Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر فوتبال امروز بین تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران برگزار شد و در نهایت این پیکان بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش فارس، در این دیدار حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، رضا خالقی‌فر، حسین ابراهیمی، آرمان قاسمی، سجاد دانایی، محمد خدابنده‌لو، سینا اسد‌بیگی و مرتضی خراسانی برای ذوب‌آهن به میدان رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد و تیم‌ها از معدود موقعیت‌های گلزنی استفاده نکردند تا در نهایت با تساوی بدون گل به رختکن بروند؛ در نیمه دوم ذوب‌آهن بازی بهتری نسبت به پیکان به نمایش گذاشت، اما در گلزنی ناموفق بود.

برخلاف جریان بازی تیم پیکان در دقیقه ۷۱ صاحب پنالتی شد که علی‌رضا کوشکی این پنالتی را به نخستین گل پیکان تبدیل کرد؛ در ادامه داور برای ذوب‌آهن اعلام پنالتی کرد، اما دوباره نظر خود را عوض کرد؛ به این ترتیب این دیدار با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن همراه شد.

به این ترتیب سبزپوشان اصفهانی که در هفته نخست صنعت نفت آبادان و هفته سوم سپاهان را شکست داده بودند، دومین شکست خود بعد از بازی مقابل استقلال را متحمل شدند و با ۶ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی باقی ماندند.

در طرف مقابل پیکان با کسب این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و هم‌امتیاز با استقلال در رده دوم جدول لیگ قرار گرفت و جای سپاهان را گرفت؛ سپاهان نیز با ۹ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کرد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال حبیب فرعباسی ذوب آهن اصفهان صراط ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست

اسطوره منچستریونایتد با اظهارات ویرجیل فن دایک موافق نیست 

طرفداری | پس از  شکست مقابل اورتون در گودیسون پارک، امید لیورپول برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر از هر زمان دیگری کمرنگ تر شد. این باخت باعث شد تا قرمزها با تنها چهار بازی باقی مانده در این فصل، 3 امتیاز از صدرنشین آرسنال عقب بیفتند. 

ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول از این که تیمش قرار است بازی بعدی خودش مقابل وست هم را ساعت 12:30 (به وقت محلی) انجام دهد اصلا خوشحال نیست، زیرا او احساس می کند که لیگ برتر باید به آن ها زمان بیشتری برای ریکاوری بعد از بازی چهارشنبه شب (اورتون) اختصاص می داد. با این حال، رونی با اشاره به شکایت های مکرر لیورپول در این فصل در مورد ساعت برگزاری بازی ها پس از بازی های وسط هفته، از فن دایک انتقاد کرد و گفت بازیکنان باید خودشان را با شرایط تطبیق بدهند. 

باز هم گلایه هایی در مورد شروع بازی ها در ساعت 12:30 می شنویم. در اصل باید این طور باشد که بازیکنان لیورپول خودشان مشتاق برگزاری هرچه زودتر این بازی ها باشند، زیرا وقتی دربی را می بازید، می خواهید بازی ها زودتر از راه برسند. به کارتان ادامه دهید، این بخشی از شغل شماست.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • پاسخ وین رونی به گلایه فن دایک: این بخشی از شغل شماست