Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:57:08 GMT

شاید VAR وارد فوتبال ایران شده و ما نمی‌دانیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۷۲۷

شاید VAR وارد فوتبال ایران شده و ما نمی‌دانیم

سرمربی ذوب آهن پس از بازی تیمش در خصوص شرایط این دیدار توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان، اظهار کرد: بازی نزدیکی بود اما متأسفانه به گونه‌ای گل خوردیم که خیلی تاکید کردیم بازیکنان ما این اشتباهات را نداشته باشند. درستی یا نادرستی پنالتی گرفته شده را نمی‌دانم و باید کارشناسی شود ولی در شرایط عادی کار پیکان برای گل زدن به ما خیلی سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاید VAR وارد فوتبال ایران شده و ما نمی‌دانیم. این برای بار دوم است که رخ می‌دهد، آن هم برای تیم‌هایی که من مربی‌اش هستم. سال گذشته اگر اشتباه نکنم در اصفهان یک پنالتی به نفع ما گرفته شد و در نهایت داور برگرداند و امروز نیز و در حالتی که من در ذوب‌آهن هستم و روبه‌روی پیکان بازی داریم این پنالتی به ضرر ما برگردانده شد. نمی‌دانم چرا داور به یکباره برگشت و نظرش عوض شد. امیدوارم عدالت رعایت شده باشد و داور اشتباه نکرده باشد.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: بحث دیگر این است که آیا این ورزشگاه استانداردهای لازم را برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در اختیار دارد؟ به چمن بلند این زمین بارندگی امروز را اضافه کنیم. شاید برای تیمی که بخواهد جمع بازی کند و از اشتباهات حریف استفاده کند، مهم نباشد ولی برای تیمی که قصد سازندگی و ایجاد موقعیت دارد در این زمین به مشکل می‌خورد. من از ناظرین و مسئولین سازمان لیگ می‌خواهم که اجازه ندهند در هر ورزشگاهی بازی انجام شود. در رختکن ما، در مسیر استفاده از سرویس‌ها، آب جمع شده بود و خیلی سرد بود. بازیکنان ما با کاپشن نشستند تا ما صحبت کنیم. این درست نیست و باید نظارت بیشتر باشد.

وی افزود: در کل به مجموعه پیکان برای این برد تبریک می‌گویم. مسئولیت باخت با من است ولی متأسفانه قبل از بازی تماس‌هایی با بازیکنان و کادر ما برقرار شد. به هیچ وجه مثل خیلی از مربیان نمی‌گویم بازیکن من خدای‌ناکرده کم کاری کرده است ولی تمرکز تیم مقابل را به هم زدن درست نیست. این تماس‌ها درست نیست. اصلاً اسم نمی‌آورم اما باید در زمین مبارزه کنیم. تماس گرفتن با هوادار، کادر یا بازیکن کار درستی نیست. بازیکن من با شرافت کارش را انجام داده است و مسئولیت شکست هم با من است ولی تماس گرفتن برای من عجیب است. با تیم مقابل چه کاری دارید؟

تارتار خاطرنشان کرد: اصلاً مهم نیست ولی سال پیش نیز این اتفاقات رخ داده است. درست نیست که تماس بگیریم و از این و آن اطلاعات بگیریم که چه کار می‌کنند، به شما چه ارتباطی دارد که یک تیم چه کار می‌کند؟ مردانه بجنگید.

وی ادامه داد: در پایان بازی به داور بازی گفتم که اگر عدالت رعایت نشده باشد ما نمی‌گذریم ولی اگر عدالت بوده که تشکر هم می‌کنیم.

کد خبر 534911

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درست نیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، کمیتۀ انضباطی هیئت فوتبال تهران اعلام کرد به‌دنبال حواشی رخ‌داده روز گذشته در جریان بازی تیم‌‎های اتحاد ستارگان و آرمان‌آفرینان در لیگ دو فوتبال تهران و ضرب‌وشتم داور و عوامل برگزاری بازی، ۵ عضو تیم ستارگان محروم شدند. 
درادامه در پی انتشار فیلم مهر و موم بیمارستان محب مهر، پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز شد، در مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و مهر و موم شده است. اما نکته جالب اینجاست که مهر و موم وقتی صورت گرفته که مراجعه کننده‌ها تو بیمارستان بودن و گلایه‌ای همیشگی از ترافیک که هیچ تلاشی هم برای حلش نمیشه خبر‌های ویژهای امشب تهران بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شاید لورکوزن به لطف داور بی‌شکست ماند!
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • محرومیت ۵ نفر به خاطر کتک زدن داور و ترافیک مشکلی همیشگی
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • به ستوه آمده‌ایم!