Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فابریتزیو رومانو، دنی آلوز یکی از مهره های مدنظر ژاوی برای افزایش کیفیت و سطح به حساب می آید و سرمربی جدید بارسلونا به زودی می تواند روی او حساب کند. دنی آلوز ۳۸ ساله که چند ماه قبل از سائوپائولو جدا شد، به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا می پیوندد. دو طرف برای نهایی کردن قرارداد در انتظار اجازه لالیگا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توافق امضای یک قرارداد یک ساله امروز و پس از تماس مستقیم با آلوز حاصل شد.

دنی آلوز در سال ۲۰۰۸ به بارسلونا پیوست و در این تیم به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کرد. مدافع راست برزیلی در سال ۲۰۱۶ از نیوکمپ خارج شد و به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال از لحاظ تعداد جام به بلوگرانا برمی گردد.

کد خبر 637175 برچسب‌ها لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لالیگا اسپانیا تیم بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم

سال 2010 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2009/10،‌ دو تیم بارسلونا و اینتر در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. این دیدار نهایتا با تک گل جرارد پیکه در دقیقه 84 به سود بارسلونا خاتمه یافت اما شاگردان ژوزه مورینیو با توجه به پیروزی 3-1 در بازی رفت، به فینال راه یافتند. 

دانلود (30.2MB)

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است