Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@20:07:33 GMT

وقت های اضافه به داد ملوان رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۴۵۰

وقت های اضافه به داد ملوان رسید

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان بندرانزلی و پارس جنوبی جم عصر جمعه در هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال ملوان با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست داد تا به سومین پیروزی متوالی خانگی خود دست یابد.

گرچه این دیدار به میزبانی ملوان برگزار شد اما به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه تختی این شهر، این دیدار همانند ۲ بازی قبلی ملوانان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شد تا تیم ملوان نیز در خارج از خانه میزبان تیم پارس جنوبی جم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران از روز گذشته در رشت ، باعث لغزندگی زمین بازی شده بود با این وجود، بازیکنان هر ۲ تیم ملوان و پارس جنوبی جم با تمام توان در این بازی حضور یافته و زیر بارش باران، یک بازی تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشتند.

ادای احترام به شهید رضا هدایتی

بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی هنگام ورود به ورزشگاه، با لباسی منقوش به عکس شهید مدافع امنیت، رضا هدایتی وارد زمین بازی شدند و با نثار گل به تمثال این شهید والامقام، به مقام این شهید ادای احترام کردند.

سرباز شهید رضا هدایتی که اهل شهرستان بندرانزلی و ۲۰ سال سن داشت، جمعه گذشته در هنگ مرزی سردشت، حین کنترل و پایش نوار مرزی در منطقه "بلفت"، واقع در ۱۵ کیلومتری این شهرستان، به دست اشرار مسلح به شهادت رسید.

پس از ادای احترام به این شهید، بازی ۲ تیم زیر بارش باران شروع شد که در نیمه اول، تیمهای ملوان و پارس جنوبی بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتد اما تیم ملوان توانست یک گل در این نیمه به ثمر برساند تا با پیروزی به رختکن برود.

وقت های اضافه به داد ملوان رسید

در نیمه دوم هر ۲ تیم فرصت های مناسبی برای گلزنی داشتند اما واکنش های بسیار خوب رضا حیدری دروازبان ملوان و روزبه سینکی دروازبان پارس جنوبی جم باعث شد که چند موقعیت مسلم گلزنی ۲ تیم  به هدر برود اما در دقیقه ۸۷ مهدی سرداری فر بازیکن پارس جنوبی جم گل مساوی این دیدار را به ثمر رساند.

پس از به ثمر رسیدن این گل و هنگامی که وقت قانونی این بازی در حال اتمام بود، داور چهارم پنج دقیقه وقت اضافه را نشان داد که کادرفنی ملوان نیز دست به ۲ تعویض زد که  این تعویض ها جواب داد و این تیم به گل دوم خود دست یافت.

در دقیقه ۹۲ ارسلان تفضلی بازیکن ملوان که در دقیقه ۹۰ وارد زمین شده بود، در درون محوطه جریمه توپ را به سجاد بازگیر بهترین بازیکن این میدان سپرد که وی نیز دومین گل تیمش را در وقت های تلف شده به ثمر رساند تا ملوانان برنده این بازی دشوار باشند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان انزلی با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی و تیم پارس جنوبی جم نیز فقط با کسب یک امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت

به گزارش "ورزش سه"، مجید عیدی در دیدار اخیر ملوان انزلی مقابل استقلال خوزستان نفوذهای زیادی از سمت راست زمین داشت و موقعیت‌سازی پرشماری کرد که یکی از آنها توسط رضا جعفری تبدیل به گل شد تا تعداد پاس گل‌های او به عدد چهار برسد.

عیدی درباره دیدار اخیرشان برابر استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط جدول، بازی برای هر دو تیم حساسیت خودش را داشت. ما برای نزدیک شدن به رتبه کسب سهمیه و تیم حریف هم برای جدا کردن خودش از منطقه سقوط از این بازی امتیاز می‌خواست. با احترام به استقلال خوزستان باید بگویم که خوب بازی کردیم و می‌توانستیم برنده شویم، اما در نهایت مساوی شد. حالا باید تلاش کنیم در بازی‌های باقیمانده نتایج بهتری بگیریم.

او درباره وضعیت تیم ملوان اظهار کرد: شرایط تیم خوب است، چراکه بازیکنان و کادر فنی با کیفیتی داریم که هر فردی به نوبه خودش برای درخشیدن نام ملوان تلاش می‌کند. خوشحالی مردم انزلی و استان گیلان تمام آن چیزی است که ما از فوتبال می‌خواهیم و تا لحظه آخر می‌جنگیم تا رتبه بهتری کسب کنیم و اگر خدا کمک کند، حتی آسیایی شویم؛ چنین چیزی دور از دسترس نیست.

عیدی در واکنش به شرایط برگزاری این مسابقه گفت: وضعیت چمن ورزشگاه می‌توانست بهتر باشد. اگر اندازه آن کمی کوتاه‌تر بود، قطعا سرعت بازی بیشتر می‌شد. با این حال به همه دست اندرکاران برگزاری این بازی خسته نباشید می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم که شرایط مناسبی برای برقراری این بازی فراهم کردند.

مدافع تیم ملوان انزلی در خصوص اینکه با توجه به سایر نتایج لیگ، تیمش فرصت خوبی برای نزدیک شدن به کسب سهمیه را از دست داده، ابراز کرد: یقینا اگر ما از اهواز سه امتیاز می‌گرفتیم خیلی به بالای جدول نزدیک می‌شدیم ولی واقعیت این است که بازی سختی داشتیم و می‌دانستیم شرایط این بازی متفاوت است. هر دو تیم به برد نیاز داشتیم و با این هدف وارد زمین شدیم و تلاش کردیم، اما آنچه می‌خواستیم را به دست نیاوردیم.

این بازیکن درباره پاس گلی که در این بازی داد، گفت: هر موفقیتی نتیجه زحمت همه اعضای تیم است. هیچ تفاوتی ندارد من گل بزنم یا دیگر بازیکنان. هیچ فرقی ندارد من پاس گل را بدهم یا کسی دیگر این کار را بکند. مهم موفقیت تیم است که فقط و فقط با همدلی به دست می‌آید. خدا کمک کرده و تا الان خوب پیش رفته‌ایم و ان‌شاالله در ادامه بازی‌ها هم با انگیزه بالا به مصاف حریفان خواهیم رفت.

عیدی یادآور شد: امیدوارم مسئولان شهر انزلی و استان گیلان به فکر تیم ملوان باشند. بدون اغراق می‌گویم حیف این شهر با این هواداران فهیم و دلسوز است که تیمش در سطح لیگ برتر ندرخشد. مردم انزلی لایق بهترین‌ها هستند و برای آنها هم که شده از الان باید برای فصل بعد به فکر بود و با برنامه‌ریزی پیش رفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • پردرآمد مثل فدراسیون فوتبال!
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی
  • اهدای بیش از ۵ هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • افزایش ۴ میلیارد مترمکعبی تولید گاز پارس جنوبی با کاهش دوره تعمیرات اساسی 
  • درخشش قایقران بوشهری در مرحله دوم لیگ آب‌های آرام
  • عیدی: حیف شد 3 امتیاز از دستمان رفت