Web Analytics Made Easy - Statcounter

انگلیس به لطف برتری پُرگل مقابل آلبانی، تنها یک امتیاز با قطعی کردن صعود خود به دور نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ فاصله دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته نهم دور انتخابی جام جهانی 2022 قطر در قاره اروپا جمعه شب ایتالیا در گروه C میزبان سوئیس بود و با تساوی یک - یک متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه سیلوان ویدمار در دقیقه 11 دروازه قهرمان یورو 2020 را گشود، اما جیووانی دی‌لورنتزو در دقیقه 36 گل تساوی بازی را به ثمر رساند. آتزوری در دقیقه 90 هم صاحب یک ضربه پنالتی شد که جورجینیو آن را هدر داد.

ایرلند شمالی در دیگر دیدار این گروه با تنها گل بناس ساتکوس در دقیقه 18 (گل به‌خودی) بر لیتوانی غلبه کرد. ایتالیا و سوئیس که در آخرین دیدار خود به ترتیب مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان صف‌آرایی می‌کنند، با 15 امتیاز و بر حسب تفاضل گل رتبه‌های اول و دوم جدول گروه C را به خود اختصاص داده‌اند.

برتری 9 گله ژرمن‌‌ها، توقف پرتغالِ 10 نفره و صدرنشینی اسپانیا

در گروه F دانمارک با نتیجه 3 بر یک از سد جزایر فارو گذشت و رکورد صد درصد پیروزی خود را تداوم بخشید. اسکاتلند هم با نتیجه 2 بر صفر بر مولداوی غلبه کرد و اتریش با نتیجه 4 بر 2 مقابل رژیم اشغالگر قدس پیروز شد. در این گروه پس از دانمارکِ صعود کرده، اسکاتلند با 20 امتیاز جایگاه خود را در رتبه دوم جدول قطعی کرده است.

همچنین در گروه I انگلیس با پیروزی 5 بر صفر، شکست سنگینی بر آلبانی تحمیل کرد. هری مگوایر در دقیقه 9، هری کین در دقایق 18، 33 و 2+45 و جردن هندرسون در دقیقه 28 برای سه‌شیر گلزنی کردند. انگلیس با 23 امتیاز و اختلافی سه امتیازی نسبت به لهستانِ رده دومی، در صورت کسب یک تساوی در دیدار روز دوشنبه مقابل سن‌مارینو مسافر جام جهانی می‌شود.

شکست سوئد و جشنواره گل روسیه

لهستان هم جمعه شب با نتیجه 4 بر یک مقابل آندورا پیروز شد. روبرت لواندوفسکی در دقایق 5 و 73، کامیل جوزیاک در دقیقه 11 و آرکادیوش میلیک در دقیقه 2+45 گل‌های شاگردان پائولو سوسا را به ثمر رساندند و مارک والس در دقیقه 45، یکی از این گل‌ها را جبران کرد. در این گروه مجارستان نیز با نتیجه 4 بر صفر برابر سن‌مارینو به برتری رسید. لهستان با 20 امتیاز پایین‌تر از انگلیس و در رده دوم جدول گروه I قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی دانمارک تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی انگلیس جام جهانی قطر تیم ملی دانمارک تیم ملی فوتبال ایتالیا تیم ملی انگلیس جام جهانی قطر جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم

در چارچوب هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، تیم منچسترسیتی مهمان ناتینگهام فارست بود که با دو گل به پیروزی رسید.

منچسترسیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه ۳۲ پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ کار را تمام کرد.

شاگردان گواردیولا با این پیروزی ۷۹ امتیازی شدند و با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم هستند. ناتینگهام فارست هم با ۲۶ امتیاز هفدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • بایرلورکوزن ۲ - ۲ اشتوتگارت/ رکورد شکست ناپذیری باز هم در ثانیه‌های پایانی حفظ شد + فیلم
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ +فیلم
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت