Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

صدیقه رضایی رئیس هیات کوهنوردی دنا در سی‌سخت گفت: تیم کوهنوردی که در ارتفاعات دنا گرفتار شده اند متشکل از ۷ نفر (خانم و آقا) از شیراز هستند که بدون کسب مجوز صعود از هیئت کوهنوردی و با نادیده گرفتن ناپایداری شرایط جوی و علیرغم هشدار‌های هواشناسی عازم قله کل خرمن شده اند که متاسفانه یکی از اعضای تیم دچار آسیب شکستگی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش فارس، رضایی گفت: مطابق آنچه مشهود است امکان اعزام بالگرد در این شرایط جوی وجود ندارد و اعزام تیم نیز در این ساعت روز غیرمنطقی و پرمخاطره می‌باشد و به همین دلیل عملیات امدادرسانی فردا انجام خواهد گرفت.

رئیس هیات کوهنوردی دنا اظهار داشت: از کلیه کوهنوردان و گروه‌های مختلف درخواست می‌کنیم به دلیل شرایط جوی ناپایدار و حادثه خیز بودن این مسیر و برودت هوای بسیار سرد از هر گونه اقدام خودسرانه جهت کمک به این کوهنوردان خودداری نمایند چرا که گرفتار بحران و حادثه جدید خواهند شد و عملیات نجات مشکلتر خواهد شد.

قله کل خرمن از بادخیرترین قلل دنا بوده که شرایط جوی کنونی ناپایدارترین و خطرناکترین وضعیت را بوجود آورده است و امکان امداد رسانی هوایی و زمینی به این منطقه را غیرممکن کرده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تیم کوهنوردی قله دنا صراط شرایط جوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم

مغانلو از روی پاس رضایی گل اول سپاهان را به ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

ضدحمله تیم سپاهان منجر به خالی شدن دروازه استقلال خوزستان شد و پاس کاوه رضایی به شهریار مغانلو گل اول سپاهان را رقم زد.

گل اول سپاهان به استقلال خوزستان کد خبر 751205

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • گل اول سپاهان به استقلال خوزستان + فیلم
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در ارتفاعات اکوزداغی هریس
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه پس از ۵ ساعت جستجو
  • خانواده‌ ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» مهمان هلال‌احمر شدند
  • خانواده‌ای ۱۱ نفره گرفتار در کوه اکوز داغی مهمان هلال‌احمر شدند
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی