Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@16:15:30 GMT

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال + جدول

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۶۶۵۵۰

نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال + جدول

هفته نهم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم های ملی حفاری، فولاد زرند، فردوس قم، سن ایچ و کراپ الوند به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته نهم لیگ برتر فوتسال پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ آبان ماه با برگزاری هفت دیدار به پایان رسید.

تیم فوتسال ملی حفاری در این هفته میزبانی تیم راگا بود که با نتیجه دو بر صفر و گل‌های امید خانی این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی حفاری با این پیروزی شش امتیازه شد و در رده سیزدهم جدول قرار گرفت، راگا هم با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به حفاری در رده دوازدهم جای گرفت.

تیم فوتسال چیپس کامل مشهد رو در روی مقاومت البرز حاضر شد که دو تیم به تساوی پر گل پنج بر پنج رضایت دادند، گل‌های چیپس کامل مشهد را محمد عیدی، سینا هادیان، ناصر حاجی، محمد پیکان، سیدسجاد رضوانی و گل‌های مقاومت البرز را سهیل جامدی (۲ گل)، علیرضا ابوالقاسمی‌فرد، شهاب طالبی، ناصر حاجی (گل‌بخودی) به ثمر رساندند. چیپس کامل با این تساوی و ۱۱ امتیاز در رده هفتم و مقاومت البرز با ۲۰ امتیاز در جایگاه چهارم قرار گرفتند.

تیم فوتسال زندی بتن مقابل فولاد زرند قرار گرفت که با نتیجه دو بر سه از این تیم شکست خورد، گل‌های زندی بتن را مهدی دهقان‌نژاد، شهرام شریف‌زاده و گل‌های فولاد زرند را کامبیز گمرکی (۲ گل)، محمدجواد و ضیاالدینی به ثمر رساندند. زندی بتن با هشت امتیاز در رده هشتم و فولاد زرند با ۹ امتیاز در جایگاه دهم قرار گرفتند.

تیم فوتسال فردوس قم میزبان تیم سپاهان بود که با نتیجه پنج بر سه این تیم را شکست داد و با ۹ امتیاز گل کمتر نسبت به فولاد زرند و سپاهان در جایگاه یازدم قرار گرفت، سپاهان هم با ۹ امتیاز در رده نهم جدول جای گرفت. گل‌های فردوس قم را روح‌الله ایثاری (۲ گل)، سعید قلندری، میرحسین رضوی، مسعود عباسی و گل‌های امیررضا خون‌جهان، رضا آبگون، بابک نصیری به ثمر رساندند.

تیم فوتسال مس سونگون و گیتی پسند در حساس‌ترین بازی هفته به مصاف هم رفتند که دو تیم به تساوی سه بر سه رضایت دادند، گل‌های مس را علیرضا عسگری‌کهن (۲ گل)، محمدحسین درخشانی و گل‌های گیتی پسند را علی‌اصغر حسن‌زاده (۲ گل)، سعید احمدعباسی به ثمر رساندند. گیتی پسند با این تساوی و صدرنشینی را از دست داد و با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت، مس سونگون هم با ۲۰ امتیاز در رده سوم جای گرفت.

تیم فوتسال سن ایچ ساوه به مصاف فرش آرا رفت که با نتیجه چهار بر سه این تیم را شکست داد و با ۲۴ امتیاز صدرنشین شد، فرش آرا هم با ۱۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به چیپس کامل مشهد در جایگاه ششم قرار گرفت. گل‌های سن ایچ را علی مروتی، پژمان بهادیوند، علیرضا جوان، مهدی عامری و گل‌های فرش آرا را سینا ممبینی (۲ گل)، حامد عبداللهی به ثمر رساندند.

تیم فوتسال شهروند ساری رو در روی کراپ الوند صف آرایی کرد که با نتیجه چهار بر یک از این تیم شکست خورد. گل‌های کراپ الوند را مهدی جاوید (۳ گل)، محمد شجری و تک گل شهروند ساری را بهنام فعال به ثمر رساندند. کراپ با این پیروزی ۱۸ امتیازه شد و در رده پنجم جدول قرار گرفت، شهروند ساری هم با همان دو امتیازی که داشت در رده آخر جدول باقی ماند.

جدول لیگ برتر فوتسال در پایان هفته نهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

کد خبر 534946

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال فوتسال ایران تیم فوتسال مس سونگون لیگ فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان نتایج هفته نهم لیگ برتر فوتسال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته نهم لیگ برتر فوتسال ثمر رساندند امتیاز در رده فولاد زرند تیم فوتسال قرار گرفت چیپس کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال

سرمربی منچسترسیتی به تیم خودش و همچنین به تیم آرسنال در خصوص ادامه لیگ برتر انگلیس هشدار داد.

به گزارش مشرق، پپ گواردیولا به منچسترسیتی و آرسنال هشدار داد که ممکن است مانند لیورپول دچار لغزش شوند. پپ اعتقاد دارد رقابت برای قهرمانی لیگ برتر هنوز ادامه دارد و نباید تصور شود سیتی یا آرسنال قهرمان معتبرترین لیگ دنیا خواهد شد.

سیتی پنج شنبه شب با پیروزی مقتدرانه مقابل برایتون، فاصله خود را با آرسنال صدرنشین به یک امتیاز کاهش داد. لیورپول نیز پس از شکست‌ مقابل کریستال پالاس و اورتون به رده سوم جدول سقوط کرد تا با صدر جدول سه امتیاز فاصله داشته باشد.

گواردیولا در خصوص شرایط رقابت برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس به اسکای اسپورت گفت: خیلی چیزها ممکن است اتفاق بیفتد. اتفاقی که برای لیورپول مقابل کریستال پالاس و اورتون افتاد، ممکن است برای ما هم رخ دهد یا ممکن است برای آرسنال اتفاق بیفتد. هیچ تیمی برای قهرمانی در امنیت کامل قرار ندارد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • کلوپ: کی گفته ممکن نیست قهرمان شویم!
  • نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۵۱ درصد رسید + جدول
  • تناقض سازمان‌ لیگ و سردرگمی تیم‌ها/حرف قنبرزاده حرف آخر است؟
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏