Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@03:05:50 GMT

آب و کم آبی باید با عدالت تقسیم شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۶۴۶۷

‍‍‍‍‍‍

وزیر نیرو در جمع کشاورزان اصفهان با بیان اینکه از دولت گذشته سد‌های خالی و پروژه‌های تعطیل به ارث رسیده است، گفت: این خواست شما و ماست که آب و کم‌آبی با عدالت تقسیم شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  "علی‌اکبر محرابیان" وزیر نیرو با حضور در جمع کشاورزان اصفهان، اظهار کرد: ارثی که امروز به دولت رسیده، سد‌های خالی، سوء مدیریت و پروژه‌های تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اگر پروژه‌های حوضه زاینده‌رود در زمان خودش اجرا می‌شد، امروز شاهد این همه رنج نبودیم.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه مهم‌ترین هدف دولت، فعال شدن پروژه‌های تعطیل است تا مردم از مواهب آن استفاده کنند، افزود: امروز با حضور نمایندگان مجلس و استاندار و نمایندگان کشاورزان که همگی نمایندگان شما هستند تصمیمات انقلابی خواهیم گرفت.

وزیر نیرو با تاکید بر اینکه باید با رعایت عدالت، خود را با کم‌آبی سازگار کنیم، اظهار کرد: این خواست شما و ما است که آب و کم‌آبی باید به عدالت تقسیم شود، ضمن این‌که باید بتوانیم با این میزان آب، تولید را اضافه کنیم.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: خشکسالی ، محرابیان ، بارش ، وزیر نیرو

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خشکسالی محرابیان بارش وزیر نیرو وزیر نیرو کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم

انور ابراهیم، نخست‌وزیر مالزی، روز سه‌شنبه از کشور‌های عربی و مسلمان خواست در برقراری عدالت برای مردم فلسطین «ثابت و استوار» باقی بمانند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، انور با تاکید بر لزوم محاکمه اسرائیل به دلیل «همه جنایات مرتکب شده علیه فلسطین»، گفت: «همه طرف‌ها باید نسبت به تهاجم غیرقانونی اسرائیل و اشغال سرزمین فلسطین که عامل اصلی این درگیری طولانی‌مدت است، اعتراض کنند.»

بیانیه انور پس از دیدار وی با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی، در حاشیه نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض صادر شد.

پیش از این، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در اظهاراتی تاکید کرد که ریاض مخالف آوارگی مردم غزه است. محمد بن سلمان تصریح کرد که عربستان تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها برای توقف تنش‌ها در غزه و جلوگیری از گسترش آن، می‌کند.

ولیعهد عربستان سعودی همچنین با تاکید براینکه ریاض قاطعانه مخالف آوارگی مردم فلسطین است، گفت که کشورش همواره در کنار مردم فلسطین برای دستیابی به حقوقشان برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه است.

با گذشت بیش از شش ماه از حمله اسرائیل به نوار غزه، بخش‌های وسیعی از غزه به ویرانه‌ای تبدیل شده بود و ۸۵ درصد از جمعیت غزه در بحبوحه محاصره فلج کننده مواد غذایی، آب سالم و دارو مجبور به آواره شدن داخلی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • از بین رفتن کلونی‌های معتادان متجاهر در تهران
  • بازداشت ۲۱۰ نفر در اعتراضات «روز کارگر» در ترکیه
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • حمایت تمام قد وزیر کشور از قرارداد زاکانی با چینی ها /تهران تقسیم می شود؟
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم