواشناسی: بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید
  • بارش شدید برف و باران در بیشتر مناطق کوهستانی/ از کوهنوردی بپرهیزید