Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌آهن با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار معوقه پیکان و ذوب‌آهن از هفته سوم مسابقات لیگ برتر از ساعت 16 عصر امروز (جمعه) در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد و شاگردان مجتبی حسینی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند. علیرضا کوشکی در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی زننده گل پیکانی‌ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در دقیقه 82 داور بازی یک پنالتی به سود ذوبی‌ها اعلام کرد که پس از مشورت با کمک داور دوم بازی، نظرش را تغییر داد و تصمیم به ادامه بازی گرفت. این تصمیم داور اعتراض کادرفنی و نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن را در پی داشت. 

پیکان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن با 10 امتیاز شریک استقلال در صدر جدول شد، هر دو تیم در صدر جدول شرایط یکسانی دارند.  ذوب‌آهن هم با همان 6 امتیاز در رتبه هفتم باقی ماند. 

قضاوت این دیدار برعهده محمدرضا اکبریان است که  اسماعیل بابایی، نادر محمدی غلامرضا ثابت ایمانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد. همچنین مهدی تارتار و یکی از اعضای کادرفنی پیکان را از داور اخطار گرفتند.

حاشیه بازی پیکان- ذوب‌آهن| از درگیری نیمکت‌نشینان 2 تیم تا رونمایی از صندلی مخصوص تارتار+ عکس

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان پیکان تهران ذوب آهن اصفهان پیکان تهران ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجتبی حسینی در شرایطی مقابل پرسپولیس برنده شدند و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی را به دست آوردند که سه بار در مقاطع مختلف زمانی کامبک زدند و به زیبایی به بازی برگشتند.

پرسپولیس در این مسابقه با نتیجه دو بر صفر پیش افتاد اما در حالی که این نتیجه تا دقایق پایانی پابرجا بود، اراکی‌ها توانستند قبل از سوت پایان در 90 دقیقه بازی را مساوی کنند و با تساوی دو بر دو به وقت‌های اضافی بروند.

دو غفلت و اشتباه در وقت‌های اضافی بار دیگر نتیجه را به سود پرسپولیس برگرداند؛ سرخ‌پوشان بازهم دو گل جلو افتادند و نتیجه 4 بر 2 بود، اما شاگردان حسینی بار دیگر به زیبایی هرچه تمام تر به بازی برگشتند و تساوی 4 بر 4 را قبل از پایان 120 دقیقه رقم زدند.

سومین کامبک که منجر به پیروزی شد در ضربات پنالتی رقم خورد؛ در شرایطی که اولین پنالتی آلومینیوم توسط امیر نوری از دست رفت و توپ به تیر دروازه خورده بود، اراکی‌ها با  درخشش احمد گوهری و البته ضربات خوبی که سایر بازیکنان زدند از حریف پیش افتادند و توانستند در نهایت برد بزرگ را جشن بگیرد.

شاید بتوان این پیروزی را مهم‌ترین برد فوتبال ایران دانست که به نفع شاگردان مجتبی حسینی رقم خورد. ایرالکو با فوتبالی تماشایی و بازگشت های رویایی و تلاش بی‌وقفه و ناامید نشدن تا آخرین لحظات یک جشن بزرگ را در اراک برگزار کرد تا امیدوارانه تر کارش را در ادامه مسابقات لیگ و حذفی دنبال کند.

دیگر خبرها

  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • ملی‌پوشان دختر فوتبال ایران، تاجیکستان را گلباران‌کردند
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و پیکان تهران + فیلم
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • جام حذفی فوتبال| دیدار مس و پیکان به وقت اضافه کشید
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس