Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@03:41:26 GMT

پیکان با شکست ذوب آهن به استقلال رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۲۷۵

پیکان با شکست ذوب آهن به استقلال رسید

به گزارش خبرنگار مهر، در دیدار معوقه از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال امروز تیم‌های پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان به مصاف هم رفتند که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود پیکان ‏‬به پایان رسید.

در این بازی از ساعت ۱۶ در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز شد، علیرضا کوشکی (۷۱ – پنالتی) برای پیکان گلزنی کرد تا شاگردان مجتبی حسینی برنده از زمین خارج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه البته بی حاشیه هم نبود. در دقیقه ۸۱ محمدرضا اکبریان برای ذوب آهن یک ضربه پنالتی اعلام کرد اما بعد از چند دقیقه و مشورت با کمک داور، رای خود را تغییر داد. این تصمیم اعتراض بازیکنان ذوب آهن را در پی داشت و دقایقی از بازی را تلف کرد.

با نتیجه بازی امروز، پیکان ۱۰ امتیازی شد تا با تفاضل گل و تعداد گل‌های زده مشابه با استقلال شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پیکان تهران تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد

به گزارش "ورزش سه"، سجاد جعفری درباره دیدار اخیرشان مقابل استقلال عنوان کرد: همه بچه‌های تیم انگیزه زیادی داشتند تا در این بازی نتیجه بگیرند و تمام تلاش خود را کردند، اما با وجود عملکرد خوبی که در نیمه دوم و به ویژه دقایق پایانی داشتیم و ممکن بود یک امتیاز بگیریم، در زدن گل سوم بدشانس بودیم.

او که پس از حضورش در زمین نمایش خوبی در میانه زمین ارائه کرد و شمس‌آذر هم با این تغییرات توانست دو گل به استقلال بزند، ابراز کرد: هر زمان آقای دقیقی صلاح بداند، بازی می‌کنم و در خدمت تیم هستم تا بتوانیم نتیجه بگیریم و روند خوبی که در این فصل داریم را ادامه بدهیم. با این وجود به نظرم تیم ما عملکرد قابل تحسین برابر استقلال داشت.

هافبک تکنیکی شمس‌آذر که پایه‌گذار گل اول مقابل استقلال بود، عنوان کرد: همیشه هر چند دقیقه که فرصت داشته باشم، همه وجودم را می‌گذارم تا تیم موفق شود و در این بازی هم سعی کردم بهترین کار را انجام بدهم و خدا را شکر با تلاش بچه‌ها آن توپ تبدیل به گل شد ولی معتقدم استقلال شانس آورد که لحظه آخر گل مساوی را نخورد.

جعفری درباره دیدار آینده شمس‌آذر مقابل پیکان گفت: مطمئنا بازی سختی در پیش داریم و نمی‌توانیم هیچ تیمی را دست کم بگیریم. متاسفانه هواداران را در این مسابقه کنار خودمان نمی‌بینیم، اما امیدوارم با تلاش همه بچه‌ها و تدابیر کادر فنی و البته زحمات و حمایت‌هایی که باشگاه و آقای شهاب زندی دارند، نتیجه بگیریم.

دیگر خبرها

  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • سپاهان بر استقلال آبی پوشان ملاثانی غلبه کرد
  • در روز جام حذفی، تمرین استقلال به دستور نکونام تعطیل شد!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد