Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن در دیدار معوقه هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: پیش بینی یک دیدار سخت را می‌کردیم. می‌دانستیم با توجه به شکل دفاعی خوب ۲ تیم، موقعیت گل کمی روی دروازه‌ها ایجاد می‌شود. شکل خوب و با برنامه بودن تیم ما در زمین دیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول ۹۰ دقیقه دروازه‌بان ما یک واکنش هم نداشت. بازیکنانم به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردند که به گل‌های دیگر هم برسند. خدا را شکر که توانستیم یک بازی خیلی سخت را ببریم و ۳ امتیاز شیرین را کسب کنیم.

حسینی در ادامه گفت: بازیکنان ما لایق بهترین‌ها هستند، زیرا با دل و جان کار می‌کنند. خیلی از بازیکنان این فصل ما از لیگ‌های دسته اول و دوم جذب شدند. برخی بازیکنان فصل گذشته ما هم محصول آکادمی پیکان هستند. باید از سیامک رحیم‌پور، علی الله کرم، محمود انصاری و سایر مربیانی که به بازیکنان آکادمی میدان دادند و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردند، تشکر می‌کنم و تبریک می‌گویم. این مربیان خیلی کمک حال ما بودند. امشب تیم خیلی خوبی به فوتبال ایران معرفی شد.

او درباره تقابل با تیم فصل گذشته خود گفت: بازی از لحاظ کسب ۳ امتیاز برای هر ۲ تیم خیلی مهم بود، زیرا بین ۲ تیم جابه‌جایی از لحاظ بازیکن و مربی در این فصل صورت گرفت. فشار زیادی روی من وجود نداشت، زیرا سرمایه‌گذاری تیم حریف را نداشتیم. قراردادهای ما به هیچ‌وجه قابل مقایسه با ذوب‌آهن نیست. نباید شرایط به سمتی برود که کادر فنی ۲ تیم به هم بی‌احترامی کنند و باید بتوانیم احساسات خودمان را کنترل کنیم. 

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره پنالتی که نزدیک بود برای ذوب آهن گرفته شود گفت: در آن صحنه نزدیک بود حق تیم ما ضایع شود.اگر به ضرر ما پنالتی می‌گرفتند، ظلم در حق پیکان بود. تصاویر تلویزیونی موجود است و همه متوجه آن اتفاق شدند. 

او درباره دلیل تغییر ورزشگاه این بازی گفت: زمین ورزشگاه شهدای شهرقدس در بازی برابر نفت مسجدسلیمان، تیم ما را اذیت کرد و ۳ امتیاز آن مسابقه را از دست دادیم. بار‌ها گفته‌ام که در تهران تنها زمین باکیفیتی که می‌توان در آن فوتبال خوبی بازی کرد، ورزشگاه آزادی است.

حسینی در خصوص اظهارات مهدی تارتار مبنی بر تماس با بازیکنان و مربیان ذوب‌آهن قبل از بازی گفت: ما تماس گرفته‌ایم؟ این کار را انجام بدهیم که چه اتفاقی بیفتد؟ دوره این حرف‌ها گذشته و فوتبال بازی‌ای است که باید برای آن زحمت کشید. یک روز اتفاقات به سودت رقم می‌خورد و یک روز به سود تیم حریف. همان گونه که از برد خوشحال می‌شویم، باید طاقت باخت را هم داشته باشیم و فنی صحبت کنیم. این صحبت‌ها به هیچ‌ وجه برای تیمی که سالم کار می‌کند، زیبنده نیست. در این فوتبال همه من را می‌شناسند. اگر چنین صحبت‌هایی نکنیم خیلی بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره نزدیک شدن تیمش به صدر جدول عنوان کرد: اصلاً به جدول نگاه نمی‌کنیم، زیرا هفته چهارم است. موضوعی که من را خوشحال می‌کند، این است که برخی جوانان خوب، سالم، با اخلاق و قوی پیدا کرده‌ام و به کار کردن با آن‌ها افتخار می‌کنم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم. باید از تک تک بازیکنانم تشکر کنم، زیرا تمرینات خیلی سختی را می‌گذرانیم.

بیشتر بخوانید

پیکان یک - ذوب آهن صفر/ تک گل کوشکی خودروسازان را به یک قدمی صدر رساند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان باشگاه ذوب آهن اصفهان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۵۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد

به گزارش همشهری‌آنلاین، در نخستین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران، مس رفسنجان در یک نبرد تماشایی موفق به شکست پیکان شد و به جمع ۸تیم برتر این رقابت‌ها صعود کرد. مس در خانه بازی می‌کرد و در سراسر زمان مسابقه تیم برتر میدان بود. البته از آن‌سو رضا عنایتی هم تیم بسیار جوانی را با میانگین سنی تقریبا ۲۲سال به زمین فرستاده بود که همین جسارت، قابل ستایش به‌نظر می‌رسد. در هر صورت بازی در طول ۱۲۰دقیقه با تساوی یک - یک به پایان رسید و این در حالی است که انبوه موقعیت‌های گل نارنجی‌ها پشت سر هم از دست رفت. در این میان درخشش محمدرضا دیناروند، دروازه‌بان جوان پیکان هم یکی از نکات ویژه بازی بود که توجه بسیاری از ناظران را جلب کرد. به این ترتیب مس رفسنجان بعد از شکست استقلال، موفق به عبور از سد پیکان هم شد تا به قول محرم نویدکیا شانس خودش را برای قهرمانی در این مسابقات بیازماید.

این روزها اما دنیا به کام محرم است. کمتر کسی می‌توانست تصور کند بازگشت او به مربیگری در لیگ برتر بعد از حدود یک سال‌ونیم خانه‌نشینی، چنین نتایج درخشانی داشته باشد. نویدکیا تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده ساکت الهامی را تحویل گرفت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن سر و سامانی به آن بخشید. بد نیست بدانید مس محرم در جدول دور برگشت با ۱۵امتیاز از ۹بازی بعد از پرسپولیس و استقلال در رده سوم قرار دارد. در جام‌حذفی هم گفتیم که موفقیت‌های مس باعث شده این تیم آرزوهای بلندبالایی برای خودش تعریف کند. مهم‌تر از همه اینها اما اخلاق و رفتار توأم با نجابت و وقار نویدکیاست که دوست و دشمن را به تحسین واداشته. از محرم و تیمش لذت ببریم و آرزو کنیم این روند همچنان ادامه داشته باشد.

کد خبر 847369 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه مس رفسنجان جام حذفی فوتبال

دیگر خبرها

  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم