Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه ذوب آهن در مورد شکست مقابل پیکان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، فرشاد دادفر سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در خصوص بازی با پیکان و داوری این بازی گفت: ما بازی خوبی انجام دادیم، ولی کیفیت زمین اصلاً در حد استاندارد و لیگ برتر نبود. داور یک تصمیمی گرفت و بعد از آن تصمیمش را برگرداند و به جز اینکه زمان بازی هدر رفت، تب و تاب بازی خوابید و کارشناسان باید نسبت به این تصمیم نظر بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تغییر محل برگزاری بازی گفت: به هر حال پیکان در یک استان دیگر است. یک ورزشگاهی را به ما معرفی کرده بودند و روز چهارشنبه تغییر کرد. بارندگی هم باعث شد آن کیفیتی که ما برای این زمین مدنظر داشتیم، مهیا نشود. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشاد دادفر ذوب آهن اصفهان فرشاد دادفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان

تیم فوتبال مس رفسنجان با شکست پیکان در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌ فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، از ساعت 17:45 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای مس مقابل پیکان تهران صف‌آرایی کرد که  این دیدار در 90 دقیقه با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت تا دو تیم کار را در وقت‌های اضافه دنبال کنند.

جلال‌الدین علی‌محمدی در دقیقه 32 زننده  گل  مس رفسنجان بود و ابوالفضل زمانی در دقیقه 48 گل تساوی را برای پیکان به ثمر رساند.

تلاش دو تیم در پایان 120 دقیقه نتیجه‌ای در پی نداشت تا مس رفسنجان در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4. و در مجموع 6 بر 5 به پیروزی برسد و به عنوان نخستین تیم جواز حضور در بین 8 تیم برتر جام حذفی را کسب کند.

داوری این دیدار برعهده مهدی اجاقی است که علی قربانی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • چالش عجیب برای عنایتی قبل از سفر به قزوین
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان