Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، طبق اعلام عصر جمعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که جدیدترین رنگ‌بندی کرونایی را در سامانه ماسک اعلام کرد، استان سمنان ۲ تغییر در رنگ بندی کرونایی داشت که بر اساس آن شهرستان شاهرود از قرمز تیره به نارنجی و شهرستان دامغان از قرمز تیره به قرمز تغییر رنگ داد.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان دامغان قرمز، شهرستان‌های شاهرود، سمنان و گرمسار در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان، سرخه و میامی نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز اعلام کرد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۲۷ هزار و ۹۱۸ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۱ آبان ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۳۲۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۱۵۸ نفر از آنها بستری شدند. همچنین مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۲۷ هزار و ۲۶۹ نفر رسید. 

برچسب‌ها ویروس کرونا ماسک سمنان شاهرود گرمسار دامغان فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماسک سمنان ویروس کرونا ماسک سمنان شاهرود گرمسار دامغان فاصله گذاری اجتماعی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی محدودیت های کرونا رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو

دریافت 29 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 847069 برچسب‌ها برف خبر مهم استان سمنان

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود
  • زایمان در منزل با کمک نیرو‌های عملیاتی اورژانس دامغان
  • اعزام ۱۷۰ نفر به حج عمره پس از ۹ سال
  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • اولین کاروان حج عمره مفرده از استان سمنان راهی سرزمین وحی شد
  • نخستین کاروان حج عمره استان سمنان اعزام شد
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • ترافیک سنگین در محور دامغان - سمنان