Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانچینی تصمیم گرفت از پنالتی خراب کردن جورجینیو، دراما نسازد

ایتالیا می توانست الان به جای هم امتیاز بودن با سوئیس و تحمل شرایطی استرس زا، فاصله ای شش امتیازی با این تیم داشته باشد اما در دو دیدار رفت و برگشت، جورجینیو دو ضربه پنالتی تعیین کننده را از دست داد تا صعود مستقیم ایتالیا به جام جهانی با اما و اگرهایی روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری | پس از تساوی 1-1 ایتالیا و سوئیس در المپیکوی رم، روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری در واکنش به پنالتی خراب کردن جورجینیو در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

متاسفیم که نتوانستیم پیروز شویم. ما در دور رفت و برگشت بازی با سوئیس، پنالتی خراب کردیم اما خب این چیزها پیش می آید. جورجینیو پنالتی را زد چون یکی از پنالتی زنان اصلی تیم است. او حس کرد می تواند ضربه را گل کند و پشت آن ایستاد. در نیمه اول بازی متحمل سختی هایی شدیم. سپس بهتر شدیم و گل پیروزی را کم داشتیم. مقابل ایرلند شمالی با مزیتی به میدان می رویم که کوچک نیست. اگر بتوانیم مقابل ایرلند شمالی خوب بازی کنیم و گل هایی که امروز نزدیم را بزنیم، موفق می شویم. بازی مقابل سوئیس سخت بود و شرم آور بود که نتوانستیم در نیمه دوم گلی بزنیم. 

ایتالیا که هم اکنون با سوئیس هم امتیاز است، از نظر تفاضل گل، وضعیت بهتری دارد و دو اختلاف گل از سوئیس پیش است اما آتزوری باید امیدوار باشد که سوئیس مقابل بلغارستان، پر گل پیروز نشود.  

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پنالتی خراب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۶۷۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل ۴ بار در لیگ برتر در غیاب بیرانوند از امیررضا رفیعی، دروازه‌بان ۲۲ ساله‌اش بهره برده است و حالا پنجمین بازی او امروز مقابل آلومینیوم خواهد بود.

رفیعی ۴ کلین شیت متوالی در لیگ برتر مقابل ذوب آهن، گل گهر، ملوان و صنعت نفت داشته و توانسته در مدت اخیر تحسین هواداران پرسپولیس را نیز برانگیزد.

با این حال رفیعی جوان باید در شرایطی متفاوت در جام حذفی برای اولین بار به میدان برود. او در صورت مساوی شدن بازی در ۱۲۰ دقیقه باید نقش مهمی در ضربات پنالتی ایفا کند.

باید دید اگر بازی پرسپولیس و آلومینیوم به پنالتی‌ها بکشد، رفیعی در غیاب بیرانوند که مهارت فوق العاده‌ای در پنالتی گرفتن دارد، چه عملکردی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • شاهکار حسینی با تعویض‌ها مقابل پرسپولیس
  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت