Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@05:42:34 GMT

اعضای کمیسیون ورزشکاران معرفی شدند +عکس

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۵۹۲۳

اعضای کمیسیون ورزشکاران معرفی شدند +عکس

پس از شمارش آرای اخذ شده از ورزشکاران واجد شرایط، اعضای کمیسیون ورزشکاران معرفی شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شمارش آرای انتخابات کمیسیون ورزشکاران به پایان رسید و اعضای این کمیسیون معرفی شدند.

سجاد گنج زاده با 88 رای، حسن یزدانی با 79 رای، ذبیح اله پورشیب با 71 رای، احسان حدادی با 67 رای، بهداد سلیمی با 63رای، امین بوداغی با 61رای، شهربانو‌ منصوریان با 60رای، مجتبی عابدینی با 59 رای، زهرا نعمتی با 58 رای، فرزانه فصیحی با 57 رای، حمیده عباسعلی با 51 رای، مصطفی نودهی با 49 رای، محمد رضا گرایی با 46رای، نجمه خدمتی با 41 رای و حسین ساوه شمشکی با 41 رای بعنوان 15 نفر منتخب کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق ماده 4بنده 2 آیین نامه کمیسیون ورزشکاران حداکثر سه ورزشکار از هر فدراسیون ورزشی که ورزشکاران آنها حـداقل در یکـی از سـه دوره اخیـر بازی‌هـای المپیک تابستانی یا زمستانی مدال آور بودند، می‌توانند عضو کمیسیون باشند. سایر فدراسیون های ورزشی المپیکب و غیــر المپیکب صـرفاً می‌توانند یک عضو داشته باشند.

از 452 نفر ورزشکاری که می‌توانستند در رای‌گیری شرکت کنند، 132 ورزشکار رای خود را در صندوق انداختند. حسن تفتیان و افشین نوروزی به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران بر روند شمارش آرا نظارت داشتند.

56 کاندیدا برای حضور در کمیسیون ورزشکاران ثبت نام کردند که در نهایت 15 نفر انتخاب شدند.رئیس کمیته ملی المپیک هم می‌تواند تا چهار نفر را در کمیسیون منصوب کند و البته هادی ساعی که عضو کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا است، طبق آیین نامه با حق رای عضو این کمیسیون خواهد بود.

از میان  ترکیب جدید این کمیسیون یک نفر عضو هیات اجرایی دوره بعد کمیته ملی المپیک می شود و شش نفر هم در انتخابات کمیته ملی المپیک با حق  رای می توانند حضور داشته باشند.

 دومین دوره انتخابات کمیسیون ورزشکاران| تلاش‌های دقیقه نودی خواهران منصوریان برای کسب رای/ حضور ورزشکاران با فرزندانشان در انتخابات+ عکس


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • کیومرث هاشمی: معافیت‌هایی برای نفر سوم جهان و دوم و سوم آسیا در راهند
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم/ تشکر رهبری از ورزشکران بی سابقه بود
  • هاشمی: نیم همت برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها درنظر گرفتیم