Web Analytics Made Easy - Statcounter

تارتار می گوید در ورزشگاه های ایران باید نظارت بیشتری باشد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می گوید بازیکنانم با شرافت کارشان را انجام داده‌اند و مسئولیت شکست هم با من است ولی تماس گرفتن با بازیکنان و کادر فنی برای من عجیب است.

به گزارش طرفداری، مهدی تارتار در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پیکان اظهار داشت:

بازی، بازی نزدیکی بود و متاسفانه طوری گل خوردیم که نسبت به آن به بازیکنان‌مان تاکید زیادی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درستی یا نادرستی پنالتی گرفته شده را نمی‌دانم و باید کارشناسی شود ولی در شرایط عادی کار پیکان برای گل زدن به ما خیلی سخت بود.

وی با اشاره به تغییر تصمیم داور برای نگرفتن پنالتی ذوب‌آهن عنوان کرد:

شاید VAR وارد فوتبال ایران شده و ما نمی‌دانیم. این برای بار دوم است که رخ می‌دهد، آنهم برای تیم‌هایی که من مربی‌اش هستم. سال گذشته اگر اشتباه نکنم در اصفهان یک پنالتی به نفع ما گرفته شد و در نهایت داور برگرداند و امروز نیز و در حالتی که من در ذوب‌آهن هستم و روبه‌روی پیکان بازی داریم این پنالتی به ضرر ما برگردانده شد. نمی‌دانم چرا داور به یکباره برگشت و نظرش عوض شد. امیدوارم عدالت رعایت شده باشد و داور اشتباه نکرده باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در ادامه اشاره کرد:

بحث دیگر این است که آیا این ورزشگاه استاندارد‌های لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در اختیار دارد؟ به چمن بلند این زمین بارندگی امروز را اضافه کنیم. شاید برای تیمی که بخواهد جمع بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند، مهم نباشد ولی برای تیمی که قصد سازندگی و ایجاد موقعیت دارد در این زمین به مشکل می‌خورد. من از ناظرین و مسئولین سازمان لیگ می‌خواهم که اجازه ندهند در هر ورزشگاهی بازی انجام شود. در رختکن ما، در مسیر استفاده از سرویس‌ها، آب جمع شده بود و خیلی سرد بود. بازیکنان ما با کاپشن نشستند تا ما صحبت کنیم. این درست نیست و باید نظارت بیشتر باشد.

تارتار اضافه کرد:

در کل به مجموعه پیکان برای این برد تبریک می‌گویم. مسئولیت باخت با من است ولی متاسفانه قبل از بازی تماس‌هایی با بازیکنان و کادر ما برقرار شد. به هیچ وجه مثل خیلی از مربیان نمی‌گویم بازیکن من خدای‌ناکرده کم کاری کرده است ولی تمرکز تیم مقابل را به هم زدن درست نیست. این تماس‌ها درست نیست. اصلا اسم نمی‌آورم اما باید در زمین مبارزه کنیم. تماس‌ گرفتن با هوادار، کادر یا بازیکن کار درستی نیست. بازیکن من با شرافت کارش را انجام داده است و مسئولیت شکست هم با من است ولی تماس گرفتن برای من عجیب است. با تیم مقابل چه کاری دارید؟

وی درباره اینکه آیا این موضوع را پیگیری می‌کنید: تصریح کرد:

اصلاً مهم نیست ولی سال پیش نیز این تفاقات رخ داده است. درست نیست که تماس بگیریم و از این و آن اطلاعات بگیریم که چه کار می‌کنند، به شما چه ارتباطی دارد که یک تیم چه کار می‌کند؟ مردانه بجنگید. 

وی در خاتمه گفت:

در پایان بازی به اکبریان (داور) گفتم که اگر عدالت رعایت نشده باشد ما نمی‌گذریم ولی اگر عدالت بوده که تشکر هم می‌کنیم.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: درست نیست ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضاییان موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، رامین رضاییان در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • شادی گل جنجالی جلوی چشم انزلی‌چی‌ها(عکس)
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است