Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محسن بیاتی نیا افزود:

اطلاعاتی که من دارم حاکی از آن است که روند پرونده ما در CAS به سود باشگاه سایپا در حال انجام است و امیدوارم این اطلاعات درست باشد. با طی شدن مراحل قانونی و پس از آن صدور رای، وضعیت مشخص می‌شود. سایپا این شایستگی و ظرفیت را دارد که خودش به لیگ برتر بازگردد و به داشته‌های خود ایمان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقات دیدار جنجالی سایپا و پیکان پس از دیدار از هفته بیست و سوم لیگ برتر در فصل گذشته به وجود آمد. جایی که شاگردان «مهدی تارتار» در جریان بازی توانستند با نتیجه ۲ بر یک حریفشان را شکست دهند اما در واپسین دقایق بازی، یک اشتباه صورت می گیرد و پیکانی‌ها ششمین تعویض خود را انجام دادند. همین موضوع منجر شد تا پرونده این بازی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیری شود و این کمیته بازی را ۳ بر صفر به سود تیم پیکان اعلام کرد. در ادامه نیز پیکانی‌ها به این رای اعتراض کردند و سرانجام روز گذشته کمیته استیناف، پیکان را در این بازی پیروز اعلام کرد.

بعد از این ماجرا باشگاه سایپا که اکنون در لیگ دسته یک حضور دارد موضوع را به دادگاه حکمیت ورزش کشاند.
محسن بیاتی نیا در ادامه این گفت و گو خاطر نشان کرد:

نسل ما نسلی است که فوتبال جام‌جهانی را دیده و به دانش روز دست یافته است. شادی و خنده‌های فوتبال، ناکامی‌ها و اشک‌های آن را دیده‌ایم. مهدی مهدوی‌کیا، محسن خلیلی و بسیاری از بازیکنان دیگر امروز وارد چرخه فعالیت شده‌اند که این برای آینده فوتبال خیلی خوب است. دیگران کار کردند و کاشتند، ما برداشتیم و استفاده کردیم و امروز ما باید میراثی ماندگار برای آیندگان باقی بگذاریم تا آنها نیز بتوانند از آن استفاده کنند. به نظر من فوتبال تهران هر چه قوی‌تر باشد فوتبال کشور در سطح کلان قوی‌تر می شود که این بسیار خوب است.

بازیکن اسبق فوتبال ایران در مورد اتفاقات اخیر تیم ملی افزود:

من به همه بزرگان و پیشکسوتان احترام می‌گذارم، اما اعتقاد دارم در برخی از موارد نباید ورود کرد چرا که باید در نهایت یک طرف را گرفت. با تمام احترامی که برای همه دوستان قائل هستم اما اعتقاد دارم باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام گذاشت و اگر به جایی برسیم که بخواهیم انتخاب کنیم من به نظر اسکوچیچ معتقدم چرا که در نهایت او باید پاسخگوی نتایج باشد.

بیاتی‌نیا یادآور شد:

مهدی طارمی را خیلی دوست دارم و اعتقاد دارم او یکی از بازیکنان خوب و مطرح ماست که برای تیم ملی هم زحمات بسیاری کشیده اما فراموش نکنیم نفر اول تیم ملی، سرمربی تیم است و همه او را مسئول نتایج تیم ملی می دانند.
وی در خصوص دیدار ایران و لبنان هم گفت: یک برد دلچسب برای ما به دست آمد، نکته مهم این بازی آنجایی بود که بازیکنان دست از تلاش برنداشتند و در ۵ دقیقه باخت را با برد عوض کردند. این خیلی مهم بود که همه برای موفقیت جنگیدند اما اگر قرار باشد برابر تیم‌های بزرگ هم این گونه گل بخوریم کارمان سخت می‌شود، چرا که نمی‌توانیم دروازه آنها را به این راحتی باز کنیم و شاید روند تیم دچار اختلال شود.

بازیکن اسبق فوتبال ایران یادآور شد:

پیش از این هم گفته بودم تیم ما لیاقت برد را دارد اما باید با برنامه و تمرکز در زمین بازی حاضر شود، نقص‌هایی داشتیم که باید برطرف شود و امیدوارم این تیم در نهایت موفق شود و بتواند از اعتبار و آبروی فوتبال ایران در جام جهانی به خوبی دفاع کند.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته و در پایان دور رفت مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر موفق شد لبنان را در خانه با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سایپا لیگ برتر محسن بیاتی نیا اخبار لیگ برتر دادگاه CAS سایپا لیگ برتر محسن بیاتی نیا فوتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های اشتباه اوسمار باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند.

حمید درخشان سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو درباره عملکرد تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: فکر می‌کنم که تیم ما هم شروع خوبی داشته و هم بازی‌های خوبی را انجام داده است و با عملکرد خوب به جایی رسیده است که در فینال حضور دارد، من فکر می‌کنم تیم‌ها نسبت به سال گذشته که حضور داشتند تغییرات زیادی را داشتند که در زمینه فوتبالی رشد داشتند و نشان دادند که سال‌ها کار کردند و برنامه ریزی کردند و بر اساس آن توانستند بازی‌های خوبی را ارائه بدهند و کار را برای ما سخت‌تر کردند.

درخشان درباره نقاط ضعف تیم ملی در شب گذشته در مرحله نیمه‌هایی مقابل ازبکستان گفت: همانطور که در جام ملت‌های فوتبال شاهد بودیم، می‌بینیم که کشور‌های اطراف ما خیلی ترقی و پیشرفت کرده‌اند، به دلیل اینکه برنامه ریزی داشتند و رکن اصلی این تغییرات را در فوتبال جام ملت‌های آسیا دیدیم، که این تغییرات مثبت در فوتسال آن‌ها هم رخ داد که خوشبختانه بچه‌ها موفق شدند، موفقیت بازیکنان ایران این زمینه را مهیا کرد که ما هوشیار باشیم تا تلاش بیشتری کنیم و موقعیتمان را حفظ کنیم، اما نیاز به برنامه ریزی بلند مدت داریم و این کار‌ها نیاز به هزینه دارد تا این برنامه‌ها را در آینده داشته باشیم تا موفقیت‌های بیشتری را به دست بیاوریم.
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که دیدار نهایی برابر تایلند میزبان را چطور می‌بیند، اظهار کرد: مطمئناً تیمی که به فینال رسیده است تیم خوبی بوده است که در این مرحله حضور پیدا کرده است که این نشان دهنده سخت‌تر شدن کار برای ما می‌باشد، دیگه مانند گذشته نیست که برویم و به تیم‌های رقیب شیش گل بزنیم، زیرا که دیگه تیم‌ها برنامه ریزی دارند و کارفنی خود را توسعه می‌دهند، به همین خاطر کار سختی را در فینال داریم، اما بچه‌های ما توانایی این را دارند که در فینال هم بازی خوبی را انجام دهند که انشالله موفق می‌شوند.
سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی شب گذشته پرسپولیس و آلومینیوم که با پیروزی تیم اراکی همراه بود، گفت: با احترامی که در قبال تیم آلومینیوم قائل هستم، اما انتظارات از پرسپولیس بیشتر بود، تیم آلومینیوم هم دوندگی خوبی داشت و هم شرایط خوبی را برای خودش به وجود آورد و نکته اصلی مهم این بازی این بود که این تیم ناامید نشد و عقب هم افتاد خیلی تلاش کرد که به نتیجه دلخواه خود برسد و همین اتفاق هم افتاد و این تلاش جوابگو بود، اما این طرف قضیه هم ما دوبار جلو افتادیم و هر دوبار هم نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم که فکر می‌کنم دلایل فنی داشت و با تغییراتی که انجام دادیم باید به تیم کمک می‌کرد که این اتفاق رخ نداد و تغییرات خوبی را نداشتیم و همین باعث شد که روند رو به جلو را از دست بدهیم و این اتفاق موجب شد که تیم آلومینیوم بیشتر روی بازی تسلط پیدا کند و بتواند تاکتیکش را پیاده کند روی پرسپولیس و سرخپوشان مجبور شدند دست و پا بسته قبول کنند و در نهایت بازی تساوی شد و این تساوی هم در نهایت رسید به ضربات پنالتی و پرسپولیس حتی بازیکنان خوبی را هم به عنوان ضربه زن پنالتی نداشت و ایت اتفاق باعث شد که جام را از دست بدهیم.

حمید درخشان در خصوص اینکه آیا قبول دارد تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد یا خیر ادامه داد: هرکسی نظر شخصی خود را بیان می‌کند، اما من از نظرفنی باید بگم که جام حذفی رویدادی است که می‌شود با قهرمانی در آن راحت‌تر به لیگ قهرمانان آسیا رسید، اما این اتفاق رخ نداد و تعویض‌های اشتباه سرمربی باعث شد که بازی را از دست دهیم و در نهایت بازنده این بازی باشیم، تعویض‌هایی که انجام شد هیچکدام نتوانست کمک حال پرسپولیس باشد و یا جریان بازی را عوض کند، رفته رفته علاوه بر اینکه بازی را از دست دادیم شیرازه تیم به هم خورد و تاکتیک تیمی هم درست انجام نشد و در نهایت غافل گیر شدیم و بازی را واگذار کردیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • پناه عجیب اریک تن هاخ به تاریخ؛ وقتی تیم‌سازی مفهومش را از دست می‌دهد
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟