Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از انتخاب اعضای هیأت مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کاظمی نسب با اعلام این خبر اظهار کرد: دور دوم انتخابات اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی از ساعت هشت تا ۱۳:۳۰ جمعه، ۲۱ آبان ماه، با شرکت ۷۹ نفر از اعضا در مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این انتخابات با حضور سه ناظر از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتحادیه قرآنی کشور و سازمان دارالقران کریم برگزار شد.

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: پس از پایان انتخابات و شمارش آرا اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان خراسان رضوی انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، وی افزود: بر این اساس محمد صادق علمی، مهدی حسنی، حجت مجیدی، سید رضا حسینی، علیرضا عابدینی، سلمان حصاری، حسین ذبیحی، مهدی آقامحمدیان، محمدعلی حیدری، علی‌اکبر فقفوری، زهرا حمیدیان به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند. همچنین رقیه فتح‌آبادی، بی‌بی نفیسه طباطبایی و مرتضی جاودانی به عنوان بازرسان برگزیده شدند.

کاظمی‌نسب اضافه کرد: همچنین این انتخابات در شهرستان‌های کاشمر، سبزوار و خلیل‌آبادبه صورت غیر حضوری برگزار شد.

دور نخست انتخابات هیات مدیره اتحادیه موسسات و تشکل‌های قرآن و عترت خراسان رضوی پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ماه، در تالار شهر مشهد برگزار شد و به دلیل نرسیدن به حد نصاب موسسات حاضر انتخابات به زمان دیگری موکول شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انتخابات موسسات قرآنی موسسات قرآنی قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مشهد خراسان رضوي اتحادیه موسسات و تشکل های قرآن و عترت مدیره اتحادیه موسسات فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد

"اعظم السادات برغمدی" با بیان این که دبیرخانه طرح ملی تلاوت قرآن کریم در مشهد دایر است گفت: همه دختران ۱۴ تا ۲۴ سال می‌توانند در این طرح شرکت کنند و از آموزش‌های ویژه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: کار ثبت نام از دختران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد و علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام به تارنمای طرح ملی قرآن حفظ نور https://beitnarjes.ir/Article/Single/۴۸ مراجعه کنند.

مدیرطرح ملی قرآنی حفظ نور کشور گفت: تربیت نسل جوان، تربیت نسل قرآنی مهدوی، کمک به خواسته رهبری در خصوص تربیت حافظ قرآنی و انتقال فرهنگ قرآنی به خانواده ها از جمله اهداف این طرح است.

برغمدی افزود: این طرح فرصت بی‌نظیری پیش‌ روی دختران علاقه مند به قرآن در استانها قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و عترت و نماز به میزبانی شهر کهک
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد