Web Analytics Made Easy - Statcounter

«داوود مهابادی» روز جمعه در پایان دیدار خوشه طلایی با مس کرمان که در ورزشگاه شهید چمران ساوه برگزار شد، به ایرنا، گفت: با داوری غیرمنصفانه و هند بازیکن تیم حریف، پنالتی به ضرر ما اعلام شد به ناحق گل خوردیم اما در ادامه بازیکنانم موفق شدند نتیجه را جبران کنند و گل مساوی را به ثمر برسانند.

وی بیان کرد: در نیمه نخست این دیدار چند موقعیت گل ایجاد شد ولی در نیمه دوم به دلیل کیفیت پایین زمین مسابقه، شاهد بازی فیزیکی از سوی هر ۲ تیم بودیم اما معتقدم که خوشه طلایی می توانست برنده بازی باشد و شایستگی لازم برای کسب سه امتیاز را هم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه ادامه داد: قضاوت در مورد جایگاه تیم در جدول رده‌بندی لیگ دسته اول زود است و ۲۹ هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده است و تیم ما هنوز در ابتدای راه است و قطعا هر روز روند بهتری خواهد داشت.

مهابادی عنوان کرد: تقویت تیم در نیم فصل و انجام تمرینات تاکتیکی برای هماهنگی هرچه بیشتر بازیکنان خوشه طلایی در دستور کار است و امروز هم غیبت ۲ نفر از بازیکنان تاثیر گذار یعنی وحید خشتان و محمد سرافراز در روند بازی امروز بسیار تأثیرگذار بود.

وی در مورد کیفیت نامناسب زمین ورزشگاه شهید چمران و سابقه ۲ بار آوارگی این تیم به همین دلیل و میزبانی از رقبا در شهرهای اراک، تهران و قم، ضمن تاکید بر اهمیت ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در ساوه گفت: تیم خوشه طلایی در سه سال اخیر در لیگ دسته اول بازی می‌کند و باید امکانات و شرایط ورزشی مطلوب‌تری برای بازیکنان فراهم شود.

سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه بیان کرد: بسیاری از شهرهای با جمعیت کمتر از ساوه، ورزشگاه مجهز دارند و مسئولان شهرستان باید ضمن تجهیز ورزشگاه شهید چمران نسبت به ساخت یک استادیوم مناسب اهتمام جدی داشته باشند.

خوشه طلایی ساوه امروز مقابل مس کرمان با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا با کسب هشت امتیاز از پنج مسابقه و با توجه به فاصله کمی که با صدر جدول دارد، در رقابت های آینده با امیدواری بیشتری به مصاف حریفان برود.

نماینده ساوه در هفته ششم و روز چهارشنبه ۲۶ آبان باید در خرم آباد به مصاف خیبر برود.

برچسب‌ها فوتبال ساوه استان مرکزی لیگ آزادگان لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ساوه استان مرکزی فوتبال ساوه استان مرکزی لیگ آزادگان لیگ دسته اول فوتبال وزارت ورزش و جوانان خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • عکس| اتفاق ویژه در ورزشگاه آزادی؛ جایگاه خاطره انگیز باز شد
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد