Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجری که برنامه پرواز نافرجام و منجر به مرگ «امیلیانو سالا» فوتبالیست فقید آرژانتینی را تدارک دیده‌بود، به ۱۸ ماه حبس محکوم شد.

«دیوید هندرسون» ۶۷ ساله به جرم عدم رعایت پروتکل‌های امنیتی که به مرگ بازیکن ۲۸ ساله آرژانتینی و «دیوید ایبوستون» خلبان هواپیمای مذکور منجر شد، متهم  شده بود.

هواپیمای حامل سالا در ژانویه ۲۰۱۹ در حال پرواز از نانتس فرانسه به کاردیف، در کانال مانش سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هندرسون ماه گذشته از سوی دادگاه به دلیل به‌خطر انداختن امنیت هواپیما مجرم شناخته شد.

جسد سالا که تنها چند روز پیش از این سانحه با قراردادی به ارزش ۲۰میلیون دلار از باشگاه نانتس به کاردیف ولز پیوسته بود، یک ماه بعد پیدا شد و این در حالی است که جسد خلبان هنوز پیدا نشده‌است.

در جلسه دادرسی این موضوع نیز مطرح شد که ایبوستون فاقد گواهی‌نامه خلبانی تجاری بوده و صلاحیت پرواز در شب را نداشته‌است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او

به گزارش روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره ۱۰" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

دیگر خبرها

  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • آمار خیره‌کننده مسی در سال ۲۰۲۴
  • ببینید | حرکت هماهنگ دختران شیرازی در کنسرت آقای خواننده
  • گل‌ها و مهارت‌های فرانکو ماستانتونو، پدیده ۱۶ ساله آرژانتینی مدنظر رئال مادرید برای فصل آینده + ویدئو
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • جزئیات تصحیح برگه‌های امتحانات کشوری پایه ششم و نهم
  • گل ها و مهارت های فرانکو ماستانتونو، پدیده 16 ساله آرژانتینی و بازیکن مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده / فیلم
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • رقص هماهنگ مهران مدیری و محمدرضا شریفی‌نیا در یک فیلم + ویدئو
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او